آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک

افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک

افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک

امروز قصد داریم شما را با نحوه افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک آشنا کنیم. ولی در ابتدا باید بگویبم که شما می‌توانید جهت بررسی قیمت و خرید انواع تلفن بیسیم پاناسونیک با مراجعه به وب سایت اینترنتی پایاتل گوش تلفن بیسیم پاناسونیک در مدلهای مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید.
برای اکثر کاربران معمولی، تلفن‌های بی سیم بیش از حد مورد نیازشان برد دارند. اکثر مدل ها به شما این امکان را می‌دهند تا آزادانه در یک خانه یا محیط اداری با اندازه متوسط حرکت کنید. با این حال، برخی ممکن است متوجه شوند که داشتن یک گوشی تلفن بیسیم برای آنها کافی نیست. در این مقاله نحوه افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک را برای شما توضیح خواهیم داد.

نحوه افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک چگونه است؟

به عنوان مثال، ساختمان های اداری بزرگ طبیعتا به برد بیشتری جهت استفاده از تلفن‌های بیسیم نیاز دارند. مناطقی در ساختمان وجود خواهد داشت که سیگنال تلفن قادر به پشتیبانی از آن ها نیست. هیچ چیز آزاردهنده تر از قطع شدن سیگنال تلفن بیسیم به هنگام یک مکالمه مهم تلفنی کاری نیست. همین امر در مورد یک سایت کار با بخش های مختلف در فواصل زیاد، مانند یک سایت ساختمان، صدق می‌کند. توانایی حرکت آزادانه و مکالمه در این موارد فوق العاده مفید می‌باشد. بنابراین، طولانی‌ترین بردی که می‌توانید با یک تلفن بی‌سیم دریافت کنید چقدر است؟

راهنمای افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک

برد اکثر تلفن های بی سیم تقریباً همان محدوده را پشتیبانی می‌کند. به این دلیل که همه آن‌ها از فناوری DECT برای ارسال سیگنال از پایه به گوشی استفاده می کنند. با فرض این که پایه تلفن و گوشی هر دو در داخل یا خارج از خانه هستند. می‌توانید تا 50 متر برای استفاده در فضای داخلی و تا 300 متر در فضای باز به راحتی با تلفن بی سیم مکالمه نمایید. عناصر BT 1K برد بلند معمولاً در محدوده یک دستگاه خاص همراه با اطلاعات آن یا در دفترچه راهنمای آن قرار می‌گیرد. اما آیا این رتبه بندی ها همیشه دقیق هستند؟ نحوه ست کردن گوشی تلفن بیسیم جهت افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک بسیار ساده است.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت های تلفن بیسیم دکت dect 6.0

برد تلفن های بی سیم چگونه تنظیم می شود؟

عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند بر برد تلفن بیسیم تأثیر بگذارد. به طور طبیعی، تولید کنندگان قادر به انجام آزمایش برای همه نوع محیطی نیستند. با این حال، اکثر برندهای بزرگتر مانند Gigaset و Panasonic آزمایشات عمیقی را روی مدل‌های خود انجام می‌دهند. اما در بسیاری از موارد، محیط اطراف بر حداکثر برد تاثیر خواهد داشت. دیوارهای ضخیم و تداخل الکتریکی سایر دستگاه ها اغلب منشا این مشکلات هستند. در عمل، به ندرت می‌توان تلفن بیسیمی را پیدا کرد که بتواند به طور کامل 50 متری فضای داخلی را پشتیبانی کند.

برخی از تلفن‌ها، مانند BT Elements 1K، حداقل در تئوری، برد بیشتری دارند. دلیل آن این است که این مدل خاص با یک ایستگاه پایه ویژه با فرستنده قوی تر عرضه می‌شود. در حالی که اغلب در خارج از منزل متفاوت است. هنوز به اندازه کافی برای غلبه بر موانع داخلی قوی نمی‌باشد. با این حال، خوشبختانه دستگاهی وجود دارد که می تواند به طور موثر برد تلفن بی سیم شما را دو برابر کند مانند یک تکرار کننده.

آیا دکمه ی تکرار کننده شماره دارد؟

نحوه کار تلفن های بیسیم در واقع بسیار ساده است. خط تلفن یک سیگنال الکتریکی را به ایستگاه پایه ارسال می‌کند. پایه آن را به یک سیگنال رادیویی ترجمه می کند و سپس آن را به گوشی های تلفن پخش می کند. در نهایت، گوشی سیگنال را به صدای شنیده شده توسط کاربر تبدیل می‌کند. هنگامی که با گوشی صحبت می‌کنید، صدای شما دقیقاً به همان روش برعکس ارسال می‌شود. تنها چیزی که برای تقویت این سیگنال لازم است یک تکرار کننده خوب است . یک تکرارکننده می‌تواند برد و قابلیت های یک تلفن بیسیم را افزایش دهد.

هنگامی که تکرار کننده در موقعیت بهینه قرار می گیرد، سیگنال را از تلفن یا فرستنده اصلی آن دریافت می کند. سپس آن سیگنال را تقریباً با قدرت کامل برمی‌گرداند و SL450 Long Range Twinthem را مجدداً پخش می‌کند،تا هم توسط تلفن و هم از طریق پایه دریافت شود. اگر می دانید که به آن برد اضافی نیاز دارید، حتی می توانید یک بسته برد بلند که شامل یک تکرار کننده است نیز تهیه نمایید. نحوه ست کردن گوشی تلفن بی سیم بدون دکمه نیاز به تجربه دارد.

این مطلب را هم ببینید
ورودی و خروجی سانترال چیست؟

تلفن های بیسیم بدون دکمه تنظیمات خاصی دارند

با قرار دادن تکرار کننده‌ها در موقعیت‌های خاص، می‌توانید برد تلفن بیسیم را بسیار افزایش دهید. در حالی که نمی‌توانید تکرارکننده‌های زنجیره‌ای دیزی را متصل کنید. می‌توانید بیش از یکی از آنها را به یک ایستگاه پایه متصل کنید. بنابراین، می‌توانید یک تکرار کننده را در شرق پایه خود و یکی در غرب آن قرار دهید. سپس باید دامنه را در هر دو جهت دو برابر کنید! نحوه ست کردن گوشی تلفن بی سیم بدون دکمه بدون یادگیری خاص قابل انجام است.

راهنمای افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک

راهنمای افزایش برد تلفن بیسیم پاناسونیک

بنابراین حداکثر فاصله ای که یک تلفن بیسیم می‌تواند در آن کار کند چقدر است؟ برای یک تلفن بیسیم استاندارد بدون فناوری اضافی، حداکثر برد احتمالاً چیزی در حدود 50 متر در فضای داخلی یا 300 متر در فضای باز است. با کمک یک تکرار کننده خوب، در تئوری امکان دو برابر شدن آن وجود دارد. بنابراین می توانید به 100 متر در داخل خانه و 600 متر در فضای باز برسید. با تکرار کننده های متعدد در جهات مختلف، می‌توان آن محدوده را بیشتر کرد. با این حال، توصیه می‌کنیم فقط از سه تکرار کننده استفاده کنید. استفاده بیشتر از سه تکرار کننده معمولاً تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با نحوه ست کردن گوشی تلفن بی سیم بدون دکمه آشنا کنیم. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. یک تلفن بیسیم که سیگنال‌ها را به ایستگاه پایه در محدوده چند صد فوتی ارسال می‌کند و از آن دریافت می‌کند. اولین تلفن های ثابت که به میز یا دیوار متصل نمی‌شدند. تلفن‌های بیسیم در دهه 1950 اختراع شدند. اما تا دهه 1980 پابرجا نشدند. در ابتدا سیگنال‌های آنالوگ را در فرکانس‌های پایین ارسال می‌کردند، باند 900 مگاهرتز به عنوان استاندارد در سال 1990 انتخاب شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *