اخبار تکنولوژی

تنها مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ از راه می رسند

مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ

امروز می خواهیم شما را با مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ آشنا کنیم. به‌روزرسانی سالانه آیفون یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری است: این تلفنی است که بسیاری آرزوی داشتن آن را دارند، تلفنی است که روندها را تعیین می‌کند و تلفنی است که بقیه به دنبال بهبود آن هستند. اگر می خواهید بیشتر با مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

مدل های آیفون 14 چه ویژگی هایی دارد؟

در حالی که افشای اطلاعات و شایعات چیز جدیدی برای دنیای فناوری نیست، دریافت اطلاعات کامل در مورد دستگاه های جدید اپل نسبتاً نادر است. آنها تمایلی به افشای کامل گوشی های سامسونگ یا گوگل ندارند. اما ما همه چیزهایی را که در مورد مدل های آیفون 2022 می شنویم را در اینجا جمع آوری می کنیم. این همه چیزهایی است که تاکنون در مورد مدل های آیفون 14 شنیده ایم.

مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ

به طور معمول اپل رویداد آیفون خود را در هفته دوم سپتامبر و معمولاً در روز سه شنبه برگزار می کند. مدل‌های آیفون 13 با پیروی از این الگو در 14 سپتامبر معرفی شدند. اگر این الگو ادامه پیدا کند، مدل‌های آیفون 14 ممکن است در 13 سپتامبر 2022 معرفی شوند. البته هنوز هیچ چیزی رسمی نیست و برای مدتی طولانی نیز نخواهد بود.

از نظر قیمت، ما انتظار داریم که مدل‌های آیفون 14 تقریباً مشابه مدل‌های آیفون 13 باشند. شایعات ادعا کرده اند که مدل آیفون مینی ممکن است در آینده کنار گذاشته شود، که در صورت صحت، قیمت اولیه مدل های آیفون 14 در مقایسه با مدل های آیفون 13 افزایش می یابد. امیدواریم که یک آیفون 14 مینی وجود داشته باشد. مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ ویژگی های منحصر به فردی دارد.

نام آیفون معرفی شده در سال 2022 چیست؟

آیفون 14 مینی، آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس، آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس در سال 2019 معرفی شدند و پس از آن آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در سال 2020 و آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو قرار گرفتند.

این مطلب را هم ببینید
پایان کلاب هاوس

بنابراین به احتمال زیاد آیفون های بعدی آیفون 14 مینی، آیفون 14، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس نام خواهند داشت، مگر اینکه مینی وجود نداشته باشد. اگر مینی وجود نداشته باشد، ممکن است بتوانیم آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را ببینیم.

اگرچه این تضمینی نیست، زیرا اپل می تواند آیفون 13s را انتخاب کند یا می تواند چیزی کاملاً متفاوت را انتخاب کند. فعلاً ما پولمان را برای خرید آیفون 14 سرمایه گذرای می کنیم. مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ بسیار متنوع هستند. Apple iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max هر دو دارای یک دوربین سه گانه پشتی هستند که شامل یک سنسور اصلی عریض، حسگر فوق عریض و یک سنسور تله فوتو است، در حالی که آیفون 13 مینی استاندارد و آیفون 13 دارای همان سنسور اصلی عریض و فوق عریض هستند. ، اما فاقد لنز تله هستند.

طرح این گوشی ها چگونه است؟

طراحی کاملا جدید، دوربین پانچ سوراخ؟، فلاش عقب، مدل‌های آیفون 13 اپل از طراحی مشابه مدل‌های آیفون 12 پیروی می‌کنند، دارای لبه‌های صاف و طراحی نزدیک‌تر به آیفون 4 و 5 در مقایسه با لبه‌های گردی که از آیفون 6 به آن عادت کرده بودیم.

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های آیفون 14 می‌توانند دوباره اوضاع را تغییر دهند و صحبت از حرکت به سمت دوربین جلویی سوراخ پانچ است. گفته می‌شود که مدل‌های Pro می‌توانند نوعی بریدگی قرصی را ببینند که دوربین جلو و Face ID را در زیر نمایشگر قرار می‌دهد. همچنین ادعاهایی وجود دارد که دوربین عقب بیرون زده ممکن است در آیفون بعدی با پشت تلفن همسطح شود.

ما شاهد کاهش ناچ در بالای مدل‌های آیفون 13 نسبت به گوشی‌های قبلی Face ID بودیم و قبلاً یک پتنت برای یک گوشی بدون ناچ ثبت شده بود، اما فرض می‌کنیم باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر. مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ طراحی بسیار فوق العاده ای دارد.

از نظر پرداخت، ما انتظار داریم که مدل‌های Pro همچنان پریمیوم‌تر از مدل‌های استاندارد باشند، و شایعاتی مبنی بر استفاده از تیتانیوم مقاوم در برابر خراش وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
ایا سامسونگ در گوشی های خود از تراشه دیمنسیتی 9000استفاده می کند؟

مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ

صفحه نمایش این دستگاه چگونه است؟

تمام OLED، نرخ نوسازی 120 هرتز، اندازه های مختلف، همه آیفون‌های 2022 احتمالاً مانند مدل‌های آیفون 12 و آیفون 13 دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود. همچنین احتمالاً مدل‌های آیفون 14 پرو مانند آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دارای نرخ تازه‌سازی تطبیقی بین 10 تا 120 هرتز خواهند بود، اگرچه ممکن است فناوری ProMotion به مدل‌های استاندارد نیز فیلتر شود. به هر حال این شایعه است.

از نظر اندازه صفحه نمایش، آیفون 13 مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی، آیفون 13 و آیفون 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 13 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. همانطور که گفته شد، صحبت هایی در مورد حذف آیفون مینی و معرفی مدل استاندارد مکس به گوش می رسد. مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ صفحه نمایش عالی ای دارند.

اگر این اتفاق بیفتد، مدل‌های آیفون 14 می‌توانند در مدل‌های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی با یک مدل پرو و استاندارد هر کدام عرضه شوند. ما هنوز امیدواریم که مینی در سال 2022 ادامه پیدا کند، اگرچه ما عشق زیادی به آن دستگاه داریم. برخی از حدس و گمان‌هایی که قبلاً پیشنهاد می‌کردند حسگرهای اثرانگشت در نمایشگر می‌توانند در کنار Face ID کار کنند، که یک پیشنهاد قابل قبول است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ آشنا کنیم. چند شایعه وجود دارد مبنی بر اینکه مدل‌های آیفون 14 پرو دارای دوربینی با زاویه دید عریض با سنسور تصویر 1/1.3 اینچی 48 مگاپیکسلی CMOS و پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K هستند، اما هنوز خیلی زود است. ما انتظار داریم که مدل‌های آیفون 14 پرو نسبت به مدل‌های استاندارد آیفون 14 به ارائه لنز و ویژگی‌های اضافی مانند Macro و ProRES ادامه دهند. در حال حاضر، مشخص نیست که چه چیزی ممکن است برای سال 2022 تغییر کند، اما بهبودهایی نسبت به مدل های 2021 محتمل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *