اخبار تکنولوژی

رندرهای اکسپریا Ace3 منتشر شد

رندرهای اکسپریا Ace3

امروز قصد داریم شما را با رندرهای اکسپریا Ace3 آشنا کنیم. Xperia Ace 3 توسط OnLeaks فاش شد. این گوشی جمع و جور تنها 139.7 میلی متر قد دارد و دارای تنظیمات اولیه از جمله یک دوربین تکی در پشت است. اگرچه Xperia Ace 3 می تواند یکی دیگر از انحصارات ژاپنی باشد. اگر می خواهید بیشتر با رندرهای اکسپریا Ace3 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های رندرهای اکسپریا Ace3 چیست؟

OnLeaks اولین نگاهی به Xperia Ace 3، جانشین Xperia Ace 2 سال گذشته را نشان داده است. Xperia Ace 2 که فقط در ژاپن عرضه شد، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، Helio P35 SoC و ابعاد 140 x 69 x 8.9 میلی متر است. همچنین وزن این گوشی جمع و جور 159 گرم است و دارای گواهی IP68 در برابر گرد و غبار و آب است. سونی Xperia Ace 2 را در سه رنگ نیز عرضه کرد که هر کدام 22000 ین (190 دلار آمریکا) قیمت دارند.

رندرهای اکسپریا Ace3

در مقایسه، OnLeaks انتظار دارد که Xperia Ace 3 دارای ابعاد 139.7 x 68.6 x 9.1 میلی‌متر باشد که کمی بزرگ‌تر از iPhone 13 mini است. همانطور که پیش‌بینی می‌شود، سونی از طراحی موجود با Xperia Ace 3 دوباره استفاده کرده است، همانطور که انتظار می‌رود با Xperia 1 IV، Xperia 5 IV و Xperia 10 IV این کار را انجام دهد. بنابراین، Xperia Ace 3 دارای صفحه‌نمایش ناچ و نسبتاً ضخیم است. رندرهای اکسپریا Ace3 ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد.

علاوه بر این، سونی Xperia Ace 3 را به دو دوربین، فلاش LED، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت USB Type-C مجهز می‌کند. همانطور که رندرهای OnLeaks نشان می‌دهند، Xperia Ace 3 به جای اسکنر اثرانگشت کناری نیز دارد. یکی زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سونی Xperia Ace 3 را در خارج از ژاپن عرضه خواهد کرد یا خیر و در چه ماهی این گوشی هوشمند عرضه خواهد شد. اگر نسخه قبلی آن موردی باشد، Xperia Ace 3 ممکن است در ماه می وارد بازار شود.

نسخه سوم این گوشی در دسترس است

Sony Xperia Ace، سری گوشی‌های کوچک انحصاری ژاپن، اولین بار در سال 2019 وارد بازار شد و پس از آن Ace II در سال 2021 عرضه شد و اکنون نسخه سوم آن نیز در دسترس است. طبق گزارش GSM Arena، فاش‌های جدید نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و ابعاد 139.7 x 68.7 x 9.1 میلی‌متر است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو gk8130

برای مقایسه، اکسپریا 10 III (نمایشگر 6.0 اینچی، نسبت ابعاد متفاوت) ابعاد 154 در 68 در 8.3 میلی‌متر دارد، در حالی که آیفون 13 مینی 131.5 در 64.2 در 7.7 میلی‌متر است. در بازار موجود است.همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری در بالا تعبیه شده است.شیار کارت در سمت چپ و حسگر اثرانگشت در سمت دیگر قرار دارد. رندرهای اکسپریا Ace3 نسخه های سوم خود را عرضه کرده است.

مشخصات باقی مانده کمتر مشخص است. گفته می شود تک دوربین پشتی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است. Sony Xperia Ace III قرار است در ماه ژوئن عرضه شود، اما سونی هنوز چیزی را تایید نکرده است. (ANI) (این داستان توسط کارکنان Devdiscourse ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

گوشی های سونی پرچمدار واقعی هستند

رندرهای سونی Xperia Ace III در اینترنت به بیرون درز کرده است و آنها نگاهی واضح به گوشی هوشمند آینده ارائه می دهند. از آنجایی که به نظر می رسد، گوشی هوشمند سونی قرار است یک پرچمدار جمع و جور باشد، یا حداقل مشخصات فاش شده این گوشی هوشمند چنین نشان می دهد. علاوه بر این، گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و مشکی به بیرون درز کرده است. به خواندن ادامه دهید تا درباره Sony Xperia Ace III بیشتر بدانید. رندرهای اکسپریا Ace3 بهترین گوشی های بازار هستند.

همانطور که در رندرها مشاهده می شود، این گوشی هوشمند دارای یک پنل صاف در جلو با یک بریدگی قطره ای در بالا و یک چانه ضخیم در پایین است. به نظر می رسد در سمت راست گوشی هوشمند یک دکمه برای تنظیم صدا و یک دکمه پاور (که می تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز دو برابر شود) دارد. به نظر می رسد پانل سمت چپ دارای سینی سیم است. علاوه بر این، می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا را در لبه بالایی گوشی هوشمند و درگاه Type-C به همراه بلندگو در لبه پایینی مشاهده کرد.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد بیسم TONE Free ال جی رونمایی شد

رندرهای اکسپریا Ace3

صفحه نمایش این گوشی ها چگونه است؟

طبق گزارشی که توسط Zollege با همکاری OnLeaks منتشر شده است، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت 5.5 اینچی خواهد بود. در پنل پشتی، باید یک دوربین 13 مگاپیکسلی داشته باشد. با این حال، گفته می شود که در زیر کاپوت، سونی اکسپریا Ace III دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 888 5G است که با 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. برای تامین انرژی این گوشی هوشمند در طول روز، می‌تواند دارای یک باتری غیرقابل جابجایی 4500 میلی‌آمپر ساعتی باشد که از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. رندرهای اکسپریا Ace3 این روزها طرفداران زیادی دارند.

Sony Xperia Ace III در واقع با یک گوشی هوشمند Snapdragon 888 5G عرضه شود، با دیگر پرچمداران جمع و جور مانند iPhone SE 3 و Asus 8z رقابت خواهد کرد. در حالی که اولی دارای چیپست A15 Bionic است که همان چیپست سری آیفون 13 پرو است، دومی دارای Snapdragon 888 5G نیز هست. این گزارش حاکی از آن است که Sony Xperia Ace III ممکن است در حدود ماه ژوئن در بازار در دسترس باشد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با رندرهای اکسپریا Ace3 آشنا کنیم. در این گزارش همچنین اشاره شده است که قیمت این گوشی هوشمند 24999 روپیه خواهد بود که بسیار بعید به نظر می رسد. برای مرجع، آیفون SE 3 از 43900 روپیه در هند شروع می شود و Asus 8z با قیمت 42999 روپیه در هند موجود است. اگر گوشی هوشمند با قیمت گزارش شده عرضه شود، می تواند بازار را غافلگیر کند، زیرا عملکرد فوق العاده ای دارد و به رهبر بعدی پرچمدار جمع و جور تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *