بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی ولفنشتاین 2

معرفی بازی ولفنشتاین 2

در این قسمت با وبسایت پایاتل همراه باشید تا به بررسی و معرفی بازی ولفنشتاین 2 (wolfenstein the new colossus)، بپریدازیم. این بازی به نوبه خود در سری بازی های محبوب و پرطرفدار پلی استیشن قرار گرفته است، در ادامه توجه به داستان و سناریوی بازی خواهیم داشت و برخی از مزایای منحصر به فرد آن را بررسی خواهیم نمود. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت “معرفی بازی ها” با آخرین بازی های منتشر شده در کنسول ها اشنا شوید.

 

بررسی و معرفی بازی ولفنشتاین 2 (wolfenstein the new colossus)

بازی ولفنشتاین 2 (wolfenstein the new colossus) همان طور که اشاره نمودیم از آن دسته از بازی های بسیار زیبا، جذاب و هیجان انگیزی است که توسط شرکت بتزدا Bethesda که در آمریکا قرار دارد ساخته و پرداخته شده است. این بازی در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی و خبری این شرکت در سال 2017 معرفی و نسخه کامل و برتر آن در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۷ برای تمامی نسخه ها(مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان) منتشر شد. البته توجه داشته باشید که نینتندو سوئیچ آن در سال 2018 منتشر شد.

این بازی در دسته بازی های اکشن و داستان محور قرار می گیرد که شما برای اتمام این بازی به زمانی در حدود 15 ساعت نیاز خواهید داشت و این موضوع سبب شده است تا این بازی یک بازی منحصر به فرد و زیبا در میان گیمر ها تبدیل شود. سرتاسر داستان از ابتدا تا انتها مبارزه با نازی ها بوده و این حکم تا انتها برقرار می باشد. شما در طول مراحل جنگیدن خود با نازی ها می توانید از سلاح های متفاوت و مختلفی استفاده کنید و سر و صداهای بسیار زیادی را از خود برجای بگذارید البته تعداد تفنگ ها و تنوع آن ها در این بازی کم می باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی موبایل Table Tennis Touch

در کنار تمامی ویژگی های فوق این بازی دارای یک گیم پلی مخفی کاری نیز می باشد اما این موضوع به چه معنا است؟ طبق این گیم پلی شما می توانید با حفر تونل و قرار گیری در اماکنی به دور از دشمن با آن ها مبارزه کنید که این ویژگی را خود می توانید در حین بازی تعیین کنید.

بازی ولفنشتاین 2 (wolfenstein the new colossus) دارای گرافیک و جلوه های بصری بسیار زیبا و منحصر به فردی است که شما را به دنیای واقعی نزدیک و نزدیک تر می سازدف همچنین استفاده از سلاح ها نیز برای جنگیدن با نازی ها بسیار جذاب و ایده آل می باشد و استفاده از آن نیز شما را به دنیای واقعی نزدیک تر می کند. در گیری در گیم پلی این بازی می  تواند شما را ساعت ها مشغول خود کند البته در این بین شما با مراحل سخت و پیچیده ای نیز همراه خواهید بود که ذهن و تفکر شما را به چالش خواهد کشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل

 

جمع بندی مقاله معرفی بازی ولفنشتاین 2

در این مقاله از وبسایت پایاتل که در خصوص معرفی بازی ولفنشتاین 2 (wolfenstein the new colossus) بود به خوبی توانستیم اطلاعات کامل تری از این بازی دریافت کنیم. اگر شما نیز عاشق سناریو و داستان این بازی هستید می توانید آن را در پایاتل تهیه کنید. برای این منظور می توانید اقدام به خرید بازی بازی ولفنشتاین 2 (wolfenstein the new colossus) کنید و از این بازی زیبا در منزل خود لذت ببرید، در انتها خواهشمندیم تجربیات تلخ و شیرین خود را برای ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *