بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های اکشن 2020 را بشناسید

بهترین بازی های اکشن 2020

برخی از گیمرها به دنبال راهی برای تخلیه عصبانیت و انرژی منفی های خود هستند. در این حالت بازی های اکشن بهترین انتخاب هستند. اگر می خواهید بهترین بازی های اکشن 2020 را بشناسید در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اکشن 2020

Tales of Arise

فرانچایز Tales شاید فرانچایز خیلی بزرگ و نام آشنایی نباشد اما آثار با کیفیت و خوبی هم در بین آثار آن دیده می‌شود. برای مثال سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه Tales Berseria بودیم که توانست به موفقیتی نسبی دست پیدا کند و نقدهای مثبتی از منتقدین بگیرد. حالا قسمت تازه این فرانچایز تحت عنوان Tales of Arise در دست ساخت است و احتمال می‌رود که در سال جاری شاهد عرضه آن باشیم. Tales of Arise یک بازی ماجراجویانه جذاب به نظر می‌رسد که سعی دارد با استفاده از المان‌های نقش آفرینی، عمق و جذابیت خوبی به قصه دانا و رنا در دنیایی فانتزی ببخشد.

Marvel’s Avengers

مارول در طی این چند سال اخیر نشان داده که دیگر به سود فروش کمیک‌بوک‌ راضی نیست و می‌خواهد با ورود به مدیوم‌های دیگر، به اعتبار برندش بیفزاید. آن‌ها با صنعت سینما شروع کردند و پس از رسیدن به موفقیت‌های پی‌درپی، حالا نیم‌نگاهی هم به مدیوم بازی‌های ویدیویی دارند. خوشبختانه تجربه اخیر مارول با اسپایدرمن نیز تجربه خوبی بود و آن‌ها دلیلی برای فعالیت در این حوزه هم پیدا کردند. برای همین مارول به سراغ کریستال داینمیکس رفت و اینگونه بود که پروژه Marvel’s Avengers کلید خورد.

این مطلب را هم ببینید
سیستم امتیاز دهی و بخش بتل رویال بازی call of duty : modern warfare

Assassin’s Creed Valhalla

قطعا یکی از مهمترین بازی‌های اکشن ماجراجویی سال ۲۰۲۰، Assassin’s Creed Valhalla است. اخیرا یوبیسافت بعد از چند تجربه ناخوشایند، به فرمول نسبتا خوبی برای ادامه سری Assassin’s Creed رسیده و سعی دارد با آن، مجموعه‌ای که داشت در سراشیبی سقوط قرار می‌گرفت را به دوران اوج خود برگرداند.

Assassin’s Creed Valhalla سومین قسمت از فرانچایز است که با استفاده از این فرمول ساخته شده و قرار است که گیمرها را بعد از دو سفر هیجان انگیز به مصر و یونان باستان، به مناطق سرد شمالی و بخش‌هایی از بریتانیای کبیر ببرد و برای اولین کنترل یک وایکینگ قدرتمند را به دست آن‌ها بسپارد.

Senua’s Saga: Hellblade II

نینجا تئوری با خلق دنیایی عجیب و پر رمز راز برای قسمت اول، کارش را نسبتا خوب به پایان رساند و شاید همین کافی بود که مایکروسافت به فکر خرید آن‌ها بیفتد. خریدی که در نهایت به نفع ردموندی‌ها تمام شد و آن‌ها توانستند به لطف تریلر جذاب Senua’s Saga: Hellblade II، نام ایکس باکس سری ایکس را حسابی بر سر زبان‌ها بیندازند. با این حال، هنوز اطلاعات جامعی از Senua’s Saga: Hellblade II در دسترس نیست و باید صبر کنیم تا نینجا تئوری برای نمایش گیم‌پلی آن آماده شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی روبلاکس (Roblox)

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 قطعا یکی از مهمترین و مورد انتظارترین بازی‌های نسل است. خصوصا بعد از نمایش بازی در جریان برگزاری E3 سال گذشته، اهمیت Cyberpunk 2077 بیشتر هم شد. چراکه حالا می‌دانیم کیانو ریوز نیز در بازی حضور دارد و قرار است نقش مهمی در جریان وقایع Cyberpunk 2077 داشته باشد. Cyberpunk 2077 اولین بازی سی‌دی‌پراجکت است که دیگر هیچ ربطی به دنیای ویچر و افسانه‌های لهستان ندارد. آن‌ها با یک تغییر فاز بزرگ، ستینگ بازی جدیدشان را به آینده و جهان کاملا مدرنی برده‌اند که درک و هضمش حتی برای ذهن ما هم سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *