ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین سایت‌های تبدیل فرمت آنلاین را بشناسید

بهترین سایت‌های تبدیل فرمت آنلاین

نرم افزار های زیادی به عنوان مبدل فرمت وجود دارند، با این حال می‌توانید به صورت آنلاین نیز چنین کاری را انجام دهید. سایت های مختلفی نیز برای انجام این کار وجود دارند. اگر می خواهید بهترین سایت‌های تبدیل فرمت آنلاین را بشناسید ، با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین سایت‌های تبدیل فرمت آنلاین

Online-Convert.com

پیش از اینکه شروع به تبدیل فرمت فایل خود کنید، می‌توانید فرمت‌های قابل پشتیبانی توسط این سایت را بررسی کنید. در پایین صفحه اصلی یک بخش کوچک وجود دارد که می‌توانید در آن فرمت ابتدایی و نهایی خود را وارد کرده و با کلیک روی گزینه Go، به پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از چنین کاری پی ببرید، در زیر این بخش تبدیل فرمت‌های محبوب نیز قرار گرفته‌اند.

در صفحه اصلی مبدل‌های مختلف به چشم می‌خورند که برای مثال می‌توان به مبدل فایل‌های صوتی، عکس، فیلم و کتاب الکترونیکی اشاره کرد. در هر کدام از این باکس‌ها یک نوار قرار گرفته که با باز کردن آن، می‌توانید فرمت نهایی مورد نظر خود را پیدا کنید. با این کار به یک صفحه جدید می‌روید که در آن می‌توانید فایل خود را آپلود یا اینکه URL آن را وارد کنید. در نهایت با کلیک روی گزینه «Convert File»، تبدیل فرمت انجام می‌شود و فایل نهایی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای امضا برای گوشی

Convert.Files

این سایت از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید انواع فایل را در آن آپلود کرده و خروجی بگیرید. Convert.Files امکان تغییر فرمت فایل‌های مختلف شامل اسناد، کتاب الکترونیکی، فیلم، عکس و فایل‌های صوتی را برای شما فراهم می‌کند. در این سایت ابتدا باید فایل خود را آپلود کنید و سپس فرمت آن به صورت خودکار شناسایی می‌شود. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کرده تا فرایند تبدیل آغاز گردد.

Zamzar

Zamzar یکی از بهترین سایت‌های تبدیل فرمت آنلاین محسوب می‌شود که از ۱۱۰۰ نوع تبدیل فایل پشتیبانی می‌کند. در صفحه اصلی محبوب‌ترین تبدیل فرمت‌ها قرار گرفته که می‌توانید به صورت مستقیم یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما می‌توانید در این سایت فایل مورد نظر خود را آپلود کرده یا لینک آن را وارد کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فارسی کردن تقویم گوگل

File-Converter-Online.com

به سراغ آخرین سایت تبدیل فرمت آنلاین این لیست می‌رویم. File-Converter-Online رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و برای شروع کار باید فایل مورد نظر خود را با کلیک روی گزینه «Choose File»، درون آن آپلود و فرمت خروجی را انتخاب کنید و در نهایت با کلیک روی دکمه «Start Converting»، فرایند تبدیل فرمت آغاز می‌شود. در آخر هم فایل خروجی را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *