بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی JYDGE

بررسی بازی JYDGE

سبک بازی شوتر بالا به پایین است و این بدان معنی است که بازی از دوربین ایزومتریک استفاده خواهد کرد. مراحل در نظر گرفته شده برای این بازی خطی نخواهند بود. در JYDGE نیز همچین شرایطی برقرار است. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی بازی JYDGE بپردازیم.

بررسی بازی JYDGE

بازی با صدای مکالمه دو نفر شروع می‌شود و از همان ابتدا متوجه می‌شوید که یک سیر داستانی در کار است و کمی که بیشتر پیش می‌روید می‌بینید که هر مرحله هم با یک خرده‌روایت همراه شده. جریان بازی از این قرار است که شما باید با عدالت خاص خودتان که کشتن خلاف‌کارهاست، کلان‌شهر Edenbyrg را از دست جرم و جنایت نجات بدهید. در این بازی که داستان آن در آینده اتفاق می‌افتد شما باید با یک ماشین پرنده و یک اسلحه اغتشاشات را آرام کنید، سارقان بانک را به سزای اعمالشان برسانید یا گروگان‌ها را نجات بدهید. البته حواستان هم باشد که اشتباهی شهروندان را نزنید چون در این صورت مجبورید از اول مرحله را شروع کنید.

این مطلب را هم ببینید
ویژگیهای موس گیمینگ خوب چیست؟

نقشه‌ها وسعت چندانی ندارند و همین کارتان را نسبتا ساده می‌کند. هم‌چنین کنترل‌های روان و سریع بازی کمک می‌کنند که حتی با تجربه کم در این سبک، به راحتی هدف‌گیری و تیراندازی کنید. در هر مرحله یک مأموریت به بازیکن داده می‌شود و باید به هر شکلی که هست این مأموریت را به پایان برساند و بعد به ماشین پرنده‌ای برگردد که با آن به محل حادثه آمده بود. امتیازاتی که به دست می‌آیند را می‌توانید برای ارتقای سلاح و توانایی دفاعتان خرج کنید تا در مراحل سخت‌تر هم دوام بیاورید. به گفته‌ی 10tons بیش از یک میلیارد گزینه برای کاستوم و اسلحه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بازی از گرافیک و طراحی بصری مناسبی برخوردار است و صدای پس‌زمینه به خوبی هیجان یک بازی اکشن را به شما القا می‌کند. البته چیزی جز این هم از 10tons که تقریباً تمام بازی‌هایش را در همین سبک منتشر کرده انتظار نمی‌رفت. نمی‌توانیم بگوییم که JYDGE بهترین بازی 10tons است اما در سبک خودش یک بازی رضایت‌بخش به حساب می‌آید و ارزش امتحان کردن را دارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین اپلیکیشن‌های بازی‌های پازلی برای تقویت هوش و حافظه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *