مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود والپیپر زنده

بهترین اپلیکیشن های دانلود والپیپر زنده

برخی افراد از گذاشتن تصاویر متحرک در بک گراند تلفن همراه خود لذت می برند. فارغ از اینکه چنین والپیپری چقدر می‌تواند روی مصرف باتری تأثیرگذار باشد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های دانلود والپیپر زنده را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های دانلود والپیپر زنده

Cartogram

یک اپلیکیشن والپیپر برای سلایق خاص. با Cartogram می‌توانید یک نقشه شخصی‌سازی شده از شهری که دوست دارید را به صفحه گوشی‌تان بیاورید، نقشه‌ای که با جابجایی شما حرکت هم می‌کند. Cartogram امکان تعیین رنگ نقشه را به خودتان می‌سپارد ضمن اینکه یک حالت OLED جذاب هم دارد که برای دوستداران تم‌های دارک آماده شده. البته باید بدانید که به غیر از والپیپر زنده امکان قرار دادن والپیپرهای ثابت را هم در این اپلیکیشن خواهید داشت.

KLWP Live Wallpaper Maker

هر والپیپر زنده ای باب میلتان نیست؟ با KLWP دست به کار شوید و والپیپر زنده خودتان را بسازید. اکثر والپیپرهایی که می‌توانید با این اپ بسازید شامل عکس، ساعت، اطلاعات هواشناسی، فیدهای RSS و اطلاعات سیستمیک گوشی هستند. هر چند با دانلود نسخه پرو امکانات بیشتری برایتان آزاد می‌شود تا دستتان در ساخت والپیپر زنده بازتر باشد. جالب است بدانید که کاربران زیادی با استفاده از این اپلیکیشن دست به ساخت والپیپرهای زنده زده‌اند که با جستجو در گوگل پلی به تعداد قابل توجهی از آن‌ها می‌رسید. والپیپرهای ساخته شده توسط کاربران به شکل یک اپلیکیشن مستقل از طریق گوگل پلی قابل نصب روی KLWP هستند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Xinput1_3.dll در ویندوز

Maxelus

Maxelus یکی از توسعه‌دهندگان خوش ذوق اندروید است که بخش اعظم تلاش‌هایش، در راه ساخت والپیپرهای زنده چشم‌نواز بوده. با ورود به صفحه این توسعه‌دهنده در گوگل پلی تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را می‌بینید که عمدتا روی تم‌های فضایی و کهکشانی تمرکز دارند.

از جمله محبوب‌ترین این اپلیکیشن‌ها Space Colony، Supermassive Black Hole، Alien Shapes و Symphony of Colors هستند که بد نیست نیم نگاهی به آن‌ها داشته باشید. همه این اپلیکیشن‌ها والپیپرهای بسیار باکیفیت و چشم‌نوازی دارند که از نصب هر کدام پشیمان نمی‌شوید.

Muzei Live Wallpaper

یک اپ والپیپر زنده برای دوستداران هنر. Muzei در اصل والپیپرهای متحرک ارائه نمی‌کند، بلکه هر چند ساعت صفحه گوشی‌تان را به یک اثر نقاشی مشهور مزین می‌کند که عمدتا آثار کلاسیک نقاشان بزرگی مثل پابلو پیکاسو، وینسنت ون گوگ، سالوادور دالی و رنه ماگریت هستند. این اپلیکیشن از Android Wear هم پشتیبانی می‌کند ضمن این که تصاویر محبوبتان را هم می‌توانید به عکس‌های تعویض‌شونده اضافه کنید تا تنوع والپیپرهایتان افزایش پیدا کند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا سامسونگ معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *