اخبار تکنولوژی

بررسی مانیتور گیمینگ Viotek GFI27DBXA

مانیتور گیمینگ Viotek GFI27DBXA

مانیتور گیمینگ Viotek GFI27DBXA عضو جدید لاین آپ نمایشگرهای مخصوص بازی این شرکت می‌باشد که امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور گیمینگ Viotek GFI27DBXA

این نمایشگر از پنل نوع IPS با وضوح 2560 × 1440 استفاده می‌‎کند که بدون شک حتی در صحنه‌های پر جزئیات بازی‌ها نیز نهایت لذت را برای کاربران فراهم می‌کند. این وضوح 1440p با رفرش ریت 144 هرتز همراه شده در واقع به شکل دقیق این مانیتور نرخ نوسازی تصویر خاص 180 هرتزی را ارائه می‌دهد. سریع‌تر بودن 144 هرتز یعنی تجربه‌ای روان‌تر در گیمینگ یا تماشای محتوای مورد علاقه.

GFI27 به شما اجازه می‌دهد بین کابل Display Port همراه یا HDMI 2.0 یکی را استفاده کنید و این رابط‌های متفاوت تفاوت‌های مهمی را در زمینه نرخ نوسازی پشتیبای شده ارائه می‌دهند. کابل Display Port حداکثر نرخ نوسازی 180 هرتزی را در حداکثر وضوح 2560 × 1440 فراهم می‌کند. رابط HDMI اما می‌تواند وضوح 1080p با نرخ نوسازی 144 هرتز یا وضوح 1440p با رفرش ریت 120 هرتز را فراهم نماید.

این مطلب را هم ببینید
گوگل لنز و ویژگی های شگفت انگیز آن

فناوری‌های مختلفی برای این مدل مانند فیلتر نور آبی در نظر گرفته شده که سه سطح مختلف را به همراه دارد. بنابراین گیمرها می‌توانند میزان دلخواه خود را بدون تاثیر چندان در تجربه گیمینگ خود انتخاب نمایند.

در پشت نمایشگر ما شاهد دو پورت Display Port و یک HDMI 2.0 هستیم که به خوبی توسط طراحی هوشمندانه و رنگ مشکی پنهان شده‌اند. استند همراه نیز از رنگ بندی مشکی و قرمز استفاده می‌کند و در عین حال قابلیت چرخش، تنظیم ارتفاع و غیره را نیز در اختیار دارد.

همانطور که گفتیم Viotek این نمایشگر گیمینگ را با قیمت 370 دلار (البته در حال حاضر با تخفیف 350 دلار) ارائه می‌دهد که شاید کمی گران باشد اما کاربران یک نمونه عالی با وضوح تصویر بالا، نرخ نوسازی سریع و طراحی بسیار جذاب را دریافت خواهند کرد.

این مطلب را هم ببینید
ایجاد محدودیت دسترسی برای کودکان در iOS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *