آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3551

KX-TG3551
اگر قصد خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3551 را دارید ولی اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید نگران نباشید. ما در این مقاله به نقد و بررسی تلفن بی شیم پاناسونیک KX-TG3551
میپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3551

کمپانی پاناسونیک تلفن بیسیم KX-TG3551 را با بالاترین کیفیت تولید کرده است. گوشی بیسیم این دستگاه، دارای وزن 130 گرم است. این وزن کم دیگر در مکالمات طولانی دست شما را خسته نمی‌کند. ابعاد این گوشی 48 * 32 * 159 میلی‌متر است. ابعاد ال سی دی این گوشی برابر با 1.4 اینچ است. صفحه کلید این گوشی تشکیل شده از 12 کلید شماره‌گیر، کلیدهای پاسخ‌دهی و قطع کردن تماس، در زیر کلید قطع کردن صدا کلید R برای فعال‌سازی ECO، اسپیکر برای مکالمه بدون دخالت دست و کلید بزرگ چهار جهته می‌باشد. این تلفن علاوه بر کیفیت بالایی که دارد قیمت ارزانی نیز دارد.  این گوشی دارای دو عدد باتری قابل شارژ AAA است. این دو باتری همراه دستگاه در اختیار شما قرار داده می‌شود. برای شارژ کامل این دستگاه ۷ ساعت نیاز است. امکان ۱۰ ساعت مکالمه و ۲۰۰ ساعت حالت آماده به کار وجود دارد. فرکانس این تلفن ۲‌.۴ گیگاهرتز می‌باشد که عددی بالا است و ممکن است با سایر دستگاه‌های وایرلس دچار تداخل شود. این موضوع یکی از نکات منفی این تلفن است. اما با وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می‌توان از این موضوع چشم‌پوشی کرد.

ویژگی های تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3551

این تلفن بی سیم در مقایسه با بسیاری دیگر از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک امکانات پیشرفته زیادی ندارد. اما برای مکالمه روزانه انتخاب خوبی‌ست. قابلیت‌های کلیدی این محصول به قرار زیر است:
  •  صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی Amber و نور پس زمینه پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی از فناوری ECO است.
  • ذخیره‌سازی تماره تلفن تا سقف 100
  • دارا بودن امکان شماره‌گیری مجدد یا همان Redial
  • قابل قبول بودن کیفیت صدای تلفن KX-TG3551 نسبت به محصولات هم‌رده
  • میزان صدای دستگاه و صدای زنگ آن، در 5 سطح، قابل تنظیم است.
KX-TG3551

دفترچه مخاطبین اختصاصی

همان طور که گفتیم تلفن بیسیم KX-TG3551 دارای یک دفترچه مخاطبین اختصاصی است که  به کمک آن قادر خواهید بود حداکثر 100 شماره تماس را در حافظه گوشی، سیو کنید. در حافظه کالر آیدی این گوشی، 20 شماره آخری که با شما تماس گرفته‌اند ذخیره خواهد شد. با ذخیره شماره‌های پرتماس خود از شماره‌گیری زیاد خودداری کنید.

قابلیت Redial

کمپانی پاناسونیک در تلفن بی سیم 3551 ویژگی شماره‌گیری مجدد یا همان Redial را هم قرار داده است. به کمک این ویژگی قادر خواهید بود با 10 شماره آخری که با آن‌ها تماس داشته‌اید، مجددا تماس بگیرید.

حالت استراحت یا Night Mode

زمانی که خسته و بعد از یک روز پرکار به خواب می‌روید تنها یک تماس بی موقع می‌توانید خواب شما را برهم‌زند. اما کمپانی پاناسونیک به داد شما رسیده است. در تلفن پاناسونیک KX-TG3551 قابلیت Night Mode وجود دارد که هر زمان که بخواهید آن به کمک آن می‌توان تلفن را در حالت بی‌صدا قرار دهید‌.

پشتیبانی از تکنولوژی ECO

به کمک تکنولوژی ECO که در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک وجود دارد مصرف باتری تلفن کاهش یافته و عمر مصرفی آن، افزایش می‌یابد. عملکرد این قابلیت اینگونه است که در فاصله نزدیک گوشی بیسیم و دستگاه مادر، امواج رادیویی تولید شده به وسیله تلفن کاهش یافته و در نهایت، سرعت خالی شدن باتری کم‌تر می‌شود. اگر از دوست داران محیط زیست هستید، حتما وجکد این قابلیت برای‌تان مهم است.

قابلیت تنظیم صدا

گاهی اوقات میزان صدای تلفن‌تان را دوست دارید کم یا زیاد کنید. پاناسونیک به این نیاز شما در تلفن‌های خود پاسخ داده است. صدای تلفن بیسیم KX-TG3551 را می‌توانید در 5 حالت گوناگون، افزایش یا کاهش دهید. همچنین صدای زنگ تلفن را نیز به میزان دل‌خواه قابل تنظیم است.
در حافظه دستگاه ۱۰ ملودی وجود دارد که می‌توانید به دلخواه برای زنگ تلفن خود استفاده کنید.

دارای نور صفحه کلید

صفحه کلید تلفن بیسیم KX-TG3551 به شکل نورانی طراحی شده است. یعنی کلیدها دارای نور پس زمینه هستند، به همین دلیل شماره‌گیری در شب و محیط‌های تاریک، راحت و بدون هیچ مشکلی خواهد بود. این ویژگی، مخصوصا برای سالمندان یا کسانی که مشکل بینایی دارند، بسیار کارآمد است.
این مطلب را هم ببینید
ویژگی‌های ضروری برای تلفن بیسیم پاناسونیک برای سالمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *