اخبار تکنولوژی

سامسونگ از نسخه ساعت Wooyoungmi گلکسی واچ 4 گلکسی بادز 2 رونمایی کرد

ساعت Wooyoungmi سامسونگ

یکی از برندهایی که وقتی به طراحی یک محصول جدید می پردازد، به هیچ عنوان نمی توان از ان گذشت، برند سامسونگ می باشد. سامسونگ با طراحی ایده آل ترین سبک ساعت های به روز، با مشخصات فوق العاده قصد دارد تا مخاطبین را شگفت زده کند. در این مقاله می خواهیم راجع به ساعت Wooyoungmi سامسونگ صحبت کنیم که مشخصات فنی مهمی در این باره رونمایی شده است.

بررسی ساعت Wooyoungmi سامسونگ

سامسونگ به تازگی به دلیل آنکه شاهد این بوده است که توانسته به شهرت بیشتری در طراحی انواع ساعت های مشترک با سایر برندها برسد، این راه را به نوعی ادامه داده است. مدتی است که شاهد یک رونمایی فوق العاده از ساعت Wooyoungmi  گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز2 هستیم که مخاطبین را شگفت زده کرده است. در اصل برند Wooyoungmi در سال 2002 در پاریس تاسیس شد و یک برند شناخته شده مطرح در عرصه مد می باشد. این برند در سال 2014 توانست به عنوان یکی از مشهورترین و موفق ترین برندهای مستقل در طراحی لباس مردانه شناخته شود. و اکنون نیز شاهد یک طراحی خاص توسط این برند و سامسونگ هستیم که هر فردی آرزوی داشتن آن را می کشد.

ساعت Wooyoungmi سامسونگ

وو یانگ می بهترین مشخصات فنی را در این ساعت خوش استایل و مد روز قرار داده است که مناسب هر استایلی اعم از مهمانی، ورزش، محیط کار و جمع های دوستانه می باشد. از آنجایی که یکی از ایتم های مهم در هر سبک و استایلی ساعت به حساب می آید، پس باید آن را در ایده آل ترین طرح و سبک تهیه کنید تا همیشه در همه جا بدرخشید. این ساعت بی نقص در مدل های گلکسی واچ 4 و گکلسی بادز 2 منتشر شده است که دارای ویژگی های عالی می باشد که راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد. مطمئن باشید که عاشق این طراحی فوق العاده خواهید شد.

مشخصات ساعت Wooyoungmi 

این ساعت فوق العاه بی نقص، با هدفون های ست به تعداد محدود طراحی و روانه بازار کره جنوبی شده است. همچنین در ساخت بند آن از یک طراحی جذاب با بند چرمی مرغوب و کیفیت بالا  با استیل استفاده کرده است که در ابتدای رونمایی توانسته مخاطبین دو آتیشه زیادی را به دست آورد. این ساعت به نوعی بیشتر به سبک طراحی های وویانگ می ساخته شده است و بند چرمی آن دارای یک سگگ مستطیل شکل کلاسیکی طراحی شده است. همچنین این برندها در کنار ساعت Wooyoungmi  یک واچ فیس جذاب و منحصر به فرد نیز منتشر کرده اند که از یک طراحی کاملا سفارشی برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور جدید ال جی UltraFine Ergo رونمایی شد

به روی این ساعت هوشمند فوق العاده لاکچری و زیبا می توانید نام برند وویانگمی را مشاهده کنید که مانند یک الماس گران بها به روی ساعت می درخشد. این ساعت متناسبا با سلیقه مخاطبین در نسخه های 42 میلی متر و 40 میلی متر ساخته شده است که برای هر یک از آن ها قیمت مشخص شده ای در نظر گرفته شده است. خبریب که به تازگی منتشر شده است، می گوید که سامسونگ قصد دارد این نسخه هوشمند و بی نقص از ساعت خود را در انواع گلکسی واچ 4 و بادز 2 در بازارهایی غیر از بازارهای کره جنوبی منتشر کند. این خبر براب اکثر مخاطبین بسیار خوش حال کننده است.

قیمت ساعت Wooyoungmi سامسونگ

درست است که بحث قیمت در هر محصولی بسیار حائز اهیمت است، ولی در رابطه با محصولات ایده آل و پرطرفدار، قیمت اهمیتی ندارد. با این حال بهتر است با هزینه ای که برای ساعت Wooyoungmi سامسونگ تعیین شده است آشنا شوید. شرکت سامسونگ برای ساعت وویانگمی 40 میلی متر هزینه ای معادل با 310 دلار تعیین کرده و همچنین ساعت وویانگ می 44 میلی متر دارای هزینه 335 دلار می باشد. همچنین نسخه گلکسی بادز 2 دارای قیمت 167 دلار می باشد و نسبت به هدفون های اصلی 40 دلار گران تر است. به این ترتیب با توجه به هزین هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، باز هم این ساعت ارزش خریدن را دارد. البته اگر از مخاطبین خاص سامسونگ در تولید ساعت های هوشمند باشید، هزینه اصلا برای شما ارزشی ندارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین حافظه های SSD

 

جعبه گشایی ساعت Wooyoungmi سامسونگ

اینکه برند بتواند در طراحی محصول مورد نظر خود در همه جهات ایده آل ترین ها را به کار ببرد، واقعا کمیاب است. به این ترتیب سامسونگ حتی در طراجی جعبه این ساعت نیز گل کاشته است. زمانی که قصد دارید ساعت وویانگمی سامسونگ را از درون جعبه خارج کنید، ابتدا با یک جعبه سفید رنگ لوکس و لاکچری مواجه خواهید شد که در حین سادگی بسیار حیرت انگیز و جذاب است. این ساعت در رنگ های بژ و خاکستری عرضه شده است که با طراحی گرافیکی خاصی چشم همگان را به خود جذب کرد. به این ترتیب به روی جعبه این ساعت ابتدا طرح فونت جذاب وویانگمی را می بینید که در یک استایل شبانه می درخشد و در بالا تر از آن نام برند سامسونگ به چشم می خورد.

در ادامه بهتر است بدانید که سامسونگ تنها تمرکز خود را به روی طراحی خود ساعت نگذاشته است و خلاقیت و ابتکار خاصی را در تمام جزئیات اعم از مشخصات فنی، ظاهر، و حتی جعبه آن به کار برده است. این ساعت با ظاهری فوق العاده توانسته در همه حیطه های مشخصات، ظاهر چشم نواز و حتی جعبه بسیار جذاب و زیبا دل بسیاری از مخطابین را آب کند. پس شما نیز می توانید صاحب آن باشید. اگر از طرفداران پر و پا قرص ساعت Wooyoungmi سامسونگ هستید، پس بهتر است آن را از آن خود کنید تا همیشه به عنوان یک فرد خوش استایل و به روز شناخته شوید. همانطور که گفتم، ساعت یک اکسسوری و یا گجت خاص پوشیدنی است که در جذاب تر کردن استایل شما بسیار تاثیرگذار است.

نتیجه گیری

برای خاص و منحصر به فرد شدن باید همیشه تلاش کنید. پس اگر قصد دارید تا استایل خود را به روز کنید، باید اول از همه یک ساعت فوق العاده جذاب تهیه کنید. به این ترتیب طراحی سامسونگ و وویانگمی نمونه بی نظیری است که استایل شما را 100 درجه تغییر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *