آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

همه چیز در رابطه با کنترل دوربین آیفون با اپل واچ

کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ

امروز می خواهیم در رابطه با کنترل دوربین آیفون با اپل واچ صحبت کنیم. آیا می دانستید که اپل واچ دارای یک برنامه دوربین اصلی است؟ در حالی که در واقع نمی‌تواند مانند آیفون شما تصاویر را ضبط یا ذخیره کند، اما یک برنامه کنترل از راه دور کمکی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های دوربین آیفون خود را ثبت کنید و سپس پیش‌نمایش آن را مشاهده کنید. در ادامه می توانید بیشتر با کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ آشنا شوید.

بیشتر درباره اپل واچ بدانید

پس از ماه‌ها افشاگری و شایعات (که در نهایت نادرست بودند)، اپل واچ سری 7 بالاخره آمد. ساعت‌های هوشمند جدید با چندین ارتقاء بزرگ نسبت به مدل‌های قبلی، از جمله نمایشگرهای بزرگ‌تر، سخت‌افزار به‌روز شده و موارد دیگر عرضه می‌شوند. اگر به فکر تهیه یکی برای خود هستید، به جای درستی آمده اید. در این پست، نگاهی عمیق به اپل واچ سری 7 جدید خواهیم انداخت و هر آنچه را که برای خرید آگاهانه نیاز دارید به شما می گوییم.

کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ

اپل واچ سری 7 در کنار سری آیفون 13 معرفی شد و اکنون با قیمت پایه 399 دلار قابل خرید است. در اینجا جزئیات کامل قیمت برای همه انواع وجود دارد. اگر قصد خرید این ساعت را دارید، می‌توانید بهترین پیشنهادات اپل واچ سری 7 را بررسی کنید.

رنگ بندی ها و متریال ساخت

اپل سه انتخاب مواد را برای ساعت‌های سری 7 ارائه خواهد کرد. هر کدام از آنها در چند رنگ مختلف در دسترس خواهند بود. لیست زیر را برای همه انتخاب های مواد و گزینه های رنگ بررسی کنید:

آلومینیوم: نیمه شب، نور ستاره، سبز، آبی و قرمز

فولاد ضد زنگ: نقره، گرافیت و طلا

تیتانیوم: مشکی و نقره ای

شما می توانید همه این گزینه ها را با طیف گسترده ای از تسمه های شخص اول جفت کنید. در اینجا مجموعه ای جامع از تمام رنگ ها و باندهای موجود برای اپل واچ سری 7 آمده است. هم چنین امکان کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ وجود دارد.

عملکردهای اپل واچ

می تواند زمان را مشخص کند. می تواند داده ها را به آیفون شما ارسال کند. می تواند سلامت و لوکیشن شما را ردیابی کند. همچنین می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور عمل کند.

این مطلب را هم ببینید
فلش مموری های موجود در بازار

آخرین مورد ممکن است شما را شگفت زده کند، زیرا این ویژگی است که توجه زیادی از مخاطبان را به خود جلب کرده است، که مایه تعجب نیز شده است، شما نه تنها می‌توانید برخی از دستگاه‌ها و سرویس‌های برند اپل را کنترل کنید، بلکه می‌توانید مواردی را نیز از توسعه‌دهندگان و سازندگان شخص ثالث کنترل کنید. به طور کلی می توانید کنترل دوربین آیفون با اپل واچ را به خوبی انجام دهید.

به عنوان مثال، می‌توانید به کمک آن درهای گاراژ خود را باز و بسته کنید، دستگاه‌های متصل را از طریق اپل واچ مدیریت کنید، موسیقی را از iTunes در اپل واچ گوش دهید، Apple TV را روشن کنید، آب و هوا را در BMW خود تنظیم کنید و موارد دیگر. در واقع، در اینجا تمام کارهایی که اپل واچ می تواند از راه دور در هنگام راه اندازی انجام دهد، آورده شده است.

اپل واچ چگونه شبیه یک کنترل از راه دور عمل می کند؟

اپل تی وی:

اپل واچ یک برنامه Remote دارد و بسیار شبیه برنامه Remote برای iOS است. می توانید از آن برای اتصال به هر تلویزیون اپل استفاده کنید. بنابراین، اگر در خانه هستید و مشتاق تماشای نتفلیکس هستید، می توانید از اپل واچ خود برای ضربه زدن به تلویزیون اپل، باز کردن نتفلیکس و یافتن فیلمی برای تماشا استفاده کنید. این ابزار حتی به شما اجازه می دهد هر زمان که بخواهید آن را استاپ کنید و دوباره ری استارت کنید. فقط آن را یک نسخه مجازی از کنترل واقعی Apple TV در نظر بگیرید. این گونه کنترل دوربین آیفون با اپل واچ امکان پذیر می شود.

iTunes:

همانطور که می توانید Apple TV را فقط با ضربه زدن بر روی مچ دست خود کنترل کنید، همچنین می توانید کتابخانه iTunes خود را در رایانه Mac یا Windows خود کنترل کنید. شما می توانید کنترل بیشتر وسیله الکترونیک خود را به کمک یک ساعت به راحتی انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی one ui4 با گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید

دوربین:

اپل واچ می تواند از راه دور به منظره یاب دوربین iSight آیفون شما دسترسی داشته باشد، به این معنی که می توانید آیفون خود را در جایی نگه دارید (مثلا روی یک سنگ یا میز در نزدیکی)، سپس می توانید با استفاده از Apple Watch می توانید به لنز آیفون دسترسی داشته باشید. و در نهایت، یک عکس بگیرید. تمامی این ها با کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ انجام می شود.

ویس های صوتی:

اکثر مردم می‌دانند که اپل واچ می‌تواند تا ۲ گیگابایت فایل‌های موسیقی و صدا را به صورت خودکار ذخیره کند، اما بسیاری از مردم نمی‌دانند که اپل واچ می‌تواند موسیقی‌های ذخیره‌شده محلی در آیفون را نیز کنترل کند. اما این همه ماجرا نیست: اپل واچ می تواند از iTunes Match موزیک پخش کند، و اگر آیفون شما در حال پخش به بلندگوهای دارای AirPlay متصل است، می تواند پخش صدا را از آنها نیز کنترل کند. دقیقا به همین ترتیب کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ نیز امکان پذیر می شود.

اپل واچ چه زمانی و با چه قیمتی در دسترس خواهد بود؟

می توانید اپل واچ را در مدل ها، اندازه ها و متریال های مختلف به راحتی تهیه کنید. این مدل‌ها Watch، Watch Sport و Watch Edition نام دارند و هر کدام در دو اندازه مختلف عرضه می‌شوند: 38 میلی‌متر و 42 میلی‌متر ارتفاع، که هر دو می‌توانند روی مچ دست چپ یا راست شما کار کنند. ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام مدل را می خواهید، سپس اندازه و جنس بدنه خود را انتخاب کنید، و پس از انجام این کار، می توانید از بین طیف گسترده ای از تسمه ها یکی را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را بیشتر با کنترل دوربین آّیفون با اپل واچ آشنا کنیم، همان طور که دیدید شما با کمک اپل واچ می توانید خیلی از برنامه ها را از راه  دور کنترل کنید، امیدواریم که مطالب مفید واقع شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *