ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور Your PC ran into a problem در ویندوز

رفع ارور Your PC ran into a problem در ویندوز

یکی از خطاهای رایج هنگام کار با کامپیوتر ، Your PC ran into a problem می باشد. اگر به هر دلیلی دچار این مشکل شدید ، میتوانید در این بخش  نحوه رفع ارور Your PC ran into a problem در ویندوز را یاد بگیرید.

رفع ارور Your PC ran into a problem در ویندوز

اجرای System File Checker

دکمه های Win+X را فشار داده و در منوی باز شده روی (Command Prompt (Admin کلیک کنید. قابل ذکر است که می توانید از (PowerShell (Admin نیز استفاده کنید. سپس دستور sfc /scannow را وارد و اینتر کنید. منتظر بمانید تا فرایند به اتمام برسد که ممکن است تا ۱۵ دقیقه نیز طول بکشد.

پس از اتمام اسکن بررسی کنید که هنوز مشکل وجود دارد یا نه؟ اگر مشکل هنوز وجود دارد یا نتوانستید اسکن را با موفقیت انجام دهید، از دستورالعمل زیر استفاده کنید. مجدد (Command Prompt (Admin را باز کرده و اینبار دستور زیر را وارد و اینتر کنید.

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

منتظر بمانید تا فرایند به اتمام برسد. (حدود ۲۰ دقیقه)

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعالسازی تم مشکی ویندوز 10

بررسی تنیظمات Memory Dump

  • دکمه های Win+S را فشار داده و advanced system را تایپ کنید. در نتایج روی View advanced system settings کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
  • در زیر Start-up and Recovery روی Settings کلیک کنید. سپس در زیر قسمت System failure نیز گزینه Automatically restart را غیر فعال کنید.
  • در زیر قسمت Write debugging information منوی کشویی را باز کرده و Complete memory dump را انتخاب کنید. در نهایت تنظیمات را ذخیره کرده و ویندوز را ریستارت کنید.

آپدیت کردن درایور ها

همچنین برای کارکرد صحیح سیستم، نیاز است که درایور های شما آپدیت باشند.

آپدیت کردن ویندوز

در برخی از موارد نیز مشکل در خود ویندوز نهفته است که با آپدیت کردن آن، مشکل رفع خواهد شد. پس اقدام به آپدیت کردن ویندوز خود به آخرین نسخه منتشر شده کنید. برای این کار وارد تنظیمات ویندوز شده و در قسمت Update & Security روی Check for updates کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هواوی واچ جی تی 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *