تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

با بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020 آشنا شوید

بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020

مادربورد یکی از مهم ترین قطعات هر کامپیوتر است هر چند ممکن است به اندازه کارت گرافیک یا پردازشگر جذابیت نداشته باشد. مادربرد در واقع خانه‌ایست که تمام قطعات شما در آن زندگی می‌کنند پس باید مطمئن شوید تمام قطعات شما با آن همخوانی دارند و همچنین قابلیت به‌روز رسانی مناسبی در آن وجود داشته باشد. ما در این بخش می خواهیم بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020

Gigabyte Z390 Aorus Ultra

بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020

یک مادربورد قدرتمند که از قیمت معقولی برخوردار است. این مادربورد برای پشتیبانی از سرعت بالای هارد SSD به سه اسلات M.2 PCIe مجهز است و سه اسلات برای اتصال چندین کارت گرافیکی دارد. خوب است بدانید که این مادربورد تمام امکانات مادربوردهای رده‌بالایی مانند MSI یا Asus را با قیمت پایین‌تری به شما ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر نام بلوتوث ویندوز 10 در لپ تاپ

Asus ROG Maximus XI Code

در ابتدا باید گفت که می‌توانید دو هارد SSD NVMe، چند کارت گرافیک و 64 گیگابایت حافظه تا فرکانس 4400 مگاهرتز را به آن اضافه کنید. در واقع Asus ROG Maximus XI Code مادربوردی است که بدون ارائه‌ی این امکانات اضافی، می‌تواند توجه تمام گیمرها را برای ارتقای سیستم‌شان به خود جلب کند.

ASRock Z390 Phantom Gaming

این مادربورد با قیمتی معادل نصف Asus ROG Maximus XI Code ، تمامی امکانات مادربوردهای پیشرفته‌ را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین این مادربورد مانند بسیاری از بهترین مادربوردهای بازار قابلیت اتصال کارت‌های گرافیکی Nvidia SLI و AMD Crossfire را در اختیارتان می‌گذارد.

Gigabyte X570 Gaming X

بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020

نگران بودجه محدود خود نباشید. شما می توانید با کمترین هزینه ، صاحب یکی از بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020 شوید. Gigabyte X570 Gaming X با 12 ماژول تنظیم ولتاژ True Phase Digital قدرت اورکلاکینگ خوبی را در ازای قیمتش ارائه می‌دهد. برای قیمت پایین 170 دلار نوردهی RGB و امکانات مهمی مانند اسلات‌های M.2 PCIe 4.0 و اسلات PCIe 4.0 x 16 را برای جدیدترین کارت‌های گرافیکی Navi به شما ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریست کردن ویندوز 10

MSI MPG X570 Gaming Plus

این مادربورد با قیمت 170 دلار بسیار ارزان‌تر از بیشتر مادربوردهای X570 است. اما قیمت کم آن دلیلی بر ضعیف بودن آن نیست؛ چرا که تمام ویژگی‌های لازم یک گیمر حرفه‌ای را در خود دارد.

Asus ROG X570 Crosshair VIII Hero Wi-Fi

بهترین مادربوردهای مخصوص بازی 2020

مادربورد Asus ROG X570 Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) تمام پتانسیل اورکلاک و توسعه‌ی قطعات سخت‌افزاری مادربورد پیشرفته‌تری مانند AM4 را در اختیارتان می‌گذارد. قیمت این مادربورد 380 دلار بوده تراشه‌ی مدرن X570 آن از انواع متنوع‌تری از حافظه‌های DDR4 دوکاناله پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *