مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

ویژگی های یک نرم افزار مطب خوب

نرم افزار مطب خوب

با گسترش دنیای کامپیوترها، تقریبا می توان گفت که امروزه برای انجام هرکاری نرم افزار و یا نرم افزارهایی طراحی شده است. به منظور سهولت ارتباط با بیماران و مدیریت آنها نیز، نرم افزاهای مطب گوناگونی طراحی شده است. یک نرم افزار مطب کاربردی می تواند باعث شود در کار خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید. برای اینکه بدانید یک نرم افزار مطب خوب چه ویژگیهایی دارد ، این مطلب را از دست ندهید.

یک نرم افزار مطب خوب چه ویژگیهایی دارد؟

زمانبندی هوشمند

بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزارهای پزشکی دارای برنامه ریزی پویا هستند. این بدان معنی است که نرم افزار مطب علاوه بر رزرو قرار ملاقات های بیماران قادر خواهند بود تجهیزات صحیح تخصصی را به اتاق معاینه و پزشک مربوطه اختصاص دهد. در واقع از نرم افزار مطب برای برنامه ریزی وقت بیمار برای مدیریت به موقع قرارها استفاده می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Msvcp120.dll is Missing در ویندوز

تاریخچه بیمار

دیگر زمان استفاده از پرونده های کاغذی به پایان رسیده است. با استفاده از نرم افزارهای مدیریت بیمار در مطب، می توانید کلیه اطلاعات مربوط به بیمار و سوابق پزشکی او را در فایل مربوط به او ذخیره کرده و به آسانی در صورت نیاز ، به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین همزمان اطلاعات پزشکی جدید را به ان اضافه کرده و آن را برای استفاده بعدی ذخیره کنند.

بهره وری پزشکی

نرم افزار مطب به پزشکان این امکان را می دهد که زمان بیشتری را برای معامله با بیماران و زمان کمتری در ترسیم نقشه ها یا جستجوی اطلاعات بیمار بگذرانند. در واقع این نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت پزشک و بیمار می شود.

از بین بردن خطا

با استفاده از نرم افزار مطب، امکان خطا هنگام ثبت اطلاعات بیمار به شدت کاهش می یابد.

این مطلب را هم ببینید
باگ ویندوز ۷ مانع خاموش کردن کامپیوتر می‌شود

پورتال بیمار

با استفاده از نرم افزار مطب بیماران می توانند تاریخچه پزشکی خود را از این طریق بررسی کرده و برای قرار ملاقات ها از قبل ثبت نام کنند. همچنین می توانند داروهای فعلی و گذشته خود را مشاهده کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *