آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

ترفند استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه

استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه

آیا تا به حال شنیده اید که می گویند از طریق وای فای در تلفن همراهم با فلان شخص تماس گرفته ام؟ شاید این موضوع برایتان عجیب به نظر برسد و تا به حال آن را نشنیده باشید. به این ترتیب در این مقاله می خواهیم راجع به این موضوع جالب صحبت کنیم که چگونه می توانیم به استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه بپردازیم. مطمئن باشید که حتی اگر با این ترفندها آشنایی نداشته باشید، عاشق آن ها خواهید شد.

استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه

استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه

مطمئنم خیلی از شما راجع به این قابلیت فوق العاده حیرت انگیز در گوشی آیفون خود چیزی نمی دانید. پس بهتر است بدانید که به راحتی می توان به وسیله وای فای در اپل با مخاطبان خود برقراری مکالمه انجام داد. شاید فکر کنید که استفاده از این قابلیت چه مزایایی می تواند داشته باشد. پس بهتر است بگویم که در عین ناباوری میزان هزینه های مکالمه های شما را کاهش می دهد. پیشرفت تکنولوژی در این حیطه آن چنان پیشرفت کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا با هزینه ای پایین با عزیزان خود به مکالمه های طولانی مدت بپردازند. نکته مهم اینجاست که برای استفاده از این ویژگی در آیفون خود باید از بخش تنظیمات وارد عمل شوید.

پس زمانی که تلفن خود را از طریق وای فای برای مکالمه فعال کنید، هر زمانی که به وای فای متصل شوید، زنگ های ارسالی و دریافتی شما به طور خودکار از طریق وای فای صورت خواهد گرفت. اما لازم به ذکر است که این امکان در صورتی برای شما فراهم است که به شبکه وای فای متصل باشید. پس زمانی که اتصال شما با وای فای برقرار نباشد، با وجود فعال بودن گزینه ها، باز هم تماس شما از طریق مخابرات صورت خواهد گرفت. پس بهتر است برای یکبار هم که شده استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه را امتحان کنید. برای فعال سازی این ویژگی
در آیفون خود می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
فلش مموری های موجود در بازار

نحوه فعال سازی گزینه وای فای برای مکالمه در آیفون

برای انکه بتوانید این قابلیت فوق العاده را در گوشی های همراه خود فعال کنید، باید ابتدا وارد بخش Phone در بخش تنظیمات خود شوید. از آن جایی که قرار است تنظیمات تماس های خود را تنظیم کنید، باید تغییراتی را  در  بخش Setting اعمال کنید. زمانی این بخش را باز می کنید، گزینه ای به نام Wi-Fi Calls را خواهید دید که به معنای همان استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه است. پس می توانید با ضربه زدن به روی این گزینه، بخش Allow Wi-Fi calls  را فعال کرده و سپس در کادر باز شده به روی Turn on  ضربه بزنید. لازم به ذکر است که ممکن است چند دقیقه ای طول بکشد تا این تغییرات اعمال شود ولی نگران نباشید.

مزایای استفاده از قابلیت وای فای آیفون برای مکالمه

شاید از نظر برخی کاربران به دلیل آنکه دائما از تماس های مخابراتی استفاده می کنند، استفاده از چنین قابلیتی در آیفون آیتم خاصی نباشد ولی به شما قول می دهم استفاده از این ویژگی آیفون به نوعی شما را وابسته خود خواهد کرد. زیرا به طرز چشم گیری اعمال چنین تغییر کوچکی در گوشی آیفون شما می تواند میزان هزینه های شما را کاهش دهد. پس بهتر است که این تغییر را در گوشی خود پیاده کنید و طولانی ترین مکالمه های خود را داشته باشید بدون اینکه بخواهید هزینه زیادی بابت آن ها پرداخت کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

 

هنگام استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه چه کارهای دیگری می توان انجام داد؟

به طرز باورنکردنی زمانی که به وسیله این قابلیت مهم یعنی استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه مشغول صحبت کردن هستید، به راحتی می توانید تلفن خود را در حالت بلندگو نگه دارید، و به بقیه کارهای خود رسیدگی کنید. پس رسیدگی به انواع چت های خصوصی، رسیدگی به برنامه های شبکه اجتماعی، باگذاری تصاویر و همچنین سایر موارد نیز از این طریق امکان پذیر است. در عین حال و در حالی که می توانید با دوستان و اشنایان خود مکالمه های مهم و دوستانه ای را برقرار کنید، می توانید از دیگر ویژگی های تلفن همراه خود نیز در عین حال بهره مند شوید و استفاده کنید. چنین قابلیتی برای افرادی که دائما در حال فعالیت هستند بسیار مناسب است زیرا هم می توانند به کاهش هزینه های خود بپردازند و هم در عین حال همه کارهای مهم خود را رسیدگی کنند.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که بتوانید در همه کارهای خود همه فن حریف باشید، بهتر است که استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه را مدنظر قرار دهید و تا میزان چشم گیری به هزینه های مخابراتی خود پایان دهید. و به سایر کارهای مهم خود در حین مکالمه رسیدگی کنید تا همه فعالیت های شما در برنامه ریزی کامل انجام شود. استفاده از چنین قابلیتی باعث می شود تا بتوانید بهترین استفاده را از تکنولوژی های جدید داشته باشید که برایتان سودمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *