اخبار تکنولوژی

رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل

رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل

محصولات اپل همیشه جزء با کیفیت ترین های بازار به شمار می آید که بخاطر برند بودن و بسیاری از قابلیت های دیگر شما می توانید فروش بالا و قابل قبولی را در نظر بگیرید که در این میان، با رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل شما می توانید به پیشرفت هرچه بیشتر این برند پی ببرید و توجه داشته باشید که هرکدام از محصولات جدید توانسته قابلیت های ویژه ای را به خود اختصاص دهد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

آی پد پرو

در بین رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل شما می توانید در ابتدا با آی پد پرو آشنا شوید که در یک اندازه ۱۱ اینچی و ۱۲ اینچی عرضه مستقیم خود را تجربه کرده است که البته مدل ۱۱ اینچی را شما می توانید با قیمت معادل ۷۹۹ دلار و خریداری کنید، اما مدل ۱۲ اینچی آیپد جدید اپل قیمت حدود 1099 دلار را به خود اختصاص داده است.

بهینه سازی مصرف نیرو در آیپد شاید یکی از اتفاقات خوشایندی باشد که در سری جدید اپل به آن پرداخته است و برای ذخیره سازی آیپد می تواند یک قابلیت مهم به حساب آید. آیپد پرو به خاطر صفحه نمایش قابل قبولی که دارد شما می توانید آن را یک ال ای دی کوچک در نظر بگیرید که حدود ۱۲۰ برابر کوچکتر از مدل های قبلی خود است.

به واسطه قابلیت هایی که توانسته با پورت USB C اضافه کند صددرصد این پورت می تواند برای انتقال اطلاعات یک گزینه قابل قبول باشد. دوربین بی نظیر این محصول تازه عرضه شده اپل با ۱۲ مگاپیکسل و البته ۱۲۸ درجه میدان دید توانسته یکی از قابلیت های اصلی محسوب شود  که این دوربین قابلیت جدیدی به نام سنتر استیج را نیز در خود جای داده است.

رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل

رواج  بازار آی پد به واسطه دورکاری و آموزش از راه دور توانسته امروز به خط این محصول تبدیل شود و شما یک رشد عالی را مشاهده کنید که در دسامبر آی پد ۸.۴ میلیارد دلار در مقایسه با ۵.۹ میلیارد دلار را برای فروش آیپد توانسته تجربه کند.درآمد بیشتر محصولات اپل به واسطه آیپد است و به همین دلیل امسال جزء محصولات اصلی قرار گرفته است.با توجه به قابلیت های متفاوت مانند حسگرهای LiDAR که کیفیت نمایشگر را تکمیل می کند، آیپد پرو توانسته به خوبی مزایای اصلی خود را به نمایش بگذارد.

این مطلب را هم ببینید
سه اسپیکر جدید Extra Bass توسط سونی معرفی شد

AirTag

با معرفی  AirTag در بین رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل با یک قیمت ۲۹ دلاری از همان ابتدا خریدار خود را پیدا کرده است.در مورد کاربرد AirTag این وسیله می تواند برای یافتن وسایل گمشده نقش مهمی داشته باشد.البته نقطه قوت این گجت این است که به شکل کاملا بی سیم به آیفون و البته هر وسیله مورد نظر دیگر متصل می شود و به عنوان دسته کلید می توان از AirTag استفاده نمود.

این ردیاب عالی و کاربردی اپل قابلیت‌های ممتازی را در خود جای داده است که در مقایسه با نمونه‌های امروزی از یک برنامه‌ی اختصاصی مانند Find My استفاده شده است. و شما در نمای دوربین آیفون این موقعیت را مشاهده می کنید و از اتلاف هدررفت باتری می توان به واسطه وجود  GPS جلوگیری کرد.

ایرتگ را یک روش عالی و مطمئن برای ردیابی مکان‌ در نظر بگیرید ،که با کد منبع iOS توانسته بهترین وسیله از محصولات اپل به شمار آید. با توجه به رونمایی (AirTags)  شاید برخی از افراد که انتظار یک نام جدید را داشتند ناامید شدند و این امر شاید مانند  ایرپاد استودیو باشد که اپل به نام ایرپاد مکس معرفی نموده، البته نمونه دیگری نیز وجود دارد که پردازنده‌ی کامپیوتر مک را به نام اپل سیلیکون همه می شناسیم اما در مراسمی همانند مراسم One More Thing، با نام M1 معرفی شد.

رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل

رایانه آی مک

رایانه های آی مک را شما در  هفت رنگ مانند رنگ های بنفش و سبز می توانید برای رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل در نظر بگیرید که با قیمت ۱۲۹۹ دلار فروش خود را آغاز کرده است. این مدل آی مک با صفحه ۲۴ اینچی خود یک ضخامت ۱۱.۵ میلیمتر را نیز به خود اختصاص داده است.برخی از کاربران به  کیفیت دوربین آی مک در دوران پاندمی  اعتراض کرده اند، به این دلیل که تماس های ویدیویی آن ها  فراگیر بوده است و به همین ترتیب  مدل های جدید را با دوربین جلوی و میکروفون قابل قبول تری عرضه کرده است.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کلیدی گوشی ردمی نوت 11 برای بازار جهانی فاش شد

سرویس های مشترک پادکست را با اسپاتیفای برای رقابت در نظر گرفته است که البته قیمت این نوع اشترک به صورت ماهانه مشخص می گردد. اپل تصمیم گرفته است برنامه پادکست را با محتوا سالانه ۱۹ دلار و ۹۹ سنت از تولید کنندگان محتوا دریافت کند. ست تاپ باکس اپل تی وی با تولید رنگ و تراشه پردازنده توانسته با تغییراتی همراه کند و خاطر نشان می کنم که تلویزیون ۴k نیز با استفاده از حسگرهای فوق العاده خود با نور آیفون قابلیت های خوبی را ارائه داده است.

این مدل آی مک به واسطه طراحی شیک، مدرن و البته حاشیه باریک خود  از نمایشگر پرو دیسپلی XDR بهره برده است و با نور پس زمینه LED و استفاده از فناوری Mini LED این  نمایشگر توانسته  پردازنده‌ی اختصاصی اپل را به شکل خاصی با یک معماری قابل قبول  و بدون فن به وجود آورد. مینگ-چی کو عنوان کرده است که پردازنده‌ی این محصول در سال ۲۰۲۱  که وارد بازار شود کاملا مجهز به پردازنده‌ اپل سیلیکون است و به دلیل مشکلات زنجیره‌ی تأمین و صفحه‌نمایش پیشرفته Mini LED، قیمت گران تری را به خود اختصاص می دهد.

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل صحبت کردیم که این محصولات هرکدام با کیفیت، پیشرفت و ارتقا ویژه خود توانسته با قیمت های متنوع باز هم در صدر فروش بازار قرار بگیرد و توجه داشته باشید که ایراد های نسخه های قبلی خود را توانسته جبران کند و مدل هایی قابل قبول را وارد بازار کند و در این بین توصیه ما این است که تنها از یک فروشگاه آنلاین معتبر مانند فروشگاه آنلاین پایاتل به خرید این محصولات اقدام کنید و به قیمت هرکدام نیز توجه ویژه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *