ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های تبدیل فیلم به فرمت MP4

بهترین سایت های تبدیل فیلم به فرمت MP4

یکی از محبوب ترین فرمت های ویدیویی، MP4 می باشد. این فرمت به دلیل فشرده سازی مناسب، کیفیت خوب و سازگاری با اکثر دستگاه به این محبوبیت رسیده است. در این بخش می خواهیم بهترین سایت های تبدیل فیلم به فرمت MP4 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین سایت های تبدیل فیلم به فرمت MP4 را بشناسید

Media.io

سرویس Media.io به صورت رایگان و ساده ویدیو های شما را از فرمت های مختلف به MP4 تبدیل می کند. رابط کاربری این سایت ساده است و نیازی به ثبت نام هم ندارد. همچنین از تمام فرمت های محبوب پشتیبانی می کند. قابل ذکر است این سرویس اجازه حد اکثر دو فایل برای تبدیل در یک زمان را می دهد و پس از اتمام فرآیند، می توانید فایل نهایی را دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
فایرفاکس ۷۵ با ویژگیهای جدید رونمایی شد

Freemake

سایت Freemake از بیش از ۵۰۰ فرمت از جمله MP4, MKV, AVI, MP3, DVD, HD, FLV و.. پشتیبانی می کند. فرآیند تبدیل فرمت آنلاین ویدیو در این سرویس سریع است و کیفیت خروجی هم مناسب می باشد. این سایت ویژگی هایی مانند تبدیل فیلم با زیر نویس و.. هم دارد اما عیب آن، علامتگذاری یا واتر مارک روی خروجی است.

سایت FLVTO

سرویس تبدیل ویدیو به MP4 آنلاین  FLVTO ویژگی های خاصی مانند امکان دانلود و تبدیل از یوتیوب، پشتیبانی روی ویندوز، مک و لینوکس کار تخصصی این سرویس یوتیوب است اما به راحتی یا امکان دانلود و تبدیل ویدیو ها خود از فرمت MP4, MP3, AVI, MP4 HD, and AVI HD format و… را دارید.

Online Convert

همانطور که از نام سرویس Online Convert پیدا است، برای تبدیل آنلاین فرمت ویدیو ساخته شده است که شامل تبدیل از سایر فرمت ها به MP4 هم می باشد. ویژگی این سرویس، پشتیبانی از اضافه کردن فایل از فضا های ابری مانند Dropbox و Google Drive می باشد. امکان تعیین نرخ فریم ریت، نرخ بیت و.. همچنین گزینه ای برای تغییر تنظیمات در آینده پیش بینی شده است.

این مطلب را هم ببینید
دو مدل لپ تاپ تبدیل پذیر تجاری MSI رونمایی شد

AConvert

سرویس AConvert هم به صورت آنلاین و رایگان فایل های شما را از کامیپوتر، آدرس اینترنتی و یا فضاهای ابری بگیرد و آن ها را به فرمت MP4 تبدیل می کند. پارامتر های خروجی قابل تنظیم هم در هنگام خروجی گرفتن در تبدیل آنلاین SWF به MP4 و.. در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *