مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های ویدیوپلیر در آیفون

بهترین برنامه های ویدیوپلیر در آیفون

امروزه بسیاری از افراد از تلفن همراه خود برای فیلم دیدن استفاده می کنند. برای پخش شدن ویدیو در موبایل پلیرهای مختلفی وجود دارد. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های ویدیوپلیر در آیفون را بشناسید.

بهترین برنامه های ویدیوپلیر در آیفون کدام اند؟

PlayerXtreme Media player

اپلیکیشن PlayerXtreme Media Player یکی از بهترین پخش کننده های آیفون و آیپد است. این اپلیکیشن تقریبا همه فرمت های تصویری را پشتیبانی می کند که به این معنی است که لازم نیست نگران پخش نشدن ویدیوهای خود به علت ناسازگاری فرمت آن با این پخش کننده باشید. یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن رابط کاربری ساده آن است که همه کار ها را برای کاربرانش آسان کرده است. PlayerXtreme دارای یک نسخه پرمیوم هم است که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین امکان نمایش زیرنویس به زبان های مختلف در این اپلیکیشن فراهم آمده است.

KMPlayer

شاید نام این نرم افزار را پیش از این به عنوان پخش کننده ای بی رقیب در کامپیوترهای شخصی شنیده باشید ولی خوشبختانه نسخه مخصوص آیفون KMPlayer نیز توسعه داده شده است. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که از طریق آن بتوانید به پخش ویدیوهایی با فرمت ۴K بپردازید بدون شک KMPlayer بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل ایمیل به فایل PDF در ویندوز 10

KMPlayer هم از رنج بزرگی از فرمت ها پشتیبانی می کند و شما را در این زمینه تقریبا بی نیاز می سازد. همچنین توانایی پخش مستقیم ویدیو از سرویس های ذخیره ابری و دیگر انواع شبکه ها از ویژگی های این اپلیکیشن به شمار می رود. وجود دکمه هایی جهت کم و زیاد کردن سرعت پخش ویدیو، دکمه هایی جهت کنترل صدا و پشتیبانی از کدک های کمتر استفاده شده نظیر H.265 و VP9 نیز از دیگر خصوصیات و مزایای این اپلیکیشن است. همچنین برای باز کردن فایل MKV در آیفون هم می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

OPlayer Lite

OPlayer Lite تجربه فیلم دیدن در آیپد یا آیفون را به شکل قابل ملاحظه ای برای شما لذت بخش خواهد کرد. گرچه رابط کاربری ممکن است برای بعضی از کاربران، عجیب به نظر بیاید ولی یکی از خوبی های آن این است که همه امکانات و ویژگی ها در یک صفحه برای شما فراهم آمده است و از این نظر کار شما را راحت می کند. برای مثال جهت دسترسی به تنظیمات، نیازی به توقف ویدیو نخواهید داشت. این اپلیکیشن علاوه بر پشتیبانی از فرمت های گوناگون از سرویس هایی نظیر AirPlay و Mirroring و همچنین HDMI wire هم پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین وبسایت های ساخت شماره مجازی را بشناسید

Infuse 5

Infuse 5 به خاطر امکانات و ویژگی هایی که ارائه کرده است در این لیست قرار می گیرد. این اپلیکیشن توانایی پخش انواع فرمت ها را بدون هیچ مشکلی دارد. می توان از Infuse 5 برای استریم ویدیوهای آنلاین هم استفاده کرد. رابط کاربری تمیز و سازمان دهی شده یکی از بارزترین ویژگی های این اپلیکیشن است.  همچنین توانایی همگام سازی آن با iTunes و انتقال فایل ها از طریق FTP نیز از امکانات جذاب این اپلیکیشن است. نسخه پرمیوم Infuse 5 توانایی پخش ویدیوهایی با فرمت ۴K و HD را نیز دارد.

VLC media player

اگر در لیستی از بهترین پخش کننده فیلم آیفون نامی از VLC برده نشود باید به آن لیست شک کرد. این پلیر معروف پیش از این در کامپیوترهای شخصی هم توانایی خود را اثبات کرده بود. در آیفون هم می توانید با استفاده از آن به پخش انواع ویدیوها با هر فرمتی بپردازید و برای این کار نیازی به دانلود کدک از منابع دیگر نخواهید داشت. طراحی مینیمال VLC media player نیز به محبوبیت آن افزوده است. همچنین توانایی نمایش زیرنویس های پیشرفته با استفاده از قابلیت SSA compatibility از دیگر ویژگی های آن است. یک خصوصیت جالب دیگر آن نیز توانایی قفل کردن اپلیکیشن با استفاده از رمز عبور یا اثر انگشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *