تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی

لپ تاپ مخصوص بازی هرآنچه از تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتری انتظار دارید را برایتان برآورده می‌کند. لپ تاپ های گیمینگ به لطف داشتن گرافیک قدرتمند، نمایشگر زیبا و کیفیت صدای عالی نوعی تجربه کاربری عالی Gaming را به صورت یک دستگاه همراه در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی را بشناسید

لنوو آیدیاپد L340

سری آیدیاپد L340، هم با پردازنده‌های AMD و هم با پردازنده‌های اینتل در بازار ایران عرضه می‌شود. در بین همه مدل‌ها، آن‌هایی که از تراشه گرافیکی Vega 10 بهره می‌برند، انتخاب‌های مناسب‌تری برای بازی محسوب می‌شوند. این تراشه درکنار پردازنده رایزن 3700U حداقل قدرت کافی را برای اجرای بازی‌های مختلف دارد. برای نمونه بازی سنگینی مثل Red Dead Redemptopn 2 با حداقل تنظیمات گرافیکی و در رزولوشن HD به‌راحتی روی لپ‌تاپ اجرا می‌شود. بازی‌های قدیمی‌تر مثل فیفا ۲۰ هم با رزولوشن Full HD و با حداکثر تنظیمات گرافیکی با نرخی نزدیک به ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه اجرا می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ادغام دو شکل در پاورپوینت

الین ویر m17 R2

این لپ تاپ دارای بهترین عملکرد ممکن و همچنین یک نمایشگر بسیار بزرگ 17 اینچی در کنار طراحی بسیار زیبا است. مدل مذکور با داشتن پردازنده قدرتمند Core i9 و گرافیک RTX گزینه‌ای عالی برای کشتن دشمنان شما در دنیای واقعیت مجازی یا تماشای فیلم و سریال به همراه دوستانتان است. نوعی فن‌های مخصوص خنک کردن با صدای کمتر در این لپ تاپ به کار رفته که تجربه گیمینگ را جذاب‌تر می‌کند. همچنین نوعی فناوری تعقیب‌کننده چشم و یک مدل نمایشگر عالی در آن به کار رفته و در نهایت شما با یک دستگاه قدرتمند روبرو هستید که عملکرد بسیار بالایی دارد.

ایسر نیترو 5

سری نیترو 5 ایسر یکی از جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده بازار محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها با مدل‌های مختلفی با پردازنده‌های Core i7 و Ryzen 7 و با کارت‌های گرافیکی GTX 1650 و GTX 1660 Ti در بازار پیدا می‌شود. با اینکه نیترو 5 چند میلیون تومنی گران‌تر از لنوو S540 است، ولی مزایای زیادی به آن دارد که برای نمونه می‌توانیم پردازنده به مراتب قوی‌تر و سیستم خنک‌کننده بهتر اشاره کنیم. به‌علاوه، ازلحاظ ظاهری، نیترو 5 با ظاهری جدی با لبه‌های تیز و کیبوردی با نور پس‌زمینه قرمز، بیشتر باب طبع گیمرهاست.

این مطلب را هم ببینید
بهترین خنک کننده های لپ تاپ در 2019

ام اس آی GP65 Leopard

ام‌اس‌آی GP65 در مدل‌های مختلفی در بازار پیدا می‌شود که همگی از پردازنده‌های نسل نهم Core i7 درکنار کارت گرافیک GTX 1660 Ti و حافظه‌های هیبریدی (هارددیسک به‌علاوه SSD) بهره می‌برند. هم از نظر قیمت و هم از نظر مشخصات فنی، لپ‌تاپ ام اس آی GP65 شباهت‌های زیادی به لنوو Y540 دارد و تفاوت‌های آن‌ها به یک سری موارد جزئی محدود می‌شود؛ بنابراین هر دو مورد انتخاب‌های خیلی خوبی هستند. در یک طرف لنوو لیجن با بدنه باریک و طراحی مدرن، زبان طراحی جدیدی دارد و در طرف دیگر ام‌اس‌آی GP65 با کیبورد رنگارنگ و سیستم خنک‌کننده قدرتمند، نگاهی کلاسیک به لپ‌تاپ‌های گیمینگ داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *