عکاسی با موبایل, عکاسی و فیلم برداری, معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

بهترین لنزهای کلیپسی را بشناسید

بهترین لنزهای کلیپسی

لنزهای کلیپسی دوربین موبایل گزینه‌ای ایده‌آل برای افزایش توانایی دوربین گوشی های هوشمند در بخش فیلم برداری و عکس برداری هستند. تنوع این محصولات در بازار زیاد بوده و انتخاب برای خریداران دشوار. اگر می خواهید بهترین لنزهای کلیپسی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین لنزهای کلیپسی را بشناسید

Olloclip iPhone 11 Pro ElitePack

این کیت شامل یک لنز تله فوتو 2 برابر برای دسترسی بیشتر شما و همچنین لنز دیگری است که در واقع دو لنز در یک واحد است. یک لنز چشم ماهی 180 درجه و یک ماکرو 15 برابر. این مجموعه ای همه کاره است. با اینکه قیمت بالایی دارد اما اگر از طریق عکاسی درآمد دارید و قصد دارید با آیفون 11 Pro Max  خود عکس های زیادی بگیرید، این کیت بسیار خوب و کاربردی است.

ShiftCam ProLens

این لنزها از طریق یک صفحه ی متغیر به لنزهای اصلی گوشی متصل می شوند ، در یک براکت قرار می گیرند که در داخل قابی مخصوص از همین برند است. در حالی که همه اینها به قیمت این کیت افزوده است ، اما این بدان معناست که پس از راه اندازی ، تعویض لنزها به راحتی انجام می شود. همه لنزهای موجود در کیت Deluxe – تله فوتو ، واید ، ماکرو ، ماکرو با برد دور و چشم ماهی – کاملاً واضح و با کیفیت هستند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش عکاسی از حباب

Moment

مدل کوچکی از لنزهایی که برنده ی جایزه ی کیفیت بالا برای گوشی های موبایل شدند. برخلاف اکثر گزینه ها ، این لنزها مستقیما روی تلفن نصب نمیشوند. در عوض ، آنها به یک قاب متصل می شوند که به طور خاص برای طیف وسیعی از تلفن های هوشمند از اپل ، گوگل و سامسونگ طراحی شده است. به این ترتیب ، این بدان معنی است که آنها از نظر ایمنی متناسب هستند اما شما را ملزم به خرید یک قاب جدید برای قرار دادن لنز روی تلفن خود می کنند.

Apexel 36x

اگر عکسبرداری از راه دور را دوست دارید ، این آخرین نقطه از نظر دسترسی است. تله فوتو Apexel 36x تلفن شما را به یک تیرانداز قدرتمند از راه دور تبدیل می کند و سه پایه ی کوچک مفیدی را به شما ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کنید که عکس هایتان تار نخواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با تکنولوژی پهپادها

همچنین دارای یک ریموت شاتر برای ضبط تصاویر از راه دور است.  ولی هنگام کار با چنین لنزی خیلی مفید نیست ، اما داشتن آن بد نیست و قیمت کلی کیت هنوز به طرز شگفت انگیزی پایین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *