مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین پلیرهای رایگان کامپیوتر در سال 2020

بهترین پلیرهای رایگان کامپیوتر

همه ی آدم ها عاشق تماشای فیلم یا ویدئو کلیپ در کامپیوتر یا لپ تاپ خود هستند .تمام چیزی هم که نیاز دارند یک ویدئو پلیر خوب است که صدای ها عالی و تصویر با کیفیت داشته باشند. پلیرهای مختلفی تاکنون ارائه شده است. در این بخش می خواهیم بهترین پلیرهای رایگان کامپیوتر در سال 2020 را معرفی کنیم.

بهترین پلیرهای رایگان کامپیوتر در سال 2020 را بشناسید

VLC Media Player

هرگاه سخن از بهترین پلیر برای کامپیوتر به میان می‌آید، نام VLC Media Player به صورت اتوماتیک در ذهن کاربر تداعی می‌شود. اما دلیل این همه محبوبیت چیست؟ VLC Media Player یک مدیاپلیر ویندوز رایگان و اپن سورس است که تقریبا از تمام فرمت‌های معروف، پشتیبانی می‌کند. VLC Media Player یک ویدیو پلیر و یک موزیک پلیر عالی و قدرتمند بوده که در طول سال‌های طولانی، شهرت خوبی در زمینه پخش انواع و اقسام فایل‌های ویدیویی به دست آورده است. VLC Media Player از ویندوزهای قدیمی نیز پشتیبانی کرده و می‌توانید از آن به عنوان پلیر ویندوز 7 و حتی ویندوز XP بهره ببرید.

PotPlayer

این پلیر کامپیوتر توسط یک شرکت کره‌ای به نام Kakao طراحی و ساخته شده است. پلیر فیلم مورد بحث از ویژگی‌ها و مشخصات خوبی بهره می‌برد. این پلیر ویندوز از آپشن‌های شخصی‌سازی بسیاری پشتیبانی کرده و به کاربر این اجازه را می‌دهد که محیط برنامه را متناسب با نوع نیاز خود بچیند. برنامه PotPlayer به لطف بهره‌مندی از تکنیک‌هایی نظیر CUDA ،QuickSync و DXVA قادر است عملکردی عالی را از خود به نمایش بگذارد. به همین دلیل است که این پلیر را به عنوان دومین پلیر برتر کامپیوتر در این فهرست آورده‌ایم.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعالسازی بروزسانی خودکار درایورها در ویندوز10

KMPlayer

این پلیر ویندوز از فرمت‌های 3D ،4K و UHD پشتیبانی کرده و در نتیجه کاربران می‌توانند از تماشای یک ویدیوی باکیفیت در آن، نهایت لذت را ببرند. البته KMPlayer به پشتیبانی از فرمت‌های متنوع بسیار نیز مشهور است. علاوه براین کاربران می‌توانند از میان افکت‌های بسیار صوتی و تصویری، موارد مورد نظر خود را انتخاب کنند. خاطر نشان می‌شود کاربر می‌تواند در محیط KMPlayer بخش‌هایی از ویدیو مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مجددا بازبینی کند.

GOM Media Player

یکی دیگر از مدعیان لقب بهترین پلیر برای کامپیوتر را می‌توان برنامه GOM Media Player دانست؛ یک پلیر ویندوز کاملا رایگان که از اغلب فرمت‌های ویدیویی و صوتی پشتیبانی می‌کند. این بدین معنا است که شما می‌توانید با این پلیر کامپیوتر فایل‌هایی با فرمت AVI ،MKV ،MP4 ،FLV ،MOV و … را به راحتی باز کرده و اجرا کنید. در کنار تمام ویژگی‌های اصولی و ابتدایی که معمولا اکثر پلیرهای کامپیوتر دارند، پلیر GOM از ویژگی‌هایی نظیر تکرار A-B، کنترل سرعت، افکت‌های ویدیویی و صوتی و گرفتن اسکرین‌شات نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه براین کاربر می‌تواند نمای کلی این پلیر ویندوز را مطابق با سلیقه خود تغییر داده و اصطلاحا آن را شخصی‌سازی کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش دانلود و نصب پایتون

5K Player

این برنامه از پخش ویدیوی استریم پشتیبانی کرده و همچنین به کاربر اجازه وارد کردن فایل‌های ویدیو و موسیقی از وبسایت‌هایی نظیر یوتیوب، فیسبوک، Vimeo و MTV را می‌دهد. پلیر فیلم 5K Player تقریبا اغلب فرمت‌های ویدیویی و صوتی را پخش میکند. رابط کاربری ساده و زیبای این برنامه، آن را به نامزد لقب بهترین پلیر کامپیوتر تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *