مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش آپدیت مرورگر مایکروسافت اج

آپدیت مرورگر مایکروسافت اج

مایکروسافت اج یکی از مرورگرهای محبوب در جهان است که اخیرا موفق به جذب کاربران زیادی شده است. در هر آپدیت این مرورگر ، ویژگی های امنیتی و کاربردی مختلفی به آن افزوده می شود. در این بخش قصد داریم نحوه آپدیت مرورگر مایکروسافت اج را به شما عزیزان آموزش دهیم.

آپدیت مرورگر مایکروسافت اج

مرورگر ادج معمولا به صورت خودکار اقدام به دانلود آپدیت می کند اما شما به صورت دستی نیز می توانید آن را آپدیت کنید. برای چک کردن به صورت دستی، روی دکمه منو (سه نقطه) در گوشه بالا و سمت راست برنامه کلیک کنید. در منوی باز شده به قسمت Help & Feedback رفته و روی About Microsoft Edge کلیک کنید.

آپدیت مرورگر مایکروسافت اج

حال مرورگر وجود آپدیت را بررسی کرده و اگر آپدیت جدیدی موجود باشد، آن را دانلود و نصب می کند. همچنین نسخه برنامه مورد استفاده نیز به شما نمایش داده می شود. در نظر داشته باشید که اگر پس از نصب آخرین آپدیت برنامه را ریستارت نکرده اید، این فرایند را انجام دهید. یعنی بعد از آپدیت برنامه را بسته و مجدد باز کنید. همینطور برای دسترسی سریع تر به این تنظیمات می توانید در قسمت آدرس مرورگر edge://settings/help را وارد کرده و اینتر کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور را بشناسید

دانلود آخرین آپدیت مرورگر مایکروسافت اج، آپدیت به نسخه بتا ادج

ویژگی های جدید برای ادج معرفی می شوند که در سایت Microsoft Edge Insider موجود هستند. این بروزرسانی ها برای نسخه بتا معرفی می شوند و هنوز ناپایدار هستند. اما اگر می خواهید با وجود ناپایداری از ویژگی های جدید استفاده کنید، می توانید از این نسخه نیز استفاده کنید.

به طور کلی مایکروسافت یک کانال بتا را ارائه می دهد که در آن هر شش هفته یک بروزرسانی اساسی ارائه می شود. همچنین کانال Dev هر هفته یک بروزرسانی و کانال Canary نیز تقریبا هر شب یک آپدیت دریافت می کند. آپدیت های جدید به ترتیب از کانال Canary به Dev و سپس به Beta منتقل می شوند. در نهایت هنگامی که نسخه پایدار طراحی شود، به کانال Stable و نسخه اصلی وارد می شود.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای جستجوی حرفه ای در گوگل

معمولا استفاده از نسخه های ناپایدار برای افراد عادی توصیه نمی شود اما توسعه دهندگان وب که می خواهند قبل از انتشار آخرین نسخه مرورگر آزمایشات خود را انجام دهند، بسیار مفید هستند. همینطور علاقه مندان می توانند مشکلات این نسخه ها را کشف به مایکروسافت اعلام کنند. شما می توانید هر ۴ نسخه  Stable, Beta, Dev, and Canary را باهم نصب کرده و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *