اخبار تکنولوژی

نوکیا 9 پیور ویو بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت نمی‌کند

نوکیا 9 پیور ویو

امروز می خواهیم در رابطه با اندروید نوکیا 9 پیور ویو صحبت کنیم و اینکه چرا آن ها اندروید 11 را دریافت نمی کنند. اندروید دارای تنظیمات فراوانی است که به شما امکان می‌دهد گوشی هوشمند خود را شخصی‌سازی کرده و بهبود بخشید. به‌طور پیش‌فرض، Android بهترین تنظیمات را انتخاب می‌کند، اما بسته به نوع کاربری که هستید. مبتدی، متوسط یا حرفه‌ای، اصلاح تنظیمات برگزیده اندروید ایده خوبی برای استفاده حداکثری از دستگاهتان است. در ادامه بیشتر شما را با نوکیا 9 پیور ویو آشنا خواهیم کرد.

تنظیمات اندروید را تغییر دهید تا بیشترین استفاده را از گوشی خود ببرید

آیا به دنبال خرید یک گوشی جدید هستید، اما ترجیح می‌دهید حساب بانکی خود را خیلی خالی نکنید؟ ممکن است نوکیا راه حلی برای شما داشته باشد. در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان به سمت پرچمداران گران قیمت حرکت می کنند، نوکیا در بازار میان رده به شدت در حال کاهش است. بهترین گوشی‌های نوکیا دارای مشخصات رده بالایی نیستند، اما وقتی تصمیم به انتخاب آن بگیرید، مقدار زیادی از تغییرات را ذخیره خواهید کرد. بیایید به شما کمک کنیم تا مورد مناسب را پیدا کنید!

نوکیا 9 پرو ویو

در این مقاله سعی شد به این بپردازیم با این که گوشی نوکیا 9 پرو ویو ویژگی های فوق العاده ای دارد اما متاسفانه اخیرا شاهد آن بودیم که اندروید بر روی این گوشی کارایی ندارد و بسیاری از نرم افزارها بر روی این گوشی در دسترس نیستند

همان طور که ممکن است بدانید این روزها نوکیا خیلی گوشی های جدیدی را وارد بازار نکرده است، و بیشتر وقت خود را صرف این می کند که تنها گوشی های قبلی خود را با قیمت های مناسب تر به فروش برساند. آخرین گوشی از برند نوکیا که خیلی سر و صدا نیز به پا کرده است نوکیا 9 پیور ویو است، که بسیار حایز اهمیت قرار دارد. اما خبرهایی از این گوشی اخیرا به گوش رسیده حاکی از آن که اندروید های جدید بر روی این دستگاه کار نمی کنند.

اگرچه کسانی که در این شرکت ها مشغول به کار هستند بسیار زیاد قول این را می دهند که اندروید جدید به زودی بر روی این دستگاه ها نیز قابل نصب است اما خیلی نمی شود به این حرفا اعتماد کرد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمایی برای انتخاب بهترین بازی‌های آموزشی برای کودکان

درواقع باید بدانید بین دوربین این مدل گوشی و نرم افزار های آن هماهنگی های لازم وجود ندارد به همین دلیل این اندروید برای نوکیا 9 پیور ویو مناسب نیست.

با وجود این اختلالات به وجود آمده، ممکن است برند نوکیا طرفداران همیشگی خود را از دست بدهد، در واقع افراد دیگر تمایلی برای خرید این گوشی موبایل از خود نشان ندهند، بنابراین مهم است که نوکیا هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد و به سرعت خود را همگام با اندروید جدید کند.

اما به هرحال تنها کاری که نوکیا تا به امروز برای کاربران خود در نظر گرفته است این است که کدتخفیفی برای مشتریان خود در نظر گرفته است، شما با مراجعه به سایت می توانید این کدتخفیف را برای خرید دریافت نمایید، همان طور که ممکن است حدس بزنید این تخفیف به این دلیل است که نوکیا نتوانسته تا به امروز گوشی موبایل خود را با اندروید های جدید تطبیق دهد، بنابراین برای راضی نگه داشتن کاربران خود مجبور است که این کارها را انجام دهد، باید گفت که نوکیا نیز کاربران ویژه خود را دارد و بسیاری از افراد پس از گذشت این همه سال و آمدن گوشی های جدید هنوز نوکیا را ترجیح می دهند.

آیا با به وجود آمدن این مشکل افراد به خرید نوکیا رو می آورند؟

همان طور که گفته شد نوکیا کاربران قدیمی خود را دارد و هنوز هم بسیاری از افراد طرفدار این برند هستند و آن را ترجیح می دهند، افرادی که نوکیا 9 پیور ویو را انتخاب می کنند باید این را بپذیرند که این گوشی اندروید 11 را نمی پذیرد.

اما این نوید برای آن ها وجود دارد که نوکیا برای آن های تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است و آن ها می توانند به وبسایت مراجعه کرده و از تخفیف ها استفاده کنند.

نوکیا 9 پرو ویو

ویژگی های گوشی نوکیا

گوشی نوکیا 9 پیور ویو بسیار سریع است و کمتر پیش می آید که کند شود و یا هنگ کند، دارای صفحه و یا ال سی دی بسیار سرعتی است به طوری که با ضربه ای آرام می توانید کار خود را انجام دهید، و می توان گفت اصلا دچار تنش نمی شوید از اینکه چرا صفحه گوشی روشن نمی شود.

این مطلب را هم ببینید
امنیت سایبری: چگونه از اطلاعات خود محافظت کنیم

شما به وسیله آن می توانید استفاده دانشجویی کنید و به راحتی در کلاس هایتان حاضر شوید، علاوه بر آن می توانید فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کرده و با آن تماشا کنید.

به صورت کلی گوشی‌های هوشمند ابزارهای دوستانه‌ای هستند که همه چیز را از طریق لمس در دسترس قرار داده‌اند. آنها چنان جایگاه بزرگی را در زندگی روزمره ما اشغال کرده اند که جای تعجب نیست که برای بسیاری از ما، گوشی هوشمند اولین چیزی است که صبح به آن نگاه می کنیم و آخرین چیزی است که قبل از رفتن به رختخواب می بینیم.

اکنون می توان به راحتی دریافت، مطمئناً هنگام استفاده از هر ابزار الکترونیکی، مزایا و معایبی وجود خواهد داشت. بیایید آنها را مشاهده کنیم:

مزایای نوکیا 9 پیور ویو: می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و تماس حاصل کنید، ممکن است در یک جای دور زندگی کنید که از عزیزان خود دور باشید با یک تماس تصویری با ویژگی عالی می توانید احساس دلتنگی خود را برطرف کنید.

می توانید وقت خود را صرف فیلم دیدن کنید و یا حتی کتاب های الکترونیک را مطالعه کنید و از آن ها لذت ببرید و یا حتی به موزیک خواننده مورد علاقه خود گوش فرا دهید. همه این ها را می توانید با گوشی نوکیا انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به این بپردازیم با این که گوشی نوکیا 9 پرو ویو ویژگی های فوق العاده ای دارد اما متاسفانه اخیرا شاهد آن بودیم که اندروید بر روی این گوشی کارایی ندارد و بسیاری از نرم افزارها بر روی این گوشی در دسترس نیستند، دلیل این اتفاق هم به دلیل دوربین این گوشی است، اما شرکت نوکیا به مشتریان خود این وعده را داده که به زودی این مشکل را حل کند، هم چنین تا آن زمان به مشتریان خود تخفیفات ویژه ای عرضه کرده است که استفاده از آن واقعا خالی از لطف نیست.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *