اخبار تکنولوژی

والپیپرهای گلکسی S22 سامسونگ

والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ

امروز می خواهیم در رابطه با والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ صحبت کنیم. دستگاه هایی مانند رایانه و تلفن همراه دارای صفحه اصلی هستند. این صفحه نمایش اصلی دستگاه است و کاربر می تواند از طریق آیکون های موجود در صفحه اصلی به برنامه های مختلف دسترسی داشته باشد. با این حال، والپیپر یک تصویر دیجیتال تزئینی است که روی صفحه اصلی اعمال می شود. این می تواند یک عکس یا یک نقاشی باشد. به طور خلاصه، والپیپر باعث می شود تا صفحه اصلی نمایش داده شود. اگر می خواهید بیشتر در رابطه با والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

والپیپر چیست؟

صفحه اصلی یا والپیپر مخصوص رایانه یا تلفن همراه است. به آن صفحه استارت نیز می گویند. این شامل چندین نماد است که کاربر را به برنامه‌ها، تنظیمات و اعلان‌های مختلف هدایت کند. کاربر می تواند آیکون ها را بر اساس انتخاب خود مرتب کند. بنابراین، ساختار صفحه اصلی همیشه در هر سیستمی یکسان نیست.

در یک برنامه تلفن همراه، صفحه اصلی به شکل شبکه ای با نمادهایی برای دسترسی به برنامه ها است. صفحه اصلی ممکن است حاوی چندین صفحه باشد. در رایانه، کاربر می تواند پوشه هایی را برای ذخیره فایل ها به صفحه اصلی اضافه کند. برخی از صفحه‌های اصلی حاوی صفحه‌ای هستند که اعلان‌های گوشی یا تنظیمات سیستم را انتخاب می‌کند. علاوه بر این، برخی از صفحه‌های اصلی ویژگی‌هایی مانند جهت‌گیری عمودی صفحه را ارائه می‌کنند و یک نمای کلی سفارشی شده و رمزگذاری شده را ارائه می‌دهند. حتی اگر یک دستگاه دارای یک صفحه اصلی پیش فرض است، کاربران می توانند با استفاده از یک برنامه دیگر یا صفحه اصلی شخص ثالث، والپیپر را جایگزین کنند.

والپیپر سامسونگ چیست؟

والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ یک پس زمینه است. این می تواند یک عکس یا یک طراحی و غیره باشد. این تصویر دیجیتال پس زمینه است که روی صفحه اصلی رایانه یا دستگاه تلفن همراه اعمال می شود. در ابتدا، این دستگاه‌ها دارای والپیپرهای پیش‌فرض هستند اما کاربر می‌تواند آن‌ها را بنا به انتخاب خود تغییر دهد. طیف گسترده ای از تصاویر پس زمینه در اینترنت موجود است. وب سایت های خاصی وجود دارند که تصاویر پس زمینه را جمع آوری می کنند و به کاربران امکان دانلود آنها را می دهند.

این مطلب را هم ببینید
رندرهای رسمی هواوی واچ D

نوع خاصی از والپیپرهای سامسونگ به نام والپیپر زنده وجود دارد. دستگاه های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و رایانه های رومیزی ویندوز دارای تصاویر پس زمینه زنده هستند. این والپیپرها تصویر پس زمینه را برای صفحه اصلی ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها به کاربر اجازه می دهند تا با صفحه لمسی تعامل داشته باشد و به سایر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه دسترسی داشته باشد. نرم افزار شخص ثالثی وجود دارد که تصاویر پس زمینه زنده را برای دستگاه ها فراهم می کند.

تفاوت بین صفحه اصلی و والپیپر

صفحه اصلی هر دستگاه در سیستم عامل موبایل یا کامپیوتر است. کاغذ دیواری یک تصویر دیجیتالی است که برای صفحه اصلی رایانه، دستگاه ارتباطی تلفن همراه یا سایر دستگاه های الکترونیکی استفاده می شود. والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ نیز خیلی زیبا هستند.

والپیپر یکی از موارد استانداردی است که توسط منوی صفحه اصلی اندروید شما کنترل می شود. پس زمینه صفحه اصلی را می توان با دو نوع والپیپر تزئین کرد:

ثابت: کاغذ دیواری از میان مجموعه ای از تصاویر ثابت انتخاب می شود. این تصاویر را می‌توان به‌عنوان والپیپر روی گوشی از قبل بارگذاری کرد، یا می‌توانید تصویری را از گالری تلفن، مانند عکسی که گرفته‌اید، بردارید.

زنده: تصویر والپیپر ممکن است متحرک باشد، در این موارد یا تصاویر در حال تغییر را نمایش می دهد یا به لمس شما واکنش نشان می دهد.

گزینه های مناسب برای والپیپر شما

برای تنظیم والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ جدید برای صفحه اصلی، این مراحل را دنبال کنید:

صفحه اصلی را برای مدت طولانی فشار دهید. دستور یا نماد Set Wallpaper یا Wallpapers را انتخاب کنید. نوع والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گالری را برای استفاده از عکسی که گرفته‌اید یا تصاویر پس‌زمینه را برای انتخاب طرح والپیپر از پیش تعیین‌شده انتخاب کنید. ممکن است یک لیست پیمایشی از گزینه های والپیپر را مشاهده کنید. گزینه Pick Image به شما امکان می دهد از گالری یا برنامه عکس برای انتخاب یک تصویر استفاده کنید. والپیپرهای زنده ممکن است همراه با نام در لیست نشان داده شوند.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد UE Fits معرفی شد

اگر از شما خواسته شد، والپیپر مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. برای انتخاب تصویر از گوشی، پیش نمایش تصویر زمینه را مشاهده می کنید. ممکن است یک ابزار برش ظاهر شود، و شما می توانید بخشی از تصویر را انتخاب کرده و برش دهید. برای برخی تصاویر پس زمینه زنده، یک نماد تنظیمات ظاهر می شود. این به شما امکان می دهد جنبه های خاصی از تصویر زمینه تعاملی را سفارشی کنید.

دکمه Save، Set Wallpaper یا Apply را برای تأیید انتخاب خود لمس کنید. خواهید دید که والپیپر جدید صفحه اصلی را اشغال می کند.

والپیپر زنده تعاملی است و معمولاً دارای نوعی انیمیشن است. در غیر این صورت، هنگام کشیدن انگشت از یک صفحه اصلی به صفحه دیگر، تصویر والپیپر کمی کند می شود.

همچنین ممکن است بتوانید تصویر زمینه صفحه قفل را در برخی از تلفن ها تغییر دهید. به عنوان مثال، پس از مرحله 2 (در لیست قبلی)، ممکن است از شما خواسته شود که والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ را برای صفحه اصلی، صفحه قفل یا هر دو انتخاب کنید.

برنامه‌های تنظیمات ممکن است دارای فرمان Wallpaper باشند. Display را انتخاب کنید و سپس به دنبال دستور Wallpaper بگردید. به همین ترتیب، ممکن است یک فرمان Lock Screen را در صفحه اصلی برنامه تنظیمات پیدا کنید. از آن برای تنظیم تصویر زمینه صفحه قفل استفاده کنید.

سخن پایانی

تفاوت بین صفحه اصلی و والپیپرهای گلکسی s22 سامسونگ در این است که صفحه اصلی یک سیستم عامل تلفن همراه یا یک رایانه است در حالی که تصویر زمینه قابل اجرا در صفحه اصلی است. به طور خلاصه، صفحه اصلی و تصویر پس زمینه اعمال شده بر روی صفحه اصلی است. ممنون که تا اینجای کار با ما همراه بودید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *