تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی لاجیتک کرافت: کیبوردی با ویژگی های عالی برای طراحان

کیبورد یکی از ضروری ترین و اصلی ترین بخش های کامپیوتر است. آنها ممکن است یک کالای اساسی باشند که شما به سادگی برای هر کامپیوتر شخصی خریداری می کنید، اما به عنوان ورودی اصلی کامپیوترها، که ما ساعت ها وقتمان را هنگام کار با آنها صرف می کنیم، اهمیت قابل توجهی دارند.

ما از کیبوردها برای اهداف مختلفی استفاده می کنیم، از فعالیت های اوقات فراغت مانند بازی تا ساعات کاری متمرکز.اما برای این مقاله می خواهیم بیشتر روی کیبورد مخصوص برای طراحان تمرکز کنیم و ویژگی های عالی این کیبوردها را مورد بحث قرار دهیم.

طراحان باید به دنبال چه نوع کیبوردی باشند؟

کیبورد بخش حساسی از کار یک طراح است. در دنیای فن آوری یک طراح، که زندگی روزمره آنها شامل ساعت های طولانی طراحی، نوشتن، کدنویسی یا آزمایش پروژه های مختلف با استفاده از آن است، جای تعجب نیست که انتخاب مدل کیبورد آنها اهمیت زیادی داردو می‌تواند به این متخصصان خلاق کمک کند تا بهره‌ورتر و مؤثرتر شوند، زیرا ویژگی‌هایی که توسط طراحان ارائه می‌شود، راحتی و کار کمتر خسته‌کننده‌ای را برای زندگی طراح به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، به دلیل طراحی ارگونومیک خود، بسیاری از این کیبوردها به طراحان اجازه می دهند تا برای ساعت های متوالی کار و طراحی کنند، بدون اینکه هیچ گونه خستگی یا آسیبی را تجربه کنند. علاوه بر این، کیبوردهای خاص طراحان از نظر عملکرد به گونه ای ساخته شده اند که از انتظارات فراتر روند.

کیبوردهای ساخته شده برای طراحان کلیدهای اضافی را ارائه می دهند که طراحان را قادر می سازد تا کلیدهای میانبر بیشتری را برای تسریع فرآیند ایجاد و تکمیل پروژه های خود سریعتر تعیین کنند. درست است، بهترین کیبوردهای موجود با متمایزترین ویژگی‌ها ممکن است یک طراح را با استعدادتر نسازند، اما قطعاً می‌توانند تأثیر مفیدی برای طراحان با استعداد داشته باشند و کار آنها را آسان‌تر و همچنین سریع‌تر کنند.

از آنجایی که یک کیبورد مناسب عملکرد طراح را افزایش می دهد، همچنین می تواند تأثیر مثبتی بر روحیه طراحان داشته باشد و کار آنها را لذت بخش تر کند! در نتیجه، طراحان خلاق نباید فقط یک صفحه کلید معمولی که “کار را انجام می دهد” انتخاب کنند. در عوض، آنها باید صفحه کلیدی با بالاترین کیفیت، طراحی ارگونومیک، تعادل مناسب و همچنین مقدار مناسبی از راحتی، قابلیت اطمینان، سرعت و راحتی انتخاب کنند.

این مطلب را هم ببینید
ایجاد رمز عبورهای پیچیده با استفاده از این ابزارها

هزاران کیبورد مختلف در بازار موجود است و هر برندی با ویژگی‌های نوآورانه و استراتژی‌های بازاریابی مختلف راه خود را برای رسیدن به صدر رقابت می‌جنگد. این به حدی تبدیل شده است که می توان گفت با تعداد انتخاب های زیادی روبه رو هستیم.

این امر برای کسانی که می خواهند تصمیم خرید مدل کیبورد برای طراحی یا هر حرفه خلاقانه دیگری را بگیرند دشوار می کند. ناگفته نماند که نیازها و اولویت های هر طراح برای خرید کیبورد از هر کدام با دیگری متفاوت است. بنابراین، در اینجا می‌خواهیم یکی از بهترین کیبوردهای امروزی برای طراحان را به شما معرفی کنیم:

کیبورد لاجیتک کرافت(Logitech Craft)

کیفیت و راحتی

کیبورد بی سیم پیشرفته Logitech Craft یک صفحه کلید عالی است که با موفقیت نیازهای یک طراح را برآورده می کند. کلیدهای این کیبورد بسیار نرم و حساس هستند که باعث می شود تا حد امکان دقیق عمل کنند. آنها بدون صدا هستند و کار با آنها بسیار راحت است. حتی اگر کیبورد را فقط از روی ظاهر، کیفیت و کلیدهایش قضاوت کنید، بسیار عالی به نظر می رسند.

نور پس زمینه هوشمند

یک سیستم روشنایی جالب و هوشمند در این کیبورد پیاده سازی شده است. با استفاده از برخی حسگرهای داخلی، کیبورد وقتی دستان شما را بالای خود می‌برید، تشخیص می‌دهد. پس از تشخیص، چراغ های صفحه کلید شما روشن می شود و در لحظه شروع به کار با آن می درخشد. این نور پس زمینه هوشمند یک ویژگی هیجان انگیز برای این صفحه کلید است و مطمئنا به جذابیت آن می افزاید. حتی می‌توانید میزان روشنایی را مطابق با شرایط کاری خود تنظیم کنید.

تاج: ویژگی شاخص

این کیبورد همچنین دارای یک صفحه حساس به لمس است که یکی از منحصر به فردترین ویژگی های صفحه کلید لاجیتک کرافت است. با استفاده از آن می توانید فوراً با یک لمس بین برنامه ها حرکت کنید و به عملکردهای خاص برنامه دسترسی سریع داشته باشید.

همچنین کار با برخی از محبوب‌ترین برنامه‌ها مانند Photoshop، InDesign، Illustrator، Adobe یا Microsoft Office Suite آسان‌تر و موثرتر می‌شود، زیرا دسترسی به عملکردهای مختلف در این برنامه‌ها را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد کلیدهای موجود در آن را شخصی‌سازی کنید. برای دسترسی سریع به ویژگی هایی که اغلب در این برنامه ها استفاده می کنید و باعث می‌شود که تغییر از یک برنامه نرم‌افزاری یا عملکرد درون‌برنامه‌ای به دیگری آسان‌تر از همیشه باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا فرآیندهای کاری را سرعت بخشد و در زمان صرفه‌جویی کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های دوست یابی در اندروید

قابلیت اتصال

لاجیتک کرافت هم با بلوتوث و هم با دانگل USB یکپارچه لاجیتک کار می کند. اما می توانید از این صفحه کلید بلوتوث بی سیم در حالت سیمی نیز استفاده کنید. بنابراین، همیشه مجبور نیستید از باتری ها استفاده کنید و در حالت بی سیم کار کنید.

به گفته لاجیتک، با روشن شدن نور پس‌زمینه، عمر باتری فقط یک هفته است، در حالی که وقتی چراغ‌ها خاموش هستند، می‌توانید تا 3 ماه از آن استفاده کنید. با استفاده از کابل های USB Type-A یا USB Type-C می توانید به راحتی باتری را شارژ کنید.

می‌توانید این کیبورد بلوتوث لاجیتک را به حداکثر ۳ دستگاه متصل کنید و با استفاده از کلیدهای شماره‌دار خاص روی کیبورد بین آن‌ها جابه‌جا شوید.

معایبش چیست؟

تنها نقطه ضعف لاجیتک کرافت این است که به دلیل قرار گرفتن دکمه Crown، کار کردن با آن برای کاربران چپ دست ناخوشایند است. همچنین، کیبورد کمی سنگین است و یادگیری تمام دکمه های عملکرد اضافی ممکن است کمی زمان بر باشد.

سازگاری

توجه داشته باشید که می‌توانید از Logitech Craft هم در کامپیوترهای شخصی ویندوزی و هم در macOS استفاده کنید. با بدنه آلومینیومی و رنگ خاکستری تیره طراحی شده است.

نتیجه

در حالی که تعداد زیادی کیبورد در بازار موجود است، کیبوردهای خاصی وجود دارند که ویژگی ها و عملکردهای منحصر به فردی را ارائه می دهند که کاملاً مناسب طراحان است. با استفاده از این کیبوردها، کار یک طراح با استعداد می تواند آسان تر، موثرتر و سازنده تر شود.

لاجیتک کرافت یکی از کیبوردهایی است که می تواند روند طراحی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، با توجه به اینکه ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد. با طراحی باکیفیت، کلیدهای نرم و دقیق، گزینه های مختلف اتصال و شارژ، و Crown که به شما امکان می دهد بین برنامه ها و عملکردها جابجا شوید، هرگز با خرید Logitech Craft تصمیم بدی نخواهید گرفت و نتیجه خوبی را می گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *