آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان

تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان

شاید جالب باشد که بیشتر درباره ی تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان بدانید. به نظر می رسد این روزها بسیاری از مردم تلفن ثابت خود را قطع کرده و از تلفن همراه خود برای تمام تماس های خود استفاده می کنند. اما ویژگی های متعددی برای داشتن تلفن خانگی وجود دارد. اگر می خواهید بیشتر درباره ی تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید گوشی بی سیم برای سالمندان

تلفن‌های خانگی می‌توانند امنیت بیشتری را ارائه دهند، زیرا به آدرس شما، از جمله شماره آپارتمان متصل هستند، بنابراین اپراتور 911 دقیقاً می‌داند حتی اگر نمی‌توانید صحبت کنید به کجا کمک بفرستد. و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.

در آزمایش‌های ما، کیفیت صدای تلفن بی‌سیم و صدای آن حتی از بهترین تلفن‌های همراه برتر بود.، این نکته مهم است اگر از کم شنوایی رنج می‌برید.، خانه‌تان پر سر و صدا است.، یا زمان زیادی را با تلفن می‌گذرانید.، به ویژه در دفتر خانه رتبه‌بندی تلفن‌های بی‌سیم ما را بررسی کنید. تا تلفن بی‌سیمی را بیابید که انتخاب واضحی برای نیازهای شماست.

نکاتی جالب درباره ی خرید تلفن بی سیم

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید یک تلفن بی‌سیم جدید به خاطر داشته باشید.

در مورد تعداد افزونه ها تصمیم بگیرید:

تلفن های تک گوشی برای خانه های کوچکتر که هرگز از تلفن دور نیستید بهترین هستند. در غیر این صورت ممکن است با یک تلفن که چندین گوشی از یک پایه پشتیبانی می کند (و معمولاً شامل آن می شود) خوشحال تر باشید. هر گوشی اضافی بدون نیاز به جک تلفن در پایه شارژ مخصوص به خود قرار می‌گیرد و قرار دادن تلفن را در جایی که می‌خواهید آسان‌تر می‌کند. با برخی از مدل ها، می توانید یک گوشی جایگزین و پایه شارژ بخرید. فقط باید دقت داشته باشید که تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان را تهیه کنید.

روی ویژگی هایی که می خواهید کار کنید:

اکثر تلفن ها دارای شناسه تماس گیرنده، جک هدست، بلندگو و زنگ در پایه و گوشی هستند. بسته بندی گوشی را بررسی کنید یا راهنمای دستورالعمل را از وب سایت سازنده دانلود کنید. تا مطمئن شوید که ویژگی های مورد نظر خود را دریافت می کنید. هر چه یک گوشی ویژگی های بیشتری داشته باشد، به طور کلی قیمت آن بالاتر است. و بهتر است تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان دارای قیمت بالایی نباشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV100

فاکتورهای عملکرد را بالا پایین کنید:

اکثر تلفن های بی سیم دارای کیفیت صدای کلی بسیار خوبی هستند. برخی از آنها بسیار عالی هستند و به کیفیت صدای تلفن های سیمی با رتبه برتر نزدیک می شوند. بیشتر باتری‌های کاملاً شارژ شده قبل از نیاز به شارژ مجدد، 8 ساعت یا بیشتر مکالمه مداوم ارائه می‌کنند. توجه: زمانی که باتری دیگر نمی تواند شارژ را نگه دارد.، یک باتری جایگزین که معمولاً اختصاصی است، حدود 10 تا 25 دلار قیمت دارد. برخی از تلفن‌ها از باتری‌های AA یا AAA ارزان‌تری استفاده می‌کنند که قابل بازیافت هستند.

آن را انتخاب کنید و آن را امتحان کنید:

به یک خرده فروش مراجعه کنید و گوشی را ارزیابی کنید تا ببینید آیا با خطوط صورت شما مطابقت دارد یا خیر. قسمت گوشی باید لبه های گرد و یک مرکز فرورفته داشته باشد که به خوبی روی وسط گوش شما قرار گیرد. دکمه‌ها و کنترل‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید مورد پسند هستند.

بهترین تلفن بی سیم برای تلفن ثابت منزل شما

شما باید بتوانید تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان را تهیه کنید. ممکن است به نظرتان برسد که تلفن سنتی خانه متعلق به گذشته است و با موبایل جایگزین شده است. اما هنوز دلایل خوبی برای خرید یک گوشی برای تلفن ثابت شما وجود دارد، به ویژه به این دلیل که واقعاً بسیار ارزان هستند.

مسائل مربوط به قابلیت استفاده را در نظر بگیرید:

تعداد بیشتری از تلفن های جدید دارای طرح هایی برای افزایش قابلیت استفاده هستند. این شامل دکمه‌ها و نمایشگرهایی با خوانایی آسان‌تر، «زنگ‌ها» بصری که سیگنال تماس ورودی را نشان می‌دهند، شناسه تماس‌گیرنده مکالمه و افزایش صدا، برای نام بردن از چند گزینه است.

پشتیبان گیری از باتری:

اکثر تلفن‌های بی‌سیم بدون برق کار نمی‌کنند مگر اینکه نوعی سیستم پشتیبان برق داشته باشند. برخی از آنها دارای یک محفظه در پایه شارژ برای بسته باتری گوشی یدکی. یا برای باتری های قلیایی برای پشتیبان گیری از توان پایه هستند. برخی دیگر از انرژی ذخیره شده باتری گوشی برای کار استفاده می کنند. بنابراین تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان حتما باید ویژگی های منحصربه فردی داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
کارت Voip پاناسونیک

تلفن های سیمی خود را دور نیندازید:

حداقل یک تلفن سیمی با خدمات تلفن ثابت سنتی در خانه خود داشته باشید.، البته فقط برای مواقع اضطراری. برای اکثر مدل‌هایی که آزمایش کرده‌ایم، تلفن با سیم برای برقراری و دریافت تماس به برق AC نیاز ندارد.، اگرچه ویژگی‌های الکترونیکی مانند صفحه نمایش روشن و فهرست تلفن داخلی ممکن است کار نکنند. به خاطر داشته باشید که در صورت قطع برق و نداشتن باتری پشتیبان برای مودم تلفن، هر تلفنی که به خدمات VoIP یا شبکه های فیبر نوری متصل است.، کار نمی کند. در هر صورت تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان است.

تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان

سیاست بازگشت را بشناسید:

قبل از خرید، در صورت مواجهه با مشکلات غیرمنتظره در خانه که نمی توانید آنها را حل کنید، مانند تداخل بی سیم، سیاست بازگشت را بررسی کنید.

دو نوع اصلی تلفن‌های بی‌سیم وجود دارد:

تلفن‌های بدون منشی تلفنی داخلی و تلفن‌های بدون تلفن سیم دار. هر دو نوع از فناوری DECT (Digital Enhanced Cordless Telecommunication) استفاده می کنند، باند فرکانسی 1.9 گیگاهرتز که تداخل را با دستگاه هایی مانند اجاق های مایکروویو به حداقل می رساند.

تلفن‌های بی‌سیم امروزی که با DECT کار می‌کنند، در مقایسه با تلفن‌های آنالوگ، زمان‌های مکالمه نسبتا طولانی و برد بیشتری نسبت به پایه خود دارند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردم تا شما را با تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان آشنا کنیم. دوستان توجه کنید که افراد سالمند ضعیف و ناتوان هستند بنابراین نمی توانند از سرجای خود تکان بخورند باید تلفنی برای آن ها تهیه کنید که بتوانند آن را هر جا که می روند ببرند، می توانید این محصول را از فروشگاه ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *