اخبار تکنولوژی

گلکسی A03 با طراحی بهبودیافته و دوربین دوگانه معرفی شد

گلکسی A03

مدت زمانی بود که شاهد عرضه انواع طراحی های سامسونگ به نام های گلکسی A03 S و A03 Core بودیم، ولی اکنون سامسونگ دوباره به طراحی یک سری جدید به نام گلکسی A03 پرداخته است که بر اثر اخبار منتشر شده، قرار است با یک دوربین دوگانه اصلاح شده یا بهبود یافته ای مواجه شویم که این تغییر برای مخاطبین بسیار عالی خواهد بود. بهتر است بگویم که سامسونگ این سری طراحی بی نظیرتری را در این خانواده پیاده کرده است.

بررسی گلکسی A03

آنطور که در سایت های معتبر منتشر شده است، کمپانی سامسونگ در رابطه با مشخصات فنی این طراحی اطلاعات کاملی را در اختیارمان قرار نداده است. ولی با توجه به اینکه در سری خانواده های A03 شاهد یک رونمایی بی نقص از دوربین ان ها نبودیم، سامسونگ در یک سری جدید قصد دارد تا به اصلاح کردن این دوربین در نوع به روزتر، نبض بازار فناوری را به صدا در آورد و بار دیگر در دل مخاطبین جای باز کند. به این ترتیب کاربران قرار است با طراحی جدیدی رو به رو شوند که در انواع مشخصات فنی بی نظیری طراحی و ساخته شده است. سامسونگ هرگز با ارائه محصولات بی کیفیت مخاطبین خود را ناامید نمی کند و یا اگر چنین چیزی رخ دهد، حتما آن را جبران خواهد کرد زیرا هدف این کمپانی جلب رضایت مخاطب و برآورده کردن انتظارات او می باشد.

گلکسی A03

 

به این ترتیب مشخصات فنی محدودی در رابطه با  گلکسی A03 منتشر شده است، که در این مقاله می خواهیم با ان ها آشنا شویم تا مشاهده کنید که سامسونگ چه تجهیزاتی را در این سری جدید برای شما در نظر گرفته است. از آنجایی که این مشخصات یک تلفن هوشمند می باشد که می تواند مخاطبین را به وجد آورد، سامسونگ تمرکز زیادی را به روی آن گذاشته است که بی شک قلب مخاطبین را به صدا در می اورد. پس برای آشنا شدن با این مشخصات با ما در ادامه همراه باشید.

مشخصات فنی گلکسی A03

در اصل این مشخصات فنی یک تلفن هوشمند است که باعث می شود تا آن را به یک محصول بی نقص و تکامل یافته تبدیل کند. پس برند تولیدکننده باید بتواند در این زمینه تمرکز زیادی را به خرج دهد تا بتواند مورد توجه کاربران و در رقابت با سایر تلفن های هوشمند روز دنیا قرار بگیرد. و سامسونگ در این طراحی جای هیچ سوالی را برای کاربران باقی نمی گذارد. در ادامه با مشخصات منتشر شده گلکسی A03 آشنا خواهیم شد.

این مطلب را هم ببینید
یک باگ امنیتی مهم در جدیدترین نسخه گوگل کروم رفع شد

نمایشگر

در این طراحی جدید و بهبودیافته گلکسی شاهد یک نمایشگر 6.5 اینچی هستیم که از قابلیت +HD اینفینیتی V برخوردار می باشد. همچنین این نمایشگر ظاهرا آنطور که خبر آن گزارش شده است، قرار است که با پنل LCD منتشر شود و در دسترس قرار بگیرد. البته این موضوع باعث شده تا این تلفن هوشمند در دسته تلفن های پایین رده قرار بگیرد. این موضوع ممکن است برای شما اندکی ناامیدکننده به نظر برسد ولی نگران نباشید سامسونگ به دلیل آنکه کاربران با هر بودجه ای که در اختیار دارند بتوانند این تلفن هوشمند را تهیه کنند به سمت طراحی چنین نمایشگری رفته است.

چیپست و پردازنده

چیپست و پردازنده ای که در گلکسی A03 به اشتراک گذاشته شده است، یک طراحی هشت هسته ای می باشد که دارای فرکانس 1.6 گیگاهرتز می باشد. همچنین دارای پردازنده مرکزی 2 هسته و 1.6 گیگاهرتزی و 1 هسته 1.6 گیگاهرتزی می باشد. به این ترتیب سامسونگ در این بخش نیز طراحی بی نقصی را پیاده کرده است که با توجه به بودجه ای که قرار است برای ان پرداخت کنید بسیار با کیفیت عرضه شده است.

دوربین

بخش مهم دیگر دوربین می باشد که در پنل پشتی این گوشی می توانیم ماژول دوربین دوگانه ای را ببینیم که در یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم 1.8 F و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم 2.4 F طراحی شده است. همچنین در پنل جلویی، بریدگی قطره ای شکلی قرار داده شده است که دارای دوربین 5 مگاپیکسلی می باشد. از آنجایی که سری قبل این گوشی دارای دوربین پنل پشتی تکی بوده است، سامسونگ به این روند بهبود داده است و آن را با یک دوربین دوگانه جدید عرضه کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت جدید تلگرام

باتری

بخش باتری مهم ترین آیتم دیگر سامسونگ گلکسی A03 است که از 5000 هزار میلی امپر بر ساعت طراحی شده است. همچنین این باتری قدرتمند خیال شما از این بابت که نیاز به شارژ زدن پی در پی ندارید راحت می کند.

ابعاد و رنگ بندی

در این طراحی جدید سامسونگ، این نوع گلکسی را می توانید در ابعاد 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر تهیه کنید. همچنین انواع رنگ بندی های مشکی، آبی و قرمز بسیار خوش رنگ و جذاب روانه بازار می شود.

قیمت و زمان رونمایی گلکسی A03

بهتر است بدانید که هنوز جزئیاتی راجع به اینکه قرار است برای این طراحی جدید چه قیمتی در نظر گرفته شود، منتشر نشده است. به این ترتیب بر اساس مشخصات فنی که تا کنون راجع به آن صحبت کردیم، انتظار بر این می رود که سامسونگ باید قیمت ارزنده و پایین تری را برای این گوشی در نظر بگیرد. با این وجود افراد با هر بودجه ای که در اختیار دارند می توانند یک نمونه جدید از سامسونگ را تهیه کنند. در ادامه بهتر است بدانید که هنوز زمان دقیقی نیز برای رونمایی از این محصول و عرضه آن در نظرگرفته نشده است. به این ترتیب بهتر است که تا منتشر شدن خبر قطعی تری در رابطه با زمان عرضه این تلفن هوشمند منتشر بمانید. سامسونگ قصد دارد تا یک محصول ویژه و به روزتری را در اختیار کاربران قرار دهد. پس باید برای داشتن بهترین ها اندکی صبر کرد.

نتیجه گیری

برای داشتن بهترین ها باید انتخاب های درستی داشته باشید. به این ترتیب سامسونگ خیال مخاطبین را همیشه از بابت ارائه بهترین ها راحت می کند. شما نیز می توانید با خیال اسوده منتظر زمان عرضه طراحی جدید سامسونگ باشید و بدانید که بهترین ها در انتظار شما خواهد بود. همچنین می توانید یک تلفن هوشمند با کیفیت ارزنده و قیمت مناسب را تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *