اخبار تکنولوژی

افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

گلکسی S21 FE 5G

مدت ها است که سامسونگ با قول عرضه رسمی و رونمایی از جدیدترین مدل تلفن همراه خود مخاطبین زیادی را منتظر گذاشته شده است. این نموه از سبک طراحی جدید و به روز سامسونگ هر روزه با افشای مشخصات جدیدی، در حال سوپرایز کردن کاربران است. به تازگی نیز شاهد شک سوپرایز دیگر بودیم که خبر از این می داد که رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G افشا شده است.

بررسی گلکسی S21 FE 5G

اینکه یک تلفن همراه آن هم طراحی شده از  برند مطرح سامسونگ بتواند مخاطبین زیادی را مجذوب خود کند، چیز تکراری نیست. سامسونگ همیشه قصد داشته است تا به نوعی مخاطبین را تشنه ی به روزترین تجهیزات خود نگه دارد و سپس آن ها را در زمان رونمایی و عرضه رسمی سوپرایز کند. این برند همیشه قصد داشته مخاطبین را جذب کند و بعد بی نظیرترین محصولات از سطح تکنولوژی خود را  در اختیار آن ها قرار دهد. و امروزه چیزی که دیگر مخاطبین نسبت به آن صبرشان به سر رسیده است، تلفن هوشمند جدیدی است که به روزترین سطح فناوری و تکنولوژی در ساخت آن به کار برده شده است. پس با این وجود مخاطبین چگونه می توانند در تب و تاب آن نباشند؟

هنوز که رونمایی رسمی و دقیقی از این محصول انجام نشده و تنها خبرهایی از مشخصات و تصاویری از این گوشی افشا شده است، کاربران زیادی مجذوب آن شده اند، چه برسد به آنکه این تلفن هوشمند روانه بازار شود. مشخصات کلیدی اصلی در رابطه با طراحی جدید سامسونگ به نام گلکسی S21 FE 5G منتشر شده است، که دارای رندرهای رسمی فوق العاده ای می باشد. همچنین مشخصات فنی راجع به آن افشا شده است که نشان دهنده این است که سامسونگ جلوتر از تکنولوژی حرکت کرده است و محصولی را ارائه داده که از هر نظر مطرح و ایده آل است و تجهیزات و مشخصات به کار رفته در آن در هیچ گوشی دیگری یافت نمی شود. با این مشخصات مهم و اصلی که باعث خوش حالی بسیاری از کاربران شده در ادامه این مقاله آشنا خواهیم شد.

این مطلب را هم ببینید
هوش مصنوعی در صنعت بازی‌های ویدیویی

گلکسی S21 FE 5G

مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

سامسونگ با وجود مطرح و معتبر بودن اگر به طراحی یک تلفن هوشمند معمولی نیز بپردازد، باز هم طرفداران خودش را دارد. ولی از آن جایی که هدف او همیشه سوپرایز کردن مخاطبین با ارائه جدیدترین سطح از تکنولوژی است، این کار را نمی کند و هدف اصلی خود را دنبال می کند. به این صورت در گلکسی S21 FE 5G  قرار است با سبک جدیدی از مشخصات آشنا شوید که برایتان قطعا جذاب و جدید است. این مشخصات به شرح زیر می باشد:

نمایشگر

آنطور که در رابطه با این گوشی فاش شده است، در این طراحی جدید شاهد یک صفحه نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد هستید که با رفرش هیت 120 هرتز مجهز شده است. این نمایشگر فوق العاده صاف و یکدست مانند آینه می ماند به طوری که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای دوربین سلفی جا خوش کرده است. همچنین در زیر نمایشگر یک حسگر اثر انگشت فوق العاده قوی داریم که سنسور آن بسیار مقاوم است.

دوربین

بخش مهم دیگر در هر گوشی همراهی، مسلما دوربین آن می باشد. زیرا کاربران آن را مدنظر قرار می دهند چون دوست دارند تصاویر و فیلم برداری های جذاب و زنده ای با وضح تصویر بالا داشته باشند. به این ترتیب در گلکسی S21 FE 5G می توانید از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه 64 مگاپیکسلی لذت ببرید. همچنین در ان یک دوربین اولترا وایت با یک دوربین تشخیص عمق نیز وجود دارد که قطعا تصاویر شما را جذاب تر جلوه می دهند.

البته دوربین تله فوتو در این طراحی حذف شده است که اندکی برای مخاطبین تعجب برانگیز بود ولی حتما دلیل قانع کننده ای برای آن وجود دارد زیرا این برند همیشه به دنبال ارائه بهترین ها می باشد. افرادی که در مقالات قبلی راجع به دوبین این گوشی خوانده بودند، شاید تفاوت داشتن پیکسل در این مقاله برای آن ها اندکی عجیب باشد ولی نمی دانیم که دلیل آنکه راجع به مشخصات دوربین این گوشی اطلاعات دیگری را منتشر کرده اند چیست.

این مطلب را هم ببینید
مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی و کاربردهای آن در زندگی روزمره

گلکسی S21 FE 5G

اگزینوس و حافظه

یکی دیگر از آیتم های مهم در هر تلفن همراهی، قطعا تراشه و حافظه آن می باشد. به این ترتیب در گلکسی S21 FE 5G نیز شاهد تراشه اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 هستیم که قابلیت منحصر به فردی در طراحی جدید سامسونگ محسوب می شود. همچنین نمی توان از حافظه که مهم ترین بخش به حساب می آید گذشت، این برند خبر یک حافظه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را در اس 21 داده است که بی شک بهترین انتخاب است.

باتری

باتری نیز عامل دیگری است که ساخت و طراحی ان در گوشی های هوشمند اهمیت دارد. به این ترتیب در این گوشی شاهد یک باتری 4500 میلی آمپر در ساعت هستیم که از یک شارژر سریع نیز برخوردار است. این بالاترین قدرت باتری است که سامسونگ در این طراحی جدید خود پیاده کرده است.

چه زمانی برای رونمایی گلکسی S21 FE 5G در نظر گرفته شده است؟

آنطور که خبر داده شده است، هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی از این محصول منتشر نشده است. و تمام جزئیات و مشخصات فنی که شاهد آن ها بودیم، توسط وب سایت های معتبر از طریق برند سامسونگ فاش شده است که باعث شده است تا مخاطبین زیادی مجذوب ان شوند. به این ترتیب سامسونگ قول داده است تا در اوایل سال 2022 بتوانید این تلفن همراه را تهیه کنید. پس قطعا تاریخ انتشار و رونمایی از آن نیز در همان زمان می باشد. خوشخبتانه زمان کمی باقی مانده و در یک چشم به هم زدن می توانیم به سال جدید نزدیک شده و این محصول ایده آل را تهیه کنیم.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که مانند یک الماس بدرخشید و جدیدترین موبایل روز دنیا را در دستان خود بگیرید و از کارایی و قابلیت های آن لذت ببرید، بهترین انتخاب گلکسی S21 FE 5G  است که قیمت و هزینه مناسبی برای آن در نظر گرفته می شود. پس تا زمان رونمایی رسمی صبر کنید و این فرصت طلایی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *