اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

بازی Magic The Gathering

بازی با انواع گیم های ویدیویی زمانی جذاب است که رویایی و مهیج باشد و بتواند مخاطب را از دنیای واقعی دور کند. پس زمانی که یک گیم نقش آفرینی ساده و بدون توهم و جادو داشته باشد، به چه دردی می خورد. این بازی جذابیتی نخواهد داشت. نمونه ای گیم هایی که با دنیای جادوگری و هیاهو همراه است و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، بی شک بازی Magic: the Gathering Arena است.

بررسی بازی Magic: the Gathering Arena

بازی و انواع گیم های زیادی وجود دارد که با جادوگری همراه است ولی نمی توانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند. به این ترتیب صرف کردن وقت برای انجام چنین بازی هایی اصلا نباید صورت بگیرد. بر خلاف این بازی های، گیم هایی طراحی شده اند که به نوعی قدرت جادو را در دستان شما می گذارند. این بازی چیزی جز گیم Magic نیست که همانطور که از نام آن پیداست، شما را در عمق هیجان بازی فرو می برد. اینکه برخی از بازی ها بعد از زمان کمی شما را دلسرد و خسته می کنند، قابل انکار نیست، ولی در مقابل آن ها گیم هایی قرار دارند که اگر دوست دارید رویایی ترین روز خود را تجربه کنید باید آن ها را در اولویت قرار دهید.

بازی Magic: the Gathering Arena شاید به ظاهر یک بازی ساده به نظر برسد، در صورتی که اینطور نیست. این بازی سرشار از مجیک، دنیای مهیج، شگفتی و سوپرایز است که اگر برای یکبار آن را تجربه کنید، هرگز دوست ندارید که از جای خود برای لحظه ای برخیزید. به نوعی این گیم یا یک نقش آفرینی عالی و یا صداهای مهیج شما را از درون دنیای واقعی بیرونی می کشد تا با تجربه های جدیدی رو به رو شوید. در سال جدید، این بازی فوق العاده به دلیل آنکه سبک جادویی فوق العاده ای دارد، در دسته کاندیدهای بهترین بازی نسل قرار گرفته است. از نظر من خیلی بد است که یک گیمر واقعی و حرفه ای باشید ولی هنوز این بازی را تجربه نکرده باشید.

بازی Magic: the Gathering Arena

داستان بازی Magic: the Gathering Arena

زمانی که خودتان را آماده شروع این بازی کرده اید، باید خودتان را نیز آماده رو به رو شدن با تجربه های جدیدی کنید. زیرا این بازی با گیم هایی که تا به حال تجربه کرده اید متفاوت است و قرار است در ان با سبک جدیدی اشنا شوید که قطعا برایتان هیجان انگیز است. نه تنها در این بازی قرار است یک گیم با ماجراجویی های جادویی را تجربه کنید، بلکه خود بازی نیز واقعا جادویی است و شما را محو و حیرت زده می کند به طوری که اصلا دلتان نمی خواهد دست از دنیای بازی بکشید. بازی مجیک سبک کارتی شکلی دارد که در آن با یک نقش آفرینی به نام مانا، باید طلسم ها، وردها و موجودات جادویی را به رقابت وادار کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های رقابتی Esport موبایل

موفق شدن در این بازی به گونه ای پیچیده به نظر می رسد و باید بتوانید برای برنده شدن، انواع کارت های جادویی متنوعی را به دست آورید و استراتژی درست و صحیحی را در بازی دنبال کنید. ممکن است کمی نگران شده باشید، ولی اضطراب را کنار بگذارید زیرا  بازی Magic: the Gathering Arena در مقابل بازیکن های جدیدی که وارد گیم می شوند، کارت های جدیدی را هدیه می دهد که این کارت ها بسیار ارزشمند هستند. و هرگاه که پیروز شوید، باز هم تعدادی کارت در انتظار شما خواهد بود. مهم ترین منبع برای آنکه بتوانید کارت های متنوع تری دریافت کنید، رقابت با بازیکنان و پیروز شدن است.

استراتژی بازی Magic به چه صورت است؟

استراتژی این بازی کمی پیچیده ولی جذاب و حیرت انگیز است که دائما شما را سوپرایز می کند. به این ترتیب این بازی به روی کارت هایی که شما دریافت می کنید، و سرشار از جادو هستند می چرخد. پس برای دریافت این کارت ها راه حل های زیادی وجود دارد که گیمر باید ان ها را دریابد. این کارت ها پر از اطلاعات و جزئیات گسترده هستند که بازی شما را به سمت بهتری سوق می دهد.

همچنین در بازی Magic: the Gathering Arena می توانید با هوش مصنوعی همراه شوید که باعث می شود شما استراتژی های مختلفی را امتحان کنید. در این راستا، دسته بندی کارت های جادویی بسیار جذاب و جالبی در اختیار شما قرار داده می شود که شامل 15 دسته بندی متفاوت می باشد. به این ترتیب زمانی که قصد تغییر دادن یک الی 2 کارت را دارید، می توانید دسته ای از کارت ها را کپی کرده و سپس تغییرات را اعمال کنید.

این مطلب را هم ببینید
عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5 تایید شد

بازی Magic The Gathering

بازی Magic: the Gathering Arena برای چه دستگاه هایی قابل تهیه است؟

مدتی قبل بازی Magic: the Gathering Arena تنها برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز در دسترس بود و به این ترتیب کسانی که رایانه نداشتند نمی توانستند این بازی هیجان انگیز را تجربه کنند. ولی امروزه بازی فوق العاده جادو، برای انواع سیستم عامل های اندروید و اپل نیز در دسترس ست و گیمرها به راحتی می توانند این بازی جذاب را به عنوان یک بازی موبایلی بی نقص و هیجان انگیز تجربه کنند.

جذابیتی که راجع به این بازی موبایلی وجود دارد، این است که دارای کیفیت و وضوح تصویر عالی و زنده ای می باشد که دقیقا برای شما یک صحنه واقعی از بازی را تداعی می کند. به طوری که حس می کنید واقعا این خودتان هستید که در سرزمین جادو در حال حرکت و پیدا کردن کارت های جادو برای رقابت هستید.

چرا بازی Magic پر طرفدار است؟

گیمرهای واقعی معمولا دنبال بازی هایی هستند که آن ها را به وجد بیاورد و ضربان قلب آن ها را در حین بازی به تپش بی اندازد. گیمرها معمولا از چنین بازی هایی هرگز نمی گذرند. به همین دلیل بازی Magic: the Gathering Arena دقیقا همین حس را به بازیکنان منتقل می کند. در اصل یک بازی ساده و بدون رقابت های جادویی و پر تلاش حس هیجان گیمرها را ارضا نمی کند. پس دیگر سوالی راجع به پرطرفدار بودن این گیم یونیگ باقی نمی ماند.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که یک بازی هیجان انگیز و متفاوت را تجربه کنید، بی شک بازی مجیک بهترین انتخاب برای شما می باشد که نباید آن را از دست بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *