اخبار تکنولوژی

رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ 100 فاش شد

ساعت هوشمند موتو واچ 100

داشتن یک استایل منحصر به فرد، زمانی کامل می شود که شما اصلی ترین آیتم ها را در نظر بگیرید. شاید بپرسید کدام آیتم در استایل ما تاثیرگذار است؟ بهتر است بدانید داشتن یک ساعت لوکس و جذاب استایل شما را تا حد زیادی بی نقص جلوه می دهد. داشتن یک ساعت برند مطرح نیز آرزوی هر فردی محسوب می شود. می خواهم در این مقاله راجع به یکی از زیباترین ساعت ها یعنی ساعت هوشمند موتو واچ 100 صحبت کنم.

بررسی ساعت هوشمند موتو واچ 100

یکی از آیتم های مهمی که تا حد زیادی می تواند به روی استایل شما تاثیرگذار باشد، داشتن یک ساعت فوق العاده است که بتواند با تمام سبک های پوشش شما هم خوانی داشته باشد. نمی توان جذابیت و سادگی و منحصر به فرد بودن ساعت های معمولی را نادیده گرفت، ولی انواعی از این نوع اکسسوری که مدتی است در بین همه سنین محبوبیت زیادی به دست آورده است، ساعت های هوشمند می باشد. این ساعت ها به دلیل قابلیت ها و ویژگی های مهمی که از آن ها برخوردار هستند، بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار می گیرند. به این صورت از زمانی که ساعت های هوشمند روی بورس آمد، برندهای زیادی به طراحی انواع این اکسسوری جذاب پرداختند، ولی تنها شرط در تهیه این محصول هوشمند بودن نیست، بلکه ساعت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برند موتو یا به اصطلاح شرکت تولید کننده موتورولا، به طراحی و ساخت بی نقص ترین ساعت هوشمند دنیا پرداخته است که به تازگی شاهد یک خبر از فاش شدن رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ 100 بودیم که برای مخاطبین بسیار جذاب و خاص بود. همانطور که ذکر شد، یک ساعت هوشمند باید بتواند از مشخصات عالی برخوردار باشد. به همین دلیل اینطور که فاش شده، موتو واچ 100 از تراشه های اسنپدراگون 4100 برخوردار است و دارای سیستم عامل Wear  OS گوگل می باشد و از این سیستم پشتیبانی می کند. همچنین تصاویری از رندرهای جدید این ساعت فاش شده است که زوایای آن را مورد بررسی قرار می دهد. این ساعت از مشخصات عالی برخوردار است که در ادامه این مقاله با آن آشنا خواهیم شد.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Aegis Ti5 رونمایی شد

ساعت هوشمند موتو واچ 100

مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ 100

این مشخصات اصلی یک محصول هستند که آن محصول را کامل می کنند و زیباتر جلوه می دهند. موتو واچ در تولید انواع ساعت های هوشمند خود عالی ترین سطح از تکنولوژی را به کار برده است که باعث شده یک ساعت محبوب و پیشرفته را عرضه کند. به این ترتیب مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ 100 همه شما را شگفت زده خواهد کرد. زیرا این ساعت علاوه بر جزئیات فنی، دارای ظاهر و بدنه خوش دست و جذابی نیز می باشد و این برند تمرکز خود را تنها به روی جزئیات ساعت هوشمند متمرکز نکرده است. به این ترتیب برای آشنا شدن با این مشخصات به موارد ذکر شده در زیر توجه کنید:

طراحی ظاهری

به همان اندازه که مشخصات فنی یک ساعت هوشمند حائز اهمیت است، ظاهر آن نیز بسیار مهم است. به این ترتیب این ساعت هوشمند جذاب از یک ظاهر فوق العاده برخوردار است که دارای یک صفحه نمایش گرد یا همان دایره ای شکل می باشد که در آن شاهد ابعاد 1.3 اینچ هستیم. روکش که موتو واچ برای این ساعت در نظر گرفته است، فلزی بوده و دو دکمه در سمت راست آن نیز قرار داده شده است. همچنین بدنه آن دارای یک روکش مات مشکی می باشد که بر خلاف سایر ساعت های هوشمند این روکش حالت چرخشی ندارد و کاملا ثابت است. صفحه نمایش این ساعت به صورت LCD می باشد که دارای رزولوشن 360 در 360 پیکسل است.

باتری

از آنجایی که باتری نیز از آیتم های مهم به حساب می آید این ساعت فوق العاده بی نقص از یک باتری مقاوم 355 میلی آمپر در ساعت بهره مند است که با اتصال به بلوتوث 5.0 همراه خواهد بود. این باتری از مقاومت بالایی برخوردار است و دارای عمر طولانی مدت می باشد و ساعت ها برای شما کار می کند.

ابعاد و وزن

ساعت هوشمند موتو واچ 100 از وزن 29 گرم و ابعاد 42 در 46 در 11.8 میلی متر بهره مند است که اصلا آزاردهنده نیست و سبک و راحت و بسیار مناسب و خوش دست است. بدنه این ساعت از آلومینیوم ساخته شده است، البته لازم به ذکر که صفحه پشتی آن با لایه ای از پلاستیک می باشد که بسیار مقاومت بالایی دارد.

این مطلب را هم ببینید
رندر های جدید گلکسی A35 5G در رنگ های آبی و نارنجی

سایر ویژگی ها

از جمله سایر ویژگی های ساعت هوشمند موتو واچ 100 می توان به ضد آب بودن و راحت بودن آن اشاره کرد. موتو واچ به طراحی این ساعت به گونه ای پرداخته است که دارای GPS داخلی می باشد و به راحتی می توانید موقعیت مکانی آن را پیدا کنید. این ساعت جذاب علاوه بر مهمانی، محیط کار و … برای ورزش نیز به کار برده می شود زیرا می توان در آن تعداد گام ها و دویدن ها را مشخص کرد. ساعت موتو واچ 100 از حسگرهای نور محیطی، حسگر ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ و HRM و SP02 برخوردار است.

 ساعت هوشمند موتو واچ 100

چه زمانی از ساعت هوشمند موتو واچ 100 رونمایی می شود؟

با توجه به اینکه خبرهایی مهمی راجع به رندرهای و مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ 100 فاش شده است، ولی هنوز خبری راجع به اینکه چه زمانی قرار است به رونمایی رسمی از این ساعت بپردازند مشخص نشده است. به این ترتیب موتو واچ هنوز این ساعت را به تولید انبوه نیز نرسانده است و هیچ چیزی راجع به این محصول به جز موارد ذکر شده مشخص نیست. به همین دلیل مخاطبین باید همچنان صبر کنند تا بتوانند این محصول را تهیه کنند. ولی امیدوار هستیم که هر چه زودتر بتوانیم با خبرهای راجع به زمان رونمایی این ساعت جذاب رو به رو شویم.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک ساعت خاص در بین اکسسوری های خود برای پوشیدن هستید، بهتر است تا زمان رونمایی ساعت موتو واچ 100 اندکی صبر کنید و سپس این محصول بی نظیر را تهیه کنید. موتو واچ  100 نمونه یک ساعت محبوب است که مخاطبین زیادی منتظر رونمایی ان هستند تا بتوانند صاحب آن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *