معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

نحوه انتخاب پاوربانک

انتخاب پاوربانک مناسب

پاوربانک ها به شارژرهای قابل حملی گفته می شوند که در چند سال گذشته با فراگیر شدن تلفن های هوشمند به طور فزاینده ای محبوب شده اند.برای دنیایی که مدام در حال پیشرفت تکنولوژی هستیم. اطمینان از شارژ ماندن دستگاه‌ها و گوشی های موبایل در طول یک روز با استفاده مداوم ضروری است. اگر می دانید به دنبال چه مشخصاتی باشید، تحقیقات خود را انجام دهید با مواردی که در اینجا به شما خواهیم آموخت می توانید پاوربانک مناسب خود را انتخاب کنید و دستگاه های خود را تا زمانی که می خواهید شارژ نگه دارید!.

1- جستجوی خود را بر اساس ظرفیت شارژ فیلتر کنید.

هنگام انتخاب پاوربانک، باید به ظرفیت شارژ آن که بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) اندازه گیری می شود، توجه ویژه ای داشته باشید. اگر قصد دارید از پاور بانک خود فقط برای شارژ گوشی خود استفاده کنید، 5000 میلی آمپر ساعت یا کمتر کافی است. اگر قصد دارید دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند تبلت را شارژ کنید یا می‌خواهید تلفن خود را چندین بار بدون شارژ مجدد پاوربانک شارژ کنید، به چیزی بیش از 10000 میلی‌آمپر ساعت نیاز دارید.

یک پاوربانک با 10000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر می تواند یک گوشی را تا 4 بار بدون شارژ مجدد شارژ کند و می تواند تبلت را تا 2.5 بار بدون شارژ مجدد شارژ کند.

2- به دنبال پاور بانک هایی باشید که قابل حمل هستند.

قابل حمل بودن پاوربانک ارتباط مستقیمی با ظرفیت شارژ آن دارد. هر چه میزان میلی آمپر بیشتر باشد، پاوربانک از نظر فیزیکی بزرگتر خواهد بود و بنابراین قابلیت حمل کمتری خواهد داشت. فهرست فروش پاوربانک را برای اطلاعات در مورد ابعاد فیزیکی آن بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا ظرفیت شارژ آن با اندازه آن ارزش دارد یا خیر. برای مثال، ابعاد iQunix MiniPower 4 اینچ (10 سانتی‌متر) در 0.9 اینچ (2.3 سانتی‌متر) در 0.9 اینچ (2.3 سانتی‌متر) است، اما ظرفیت آن تنها 3350 میلی‌آمپر ساعت است. از سوی دیگر، Anker PowerCore II 20000 دارای ظرفیت شارژ 20000 میلی آمپر ساعت و ابعاد 6.7 اینچ (17 سانتی متر) در 2.5 اینچ (6.4 سانتی متر) در 0.8 اینچ (2.0 سانتی متر) است.

3- پاور بانک هایی با خروجی و ورودی شارژ بالا پیدا کنید.

اکثر پاوربانک ها دارای خروجی 1 آمپر (A) یا 2.1 A یا هر دو هستند.خروجی 1 A معمولا برای گوشی کافی است، در حالی که خروجی 2.1 A برای تبلت مناسب تر است. پاور بانک های لپ تاپ معمولا خروجی 3 A دارند. محدوده ورودی از 1 A تا 2.4 A است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون های سونی WF-C500: جوانه های کوچک، صدای بزرگ

هرچه آمپر خروجی بالاتر باشد،دستگاه شما سریعتر شارژ می شود. هرچه آمپر ورودی بیشتر باشد، پاوربانک شما سریعتر شارژ می شود.انتخاب پاوربانک مناسب با توجه به نیازتان بسیار مهم است.

پیدا کردن یک پاور بانک با کیفیت خوب

1- نظرات برندهای مختلف را به صورت آنلاین بخوانید. بررسی آنلاین برند های مختلف پاوربانک را جستجو کنید تا متوجه شوید کدامیک از کیفیت مناسب برخوردار هستند. بسیاری از مجلات و وب‌ سایت‌های آنلاین فناوری اطلاعات سالانه محصولاتی مانند پاوربانک‌ها را خواهند داشت، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که شروع به جستجو در آنجا کنید.

2- وقتی برندی را که دوست دارید پیدا کردید، نظراتی را برای مدل های خاص پیدا کنید. هنگامی که یک مارک معتبر پیدا کردید، به بررسی مدل های خاص پاوربانک های این برند بپردازید. به طور خاص به آنچه که این بررسی در مورد دوام پاوربانک ها، گواهینامه های ایمنی آن، و اینکه آیا از باتری بازسازی شده استفاده می کند یا خیر، توجه کنید.یک باتری بازسازی شده چندان دوام نخواهد آورد و به طور بالقوه می تواند نا امن باشد.

3- به دنبال پاور بانک هایی در محدوده قیمتی خود باشید. هرچه کیفیت پاوربانک بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. به دنبال پاوربانک های متناسب با نیازهای مالی خود باشید. بسیاری از وب سایت های فناوری، بررسی محصولات را بر اساس میزان کیفیت و هزینه آن ها ارسال می کنند. نگاهی به این بررسی ها می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چقدر مایل به صرف هزینه در مورد هر یک این موارد هستید.انتخاب پاوربانک مناسب با توجه به نیازتان بسیار مهم است.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت remix اینستاگرام علاوه بر ریلز

روش های دیگر پیدا کردن یک پاور بانک با کیفیت خوب

4- ببینید پاور بانک چند پورت شارژ USB دارد. به دنبال یک پاور بانک با حداقل 2 پورت شارژ USB روی آن باشید. به این ترتیب می توانید همزمان گوشی و دستگاه دیگری را شارژ کنید. معمولاً درگاه‌ های شارژ پاور بانک خروجی‌ های شارژ متفاوتی خواهند داشت، به طوری که می‌توانید دستگاه‌ های بزرگ‌ تر را با سرعتی برابر با دستگاه‌ های کوچک‌تر شارژ کنید.

5- مطمئن شوید که پاور بانک با کابل های لازم همراه است. پاوربانک شما حداقل باید یک کابل برای شارژ مجدد خود پاور بانک داشته باشد. با این حال، در حالت ایده‌آل، باید با کابل‌های USB برای استفاده با دستگاه‌های شما نیز همراه باشد. اگر اینطور نیست، ممکن است لازم باشد کابل‌ها را جداگانه خریداری کنید، که باید آن را در هزینه پاور بانک خود لحاظ کنید.در حالت ایده‌آل، باید به دنبال پاور بانکی باشید که با استفاده از همان نوع کابل دستگاه های شما شارژ شود. به این ترتیب، شما فقط به یک کابل برای هر دو نیاز دارید.

6- یک پاور بانک با نشانگر LED انتخاب کنید. مطمئن شوید که پاوربانکی که انتخاب می‌کنید دارای نشانگر LED است که به شما اطلاع می‌دهد چه زمانی شارژ آن تمام شده است. چه زمانی شارژ آن کم است. اگر پاوربانک شما نشانگر LED ندارد، باید به قضاوت و حدس‌های خود تکیه کنید تا مشخص کنید چه زمانی باید شارژ شود.انتخاب پاوربانک مناسب با توجه به نیازتان بسیار مهم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *