اخبار تکنولوژی

افشای مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce 2lite

مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce

امروز می خواهیم شما را با مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce آشنا کنیم. به‌تازگی رندر و مشخصات دو مدل متفاوت از گوشی‌های میان‌رده‌ و مقرون‌به‌صرفه‌ی سری وان‌پلاس نورد فاش شده است. وان‌پلاس با معرفی مدل‌های بسیار مشابه از سری نورد، بسیاری از کاربران را دچار سردرگمی کرده است. به‌عنوان مثال، بسیاری از افراد نمی‌توانند تفاوت خاصی بین مدل‌های نورد N10 5G و نورد CE 2 5G پیدا کنند. وان‌پلاس همیشه اعلام کرده است که به چیزی جز بهترین دستگاه‌ها رضایت نخواهد داد؛ اما ظاهراً این شرکت در حال کار روی دو مدل ارزان‌قیمت از سری نورد است. اگر می خواهید بیشتر با مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این رندر چیست؟

به‌گزارش فون‌آرنا، به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس مشغول کار روی دو مدل جدید از گوشی‌های سری نورد به نام نورد 2T و نورد CE 2 لایت است. همان‌طورکه از نام این دو محصول پیدا است، ظاهراً با نسخه‌های ضعیف‌ترشده‌ی نورد ۲ و نور CE 2 مواجه خواهیم بود. ظاهراً وان‌پلاس نورد 2T به ماژول دوربین مستطیل‌شکل مجهز خواهد بود که شامل دو بخش حلقه‌ای‌ و دو چراغ LED است. به‌نظر می‌رسد دوربین سه‌گانه‌ این گوشی طبق شایعات متشکل از دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین تک‌رنگ ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce

گفته می‌شود وان‌پلاس نورد 2T از نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی و تراشه‌ی دامینسیتی ۱۳۰۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی بهره خواهد برد. اگر قیمت وان‌پلاس نورد 2T معقول باشد و به‌طور گسترده دردسترس خریداران قرار گیرد، می‌تواند به رقیب خوبی برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ و اقتصادی موجود در بازار تبدیل شود. شایان ذکر است که وان‌پلاس نورد ۲ هرگز در بازار ایالات متحده عرضه نشد و این یعنی نسخه‌ی T این دستگاه نیز ممکن است همین روند را دنبال کند. مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce ویژگی های منحصر به فردی دارد.

کاربرد رندر چیست؟

نکته‌ی دیگر اینکه هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از 5G در وان‌پلاس نورد 2T نشده است. البته انتظار می‌رود این محصول از نمایشگر ۹۰ هرتزی با وضوح Full HD پلاس و دوربین سلفی تعبیه‌شده در پانچ‌هول بالای نمایشگر عرضه شود. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی نیز OxygenOS مبتنی‌بر اندروید ۱۲ خواهد بود و حداکثر از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

این مطلب را هم ببینید
امنیت سایبری: چگونه از اطلاعات خود محافظت کنیم

وان پلاس در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های میان‌رده جدیدی رونمایی خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها، وان پلاس نورد CE 2 Lite خواهد بود. در این فاصله مشخصات فنی این گوشی در تأییدیه‌های مختلف فاش شده‌اند که به ما چشم‌انداز جدیدی را از آن می‌دهند. چندی پیش نگاهی به رندرهای لو رفته از گوشی میان‌رده OnePlus Nord CE 2 Lite داشتیم. این گوشی در واقع نسخه ارزان‌تر وان پلاس نورد CE 2 خواهد بود. در ادامه به سراغ مرور مشخصات فاش شده از این گوشی می‌رویم. مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce کاربردهای خاص خود را دارند.

به نقل از Gsmarena، اخیرا یک دستگاه جدید از وان پلاس با شماره مدل GN2200 تأییدیه FCC را دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که این گوشی همان وان پلاس نورد CE 2 لایت باشد. این دستگاه بر خلاف دو عضو دیگر خانواده Nord 2، از تراشه کوالکام استفاده می‌کند.

چه اطلاعاتی در این زمینه منتشر شده است؟

این دستگاه جدید در صفحه‌ای از بنچمارک GeekBench نیز ظاهر شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده در این صفحه، وان‌پلاس نورد از تراشه اسنپدراگون 480 پلاس یا اسنپدراگون 695 استفاده می‌کنند. اسم رمز هر دو تراشه یکسان است؛ اما تراشه اسنپدراگون 695 از هسته‌های قدرتمندتر و پردازنده گرافیکی بهتری استفاده می‌کند.

با توجه به کسب امتیازات 678 در بخش تک هسته‌ای و 1932 در بخش چند هسته‌ای توسط این گوشی، می‌توان گفت که مغز متفکر آن اسنپدراگون 695 خواهد بود. این تراشه از اینترنت 5G هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالا با 6 گیگابایت حافظه رم و اندروید 11 پیش‌فرض روانه بازار می‌شود.

تاییدیه TUV Rheinland نیز حاکی از به کارگیری باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی در این گوشی وان پلاس است. ظاهرا شارژر وان پلاس نورد CE 2 Lite توان 33 واتی دارد و نسبت به دیگر اعضای این خانواده، کندتر محسوب می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
هوش مصنوعی در صنعت بازی‌های ویدیویی

اطلاعات دیگری فاش شده‌اند که نشان‌دهنده استفاده از دوربین اصلی سه‌گانه در این گوشی هستند. دوربین واید این گوشی وضوح 64 مگاپیکسلی دارد و احتمالا خبری از دوربین فوق عریض نخواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی روی نمایشگر 6.6 اینچی آن قرار خواهد گرفت. مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce را از ما بخواهید.

مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce

آیا مزایای خاصی هم دارد؟

فعلا اطلاعات رسمی از این گوشی منتشر نشده است‌؛ با توجه به این اطلاعات اما می‌توان گفت که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی آن هستیم. وان پلاس به طراحی OnePlus Nord CE 5G خود به چند دلیل افتخار می کند ؛ اول اینکه بسیار به طراحی وان پلاس نورد اصلی نزدیک است و دوم اینکه باریک و سبک است . این شرکت همچنین اشاره کرده است که مدل باریکترین مدل از زمان OnePlus 6T تاکنون بوده است . نکته مثبتی که وجود دارد ، با وجود باریک تر شدن دستگاه ، ظرفیت باتری کاهش نداشته است . گوشی وان پلاس نورد سی ای 5G دارای 170 گرم وزن میباشد و ضخامت آن تنها 7.9 میلی متر میباشد .

همانطور که وان پلاس اشاره کرده است این مدل دارای طراحی ساده ای میباشد و خبری از ماژول و منحنی های دوربین نیست . پشت دستگاه از جنس پلاستیک میباشد اما به شیشه شباهت زیادی دارد . از جمله نکات مثبت در مورد جنس پشت تلفن ، عدم چسبیدن اثرانگشت به گوشی میباشد و این لذت بخش است .

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با مشخصات و رندرهای وان پلاس nord ce آشنا کنیم. به دلیل باریک بودن فریم کناری گوشی ، ماژول دوربین بصورت عمودی بیرون زده اند . برای گرفتن راحت تر گوشی وان پلاس نورد CE 5G ، این شرکت در کناره های دستگاه کمی خمیدگی ایجاد کرده است . روکش مات قسمت پشتی نیز به زیبایی های این تلفن افزوده است . قسمت جلویی دستگاه نیز زیباست و از طراحی 2021 برخوردار است . در بالای نمایشگر و در سمت چپ ، دوربین سلفی قرار دارد که می توانست کمی کوچکتر باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *