بازی و سرگرمی, معرفی بازی, موبایل و تجهیزات جانبی

بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

امروز می خواهیم شما را با بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون آشنا کنیم. مجموعه عظیمی از بازی‌ها و عناوین مسابقه‌ای وجود دارد که می‌توانید با سوار شدن به یک وسیله نقلیه آزادانه در اطراف پرسه بزنید. با این حال، اگر به دنبال وسایل نقلیه‌ای با سبک خاص‌تر هستید تا در آن‌ها مانند عناوین موتورسیکلت مسابقه دهید، خوش شانس هستید. در این لیست، ده عنوان بازی ویدیویی موتور سیکلت را که می‌توانید روی رایانه شخصی بازی کنید، برجسته می‌کنیم. اینها برخی از بهترین بازی های موجود هستند که ارزش برداشتن و امتحان کردن در سال 2022 را دارند. اگر می خواهید بیشتر با بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این بازی ها چیست؟

بسیاری از بازیکنان MXGP 2021 اشاره کرده‌اند که کنترل‌ها کیلومترها بهتر از قسمت‌های قبلی این سری هستند، و این چیزی را می‌گوید. با وجود وصله‌های جدید که هنوز در حال اجرا هستند، کسانی که می‌خواهند خود را در مسیرهای قدیمی در ایتالیا، فرانسه و مکزیک گم کنند، فقط باید این عنوان بسیار قابل تنظیم را به دام بیندازند. بازیکنان می توانند آهنگ های سفارشی ایجاد کنند، سوار خود را با بیش از 100 مارک سفارشی کنند، و آن را با دوستان یا غریبه ها از طریق چند نفره آنلاین پخش کنند. اگر واقع‌گرایی چیزی است که به دنبال آن هستید، دیگر به دنبال آن نباشید.

بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

The Crew 2 به طور کلی یک بازی مسابقه ای بسیار سرگرم کننده از یوبی سافت است و لزوماً همه چیز در مورد مسابقات موتور سیکلت نیست. در عوض، یوبی سافت یک بازی ساخت که در آن ایالات متحده را بردند و آن را کوچک کردند تا یک تجربه کامل از بازی های ویدیویی مسابقه ای داشته باشند. در نتیجه، بازیکنان در زمین‌های مختلف مسابقه می‌دهند و به مکان‌های نمادین مختلف در سراسر کشور می‌رسند. فقط با رانندگی در اطراف می توانید به مناطق جنگلی به یک شهر بزرگ بروید. بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی rogue land

بهترین بازی کدام است؟

همانطور که گفته شد، این بازی چیزی بیش از موتورسیکلت دارد، زیرا بازیکنان می توانند به سرعت از یک ماشین به یک هواپیما، قایق یا موتور سیکلت تبدیل شوند. همه چیز فقط در مورد آزمایش نحوه مسابقه دادن در اطراف منطقه است. در حالی که تعداد زیادی مسابقه وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید، بخش خوبی از بازی فقط آزادانه سفر به اطراف و دیدن مناطق مختلفی است که ظاهر می شوند. این بازی در سال 2018 در دسترس قرار گرفت، بنابراین هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا ما یک جانشین خواهیم دید یا خیر، وجود ندارد، اما در این بین، امروز هم می‌توانید در این قسمت از بازی کمی لذت ببرید. بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون را از ما بخواهید.

Monster Energy Supercross – سری بازی های ویدیویی رسمی مدتی است که در دسترس بوده است و ما در حال حاضر چهارمین قسمت اصلی را داریم. این بازی متعلق به تیم سازنده Milestone srl است که در ادامه لیست بازی های بیشتری از این استودیو را پوشش خواهیم داد. با این اوصاف، این یکی دیگر از بازی‌های مسابقه‌ای به سبک شبیه‌سازی است که بر اساس قهرمانی Monster Energy AMA Supercross ساخته شده است. شما یک حالت شغلی خواهید داشت که در آن سعی خواهید کرد تنظیمات و ترفندهایی را انجام دهید تا از رقبا پیشی بگیرید.

هم برای اندروید و هم آیفون قابل اجرا است

در مجموع یازده استادیوم و هفده پیست برای مسابقه وجود دارد. به همین ترتیب، بیش از صد برند مختلف را در اینجا خواهید یافت که دوباره می توانید دوچرخه خود را سفارشی کنید و سعی کنید وضعیت تازه کار خود را به یک مسابقه دهنده حرفه ای تبدیل کنید. اکنون آخرین قسمت به تازگی در مارس 2021 منتشر شده است، بنابراین مطمئناً تغییراتی وجود دارد. با این اوصاف، اقساط قبلی نیز به راحتی در دسترس بازیکنان وجود دارد که با استقبال خوبی روبرو شده اند. بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون به شما گفته شده است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی ماوس گیمینگ کولر مستر MM711

Road Rash در آن روزگار کاملاً نمادین بازی مسابقه ای بود. این مسابقه مسابقه ای آرکید بود که در آن بازیکنان با موتور سیکلت خود در مقابل رقبا در حال حرکت بودند. با این حال، چیزی که این بازی را از بازی های دیگر متمایز می کرد، این واقعیت بود که به بازیکنان سلاح یا توانایی مشت زدن و لگد زدن به رقبای خود داده می شد. این سری بازی بازیکنان را مجبور می‌کرد تا از خود در برابر رقبای هوش مصنوعی دفاع کنند یا در حالی که شما برای رسیدن به مقام اول تلاش می‌کنید، آنها را بیرون بکشند.

بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

بهترین مسابقه ها کدام است؟

اکنون سال ها بعد ما یک جانشین معنوی با Road Redemption داریم. بازی همان تجربه کلی از گیم پلی را ارائه می دهد اما برای پلتفرم مدرن ساخته شده است. پس از تامین بودجه کمپین آن از طریق Kickstarter، توسعه‌دهندگان توانستند این بازی را در سال 2017 به نمایش بگذارند، جایی که دوباره با موتور سیکلت خود در جاده مسابقه می‌دادید. در همین حال، شما توانایی استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها مانند خفاش تا اسلحه را خواهید داشت. فقط به یاد داشته باشید که از پلیسی که به دنبال متوقف کردن این مسابقه و پایان دادن به جنون است اجتناب کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون آشنا کنیم. Grand Theft Auto V همه چیز در مورد موتور سیکلت یا مسابقه نیست. این غول یک بازی که در سال 2013 منتشر شد و پس از گذشت این سال ها همچنان به همان اندازه امروزی خود را پیدا می کند. Rockstar Games هنگام توسعه آخرین نسخه اصلی Grand Theft Auto از خود پیشی گرفت و در حالی که اکنون میم هایی در مورد مدت زمانی که ما در این بازی گیر کرده ایم منتشر شده است، طرفداران هنوز هم می توانند آن را به همان اندازه امروز لذت ببرند. امیدواریم که مطالب گفته شده به اندازه ی کافی مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *