اخبار تکنولوژی

امکان انتقال فایل بین گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰ بصورت بیسیم فراهم شد

انتقال فایل بین گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰

سامسونگ و مایکروسافت از زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰، همکاری‌های مشترک خود را آغاز کردند. هدف این دو کمپانی عمیق‌تر کردن تعامل کاربران دو پلتفرم با یکدیگر بود. برای انتقال فایل های مختلف از کامپیوتر به گوشی راه‌های مختلفی وجود دارد اما حالا سامسونگ و مایکروسافت کار کاربران را راحت‌تر کرده‌اند. در واقع این دو کمپانی با یکدیگر موفق شدند تا امکان انتقال فایل بین گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰ بصورت بیسیم را فرام کنند.

انتقال فایل بین گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰ بصورت بیسیم

در سال‌های اخیر مایکروسافت بروزرسانی‌های متعددی را برای برنامه Your Phone app عرضه کرده است و در بروزرسانی‌های اخیر ویندوز 10 این برنامه را غیر قابل حذف کرده است. خیراً مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای برنامه Your Phone app عرضه کرده است که در آن قابلیت انتقال آسان فایل میان ویندوز 10 و گوشی و تبلت‌های سامسونگ فعال شده است؛ البته برای انتقال فایل با این برنامه محدودیت‌هایی وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی مانیتور 27 اینچی 2kردمی

برای جابجایی فایل‌ها به کمک این روش، نیازی نیست که ارتباط میان دو دستگاه حتما با سیم صورت بگیرد. البته فراموش نکنید در صورتی که علاقه دارید از وای فای کمک بگیرید، مطمئن شوید که هر دو دستگاه در یک شبکه قرار دارند.

همچنین مایکروسافت در بخش توضیحات این قابلیت ذکر کرده است که در زمان انتقال فایل از مخفی کردن پنجره برنامه Your Phone app بر روی کامپیوتر اجتناب کنید، زیرا این کار انتقال فایل را متوقف خواهد کرد. انتقال فایل در این برنامه به روش ساده Drag and Drop صورت می‌گیرد و پس از انتقال فایل‌ها در پوشه Downloads قرار می‌گیرد.

توجه به برخی نکات در‌این‌زمینه ضروری است. برای مثال، حجم فایل‌هایی که می‌فرستید، باید حداکثر ۵۱۲ مگابایت باشد؛ بنابراین، امکان ارسال فیلم‌های پرحجم باکیفیت از گوشی به رایانه یا برعکس وجود ندارد. همچنین در هربار، امکان انتقال ۱۰۰ فایل در بین دو دستگاه وجود دارد. قابلیت مایکروسافت و سامسونگ برای کاربران ویندوز ۱۰ و گوشی‌های سری گلکسی بسیار کاربردی خواهد بود و‌ از‌این‌پس کاربران برای انتقال فایل در بین گوشی و رایانه، وقت کمتری صرف خواهند کرد.

این مطلب را هم ببینید
گوگل ادعای ترامپ در مورد سایت تشخیص کرونا را رد کرد

تأکید می‌کنیم قابلیت یادشده هنوز به‌صورت عمومی دراختیار همه‌ی کاربران ویندوز نیست و تنها اعضای اینسایدر به آن دسترسی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *