ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل عکس به PDF در چند روش مختلف

تبدیل عکس به PDF

فایل‌های PDF به دلیل اینکه تقریباً در هر دستگاه و سیستمی قابل مشاهده و ویرایش هستند، محبوبیت بسیار بالایی دارند. از این رو کاربران در مواقع زیادی فایل های خود را در فرمت های مختلف ، به فرمت PDF تبدیل می کنند. در صورتی که می خواهید روش های تبدیل عکس به PDF را یا بگیرید ، این مطلب را از دست ندهید. در یکی از مقالات نیز نحوه تبدیل پی دی اف به تصویر را آموزش دادیم.

روش های تبدیل عکس به PDF

استفاده از امکانات ویندوز 10

برای این منظور عکس مورد نظرتان را با برنامه پیش‌فرش ویندوز ۱۰ باز کرده و سپس از طریق منو (گزینه‌ ۳ نقطه در گوشه پنجره) بر روی Print کلیک کنید. سپس گزینه Microsoft Print to PDF را برگزینید. در نهایت با زدن گزینه Save اقدام به تبدیل عکس به PDF کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های ویرایش PDF در اندروید

استفاده از فتوشاپ

تصویر مورد نظر را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید. سپس از منوی File گزینه Save As را انتخاب کنید. در پنجره باز شده نام فایل را تایپ کنید. در قسمت Format فرمت PDF را انتخاب کنید. روی Save کلیک کنید. در این مرحله تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. مثلا در قسمت Compression تنظیمات فشرده سازی را اعمال کنید و یا در قسمت Security برای فایل پی دی اف خود پسورد تعریف کنید و در نهایت روی دکمه Save PDF کلیک کنید. در نهایت تمام فایل پی دی اف در محلی که انتخاب کردید ایجاد شده است.

در سیستم عامل مک

در این روش کافی است روی عکس تان کلیک راست کنید و Open را انتخاب کنید. از منوی File گزینه Print را انتخاب کنید. شما می توانید به جای این کار از کلیدهای میانبر Command+p استفاده کنید. حالا از منوی PDF که در عکس مشخص کردیم گزینه Save as PDF را انتخاب کنید. با این کار پنجره جدیدی باز می شود. نام فایل و مسیری که می خواهید فایل در آنجا ذخیره شود را مشخص کنید. تمام، شما موفق به تبدیل عکس به PDF شدید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف هدر یا فوتر در ورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *