مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی 4 نرم افزار کاربردی برای ویرایش فایل PDF

https://payatel.com/

در سالیان اخیر PDF به پرطرفدارترین فرمت برای ذخیره اسناد تبدیل شده است. خاصیت اصلی و دلیل محبوبیت این فرمت هم این است که سند ایجاد شده با آن، همه‌جا و روی هر دستگاهی یکسان دیده می‌شود، اما همین قابلیت بسیار کاربردی باعث ضعف در جنبه دیگری شده است: ویرایش. بطور کلی این فرمت برای تغییر طراحی نشده است اما در مواردی نیاز به ویرایش فایل PDF داریم. از این رو در این بخش می خواهیم 4 نرم افزار برتر برای انجام این کار را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ویرایش فایل PDF

Adobe Acrobat

چطور فایل‌های پی‌دی‌اف را ویرایش کنیم

این نرم افزار متعلق به خود شرکت ادوبی بوده و اولین گزینه ای است که برای ویرایش فایل پی دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. در Adobe Acrobat به منوی File بروید و فایل پی دی اف مد نظرتان را باز کنید. باید محتوای فایل را در پنجره‌ی نرم‌افزار Acrobat ببینید. ابزار Edit PDF در این نرم افزار امکان ویرایش محتوای فایل را به شما خواهد داد.قیمت این نرم‌افزار از ماهی 15 دلار شروع می‌شود. همچنین می‌توانید از نرم‌افزار رایگان این شرکت با قابلیت‌های بسیار کمترش برای مشاهده‌ی فایل‌های پی دی اف استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نصب واتساپ در کامپیوتر

PDFsam

چطور فایل‌های پی‌دی‌اف را ویرایش کنیم

این ابزار امکانات خوبی در اختیارتان قرار می دهد. برای مثال می‌توانید پی دی اف‌ تان را بر اساس بوک‌ مارک، اندازه یا محدودیتی مشخص تقسیم کنید و هر جا که لازم است صفحات را بچرخانید. اما اگر می‌خواهید رنگ‌ها را تغییر دهید، رزولوشن پی دی اف را بهبود دهید و به اشکالات املایی رسیدگی کنید، این نرم‌افزار راه حل خوبی نیست.

PDF Xchange

چطور فایل‌های پی‌دی‌اف را ویرایش کنیم

با استفاه از ابزار رایگان PDF-Xchange Editor در این نرم افزار می توانید ویرایش های زیادی روی فایل پی دی اف خود اعمال کنید. امکاناتی که از برخی از جنبه‌ها حتی از Adobe Acrobat هم کامل‌تر است. در مجموع به احتمال زیاد می‌توانید در این نرم‌افزار ابزار مناسب خود را برای ویرایش فایل‌های پی دی اف‌تان پیدا کنید. تنها مشکل این است که شاید یادگیری محیط و استفاده از این نرم‌افزار کمی سخت باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف نرم افزار فلش پلیر از ویندوز

Sejda online PDF editor

چطور فایل‌های پی‌دی‌اف را ویرایش کنیم

Sejda online PDF editor همانطور که از نامش پیداست یک وب سایت آنلاین برای انجام این کار است. در این سایت می‌توانید متن درون پی دی اف‌تان را ویرایش کنید، امضای دیجیتالی کنید، قسمتی را حذف کنید، تصاویر و اشکال را به فایل اضافه کنید و برای فایل پی دی اف‌تان حاشیه‌نویسی کنید. فراموش نکنید که امکان بارگذاری فایلی بیش از 50 مگابایت در این وب سایت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *