بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate معرفی شد

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate که به تازگی معرفی شده یک نسخه توسعه یافته از MT11 سال قبل است که در آن شخصیت‌های جدید و برخی جلوه‌های ویژه اعمال شده‌اند تا بر جذابیت‌های این بازی بیفزایند.

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

به بیان ساده باید گفت کمپانی توسعه دهنده این بازی تلاش کرده تا همه DLCهای ارائه شده از زمان عرضه MT11 تا به امروز را در دل نسخه جدید جای داده و به صورت یک نسخه واحد با نام MT11 Ultimate در اختیار گیمرها قرار دهد.

اگر بخواهیم به صورت کلی به ویژگی‌های این نسخه جدید اشاره کنیم باید موارد زیر را در مورد ویژگی‌های جدیدی MT11 Ultimate نام ببریم:

Mortal Kombat 11 Experience: همراه بودن 37 مبارز داخل بازی که محدودیتی در انتخاب آنها نیست و مهمتر از آنها دو خط داستانی ویژه بازی که بارهای توسط منتقدان بازی مورد تحسین قرار گرفته‌اند و می‌توانند داستانی ماجراجویانه را پیش روی کاربر قرار دهند.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت نسخه تراشه ایکس باکس سری ایکس

Kombat Pack 2: این بخش مربوط به شخصیت‌های بازی است و شامل سه مبارز جدید یعنی Mileena، که اهل سرزمین Edenia بوده به عنوان کلونی از شخصیت Tarkata در لباس Kitana تجسم یافته است. شخصیت Rain که به عنوان خدای سلطنت سرزمین Edenia در بازی حضور دارد و شخصیت محبوب Rambo که معرف حضور شما دوستان بوده و به عنوان چریکی ورزیده بوده و در فیلم‌های سینمایی متعددی سیلوستر استالونه نقش آن را بازی کرده است.

Mortal Kombat 11: Aftermath Expansion: شامل سه شخصیت (فوجین، شیوا و روبوکاپ) و 10 پوسته جدید برای شخصیت‌ها به همراه یک خط داستانی فرانشیزی.

Kombat Pack 1: شامل شش شخصیت آزاد شده برای بازی (شانگ تسونگ، نایت ولف، سیندل، جوکر، ترمیناتور T-800 و اسپاون) و 25 پوسته شخصیت اضافی.

این مطلب را هم ببینید
10 نکته کلیدی برای انتخاب بازی‌های مناسب کودکان

Mortal Kombat 11: نسخه پایه بازی با خصوصیت‌های ویژه و خاصی که تا پیش از این بوده که درون آن بخش‌های مختلف بازی گرد آمده است.

در مورد قیمت بازی نیز نکات زیادی وجود دارد. این بازی برای کنسول Nintendo Switch به قیمت 59.99 دلار عرضه خواهد شد ولی این امکان نیز وجود خواهد داشت که کاربرانی که نسخه پایه را خریداری کرده‌اند بتوانند هر بخش عنوان شده بالا را به صورت جداگانه به حساب خود بیفزایند. این بخش‌ها قیمتی از 14.99 تا 39.99 دلار دارند و بسته به علائق خود می‌توانید آنها را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *