اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ معرفی شد

مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ

نام سامسونگ برای خریداران ایرانی ناآشنا نیست. محصولات این برند با کیفیت و تنوع بالایی که دارند توانسته اند از جایگاه خوبی در جهان برخوردار شوند. مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ یکی از جدیدترین محصولات گیمینگ این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و مجهز به فناوریهای پیشرفته ای می باشد.

مانیتور گیمینگ CRG5 سامسونگ

این مانیتور با قابلیت‌هایی مثل نرخ بروزرسانی فوق سریع 240 هرتز، سازگاری با G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA)، نرخ کنتراست 3000:1 و انحنای 1500R ضمن ارائه تصاویر عالی و چشم‌نواز، تجربه تصاویر فراگیر بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده است. مانیتور CRG5 تمامی آنچه برای پیروز شدن در بازی‌ها لازم است را گردهم آورده تا یک تیم همیشه برنده را داشته باشد. از جمله این قابلیت‌ها، نرخ بروزرسانی مانیتور است که به کمک آن می‌توانید همیشه یک گام جلوتر از حریفان خود باشید.

در واقع مانیتوری که نرخ بروزرسانی بالایی داشته باشد در هر ثانیه تصاویر بیشتری را به نمایش می‌گذارد و همین به شما اجازه می‌دهد تا ضمن مشاهده حرکات طرف مقابل‌تان، زمان تصمیم‌گیری بیشتری داشته باشید و سریع‌تر از حریف‌تان عمل کنید. این مانیتور از جمله‌ مدل‌هایی است که به نرخ بروزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز مجهز است. این نرخ بروزرسانی کمک می‌کند تا تصاویر بدون تاخیر به چشم شما منتقل شود و حتی در پرشتاب‌ترین صحنه‌ها هم تصاویر بدون لرزش و در واضح‌ترین شکل ممکن نمایش داده شود.

این مطلب را هم ببینید
نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

برای اینکه کیفیت و سرعت پردازش تصاویر افزایش پیدا کند و بازی‌ها به شکلی روان و بدون لگ در در مانیتور CRG5 نمایش داده شود، این مانیتور با قابلیت G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) سازگار شده است. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت full HD یا همان 1920*1080 بدون نقص و با تاخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.

طراحی منحنی

طراحی مانیتور CRG5 به شکل خمیده انجام شده است تا آسایش و راحتی بیشتری در اختیار کاربران و گیمرها قرار بگیرد. انحنای ایجاد شده در مانیتور کمک می‌کند تا کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم بیننده ایجاد شود و چشم‌ها تمام ابعاد صفحه نمایش را زیر نظر داشته باشد، در نتیجه فشار بسیار کمتری به چشم وارد می‌آید. علاوه بر آن ارائه تمام جزئیات در یک زاویه دید موجب می‌شود تا سر و گردن کاربر کمتر حرکت کند و با راحتی بیشتری بازی خود را ادامه دهد. میزان انحنای خمیدگی در مانیتور CRG5 به شعاع 1500R رسیده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ساعت هوشمند watch s1 شیاومی

طراحی مینیمال حاشیه‌های مانیتور CRG5 در سه ضلع، تصویری تقریبا بدون حاشیه به شما تحویل می‏دهد و طراحی ارگونومیک پایه آن هم باعث می‎شود اهالی بازی براحتی در تصویر غرق شوند. شما همچنین می‏توانید تنظیمات پیش‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به راحتی میان آنها حرکت کنید. نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان واکنش ‌پذیری ۴ میلی‌ ثانیه‌ای از دیگر قابلیت‌های مانیتور ۲۷ اینچی سری CRG5 سامسونگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *