اخبار تکنولوژی

نمایشگر ROG Strix XG32VC ایسوس معرفی شد

نمایشگر ROG Strix XG32VC ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. نمایشگر ROG Strix XG32VC ایسوس محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده و از قابلیت های جذابی برخوردار است.

نمایشگر ROG Strix XG32VC ایسوس

ایسوس در این مدل زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه MPRT، نرخ نوسازی صفحه نمایش 170 هرتز، سازگاری با گواهی Display HDR 400، همگام سازی ELMB و پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G Sync را گنجانده است. پنل استفاده شده از نوع 10 بیت بوده و می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش گذارد، زوایای دید 178 درجه، حداکثر روشنایی 400 نیت و نرخ کنتراست 3000:1 نیز از دیگر ویژگی‌ها هستند. پورت‌های این مدل شامل Display Port 1.2 و HDMI 2.0 و USB Type C خواهند بود.

این مطلب را هم ببینید
توسعه تراشه ای با الهام از مغز انسان توسط کمپانی سامسونگ

فارغ از این مشخصات، ASUS ROG Strix XG32VC از GamePlus نیز بهره می‌برد که قابلیت‌هایی در زمینه گیمینگ مانند شمارنده FPS و تایمر و تنظیم دستی چند نمایشگر را فراهم می‌کند. به علاوه GameVisual هم می‌تواند بهترین تنظیمات را برای ژانرهای مختلفی گیمینگ ارائه دهد. همچنین گواهی نور آبی پایین و تکنولوژی Flicker Free باعث کاهش خستگی چشمان کاربر خواهد شد.

یکی از قابلیت‌‌های خاصی XG32VC تعبیه KVM است که به شما اجازه می‌دهد تا نمایشگر را بین دو رایانه شخصی جداگانه به اشتراک گذارید. تنها نیاز است تا دستگاه‌های ورودی را به پورت‌های USB متصل کرده، سپس از ورودی‌های نمایشگر برای اتصال به دو رایانه متفاوت استفاده نمایید، KVM باقی کار را انجام خواهد داد. ایسوس هنوز از قیمت این مدل رونمایی نکرده است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین هدست های گیمینگ PS4 در سال 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *