ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تغییر رمز ورود در ویندوز

تغییر رمز ورود در ویندوزتغییر رمز ورود در ویندوز

رمز عبور در امنیت ویندوز نقش نسبتا مهمی دارد. اگر شک دارید که کسی پسورد سیستم شما را دارد و یا زیاد از یک رمز عبور استفاده کرده اید ، می بایست اقدام به تغییر آن کنید. برای تغییر رمز ورود در ویندوز می توانید از روش زیر استفاده کنید.

نحوه تغییر رمز ورود در ویندوز

در بخش تنظیمات روی Account کلیک کنید، که دارای زیر عنوان‌های “Your accounts, email, sync, work, family” است. منوی Accounts شش گزینه به شما ارائه می‌دهد. برای ویرایش رمز ورود خود، بر روی سومین مورد در منو که شامل گزینه‌های Sign-in است کلیک کنید.

اکنون تنها کاری که باید انجام شود کلیک کردن بر روی گذرواژه است. این منو به شما این امکان را می‌دهد تا چندین تنظیم مربوط به امنیت دیگر مانند Dynamic Lock و گزینه‌های حفظ حریم خصوصی صفحه قفل را پیکربندی کنید. پس از کلیک بر روی گذرواژه، روی Change کلیک کنید. قبل از ویرایش پسورد، باید پین خود را وارد کنید. اگر احراز هویت دو مرحله‌ای در حساب شما تنظیم شده باشد، باید هویت خود را با استفاده از تلفن همراه یا دستگاه‌های دیگر تأیید کنید.

این مطلب را هم ببینید
نسل جدید لپ تاپ های سری Thinkpad x و Thinkpad L لنوو معرفی شدند

سرانجام، پس از انجام تمام مراحل بالا، می توانید رمز عبور فعلی و رمز ورود جدید خود را وارد کنید. اگر امیدوارید که بتوانید دسترسی به حساب خود را بازیابی کنید، این قسمت همان جایی است که ما در بخش بعدی انتخاب خواهیم کرد. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، روی Next کلیک کنید و کارتان تمام شد. شما رمز ورود مایکروسافت خود را به روز کرده‌اید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *