اخبار تکنولوژی

بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل

بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل

در مورد بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل بهتر است این نکته را به خاطر بسپارید که اپل سالیانه به روزرسانی های خود را برای تمامی دستگاه های اصلی انجام می دهد. آیفون، آیپد، مک، اپل واچ، اپل تی وی و هوم پاد تا تمامی کاربران در هر کجای دنیا بتوانند از این آپدیت به نحو احسن استفاده کنند. البته نسبت به به روزرسانی هایی که قبلا انجام داده است به روزرسانی امسال انچنان رضایت بخش نبوده است و بازدهی قابل قبولی نداشته است.

به روز رسانی های آیپد

در بین بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل آیپد بیشترین به روز رسانی را به خود اختصاص داده است. که البته تغییرات نرم افزاری آن نیز بسیار جزئی به آن پرداخته شده است اما در هر صورت پشتیبانی از سوئیچ های دیجیتالی خودرو برای آیفون خود یک مزیت حقیقتا جذاب است که شما می توانید از یک قابلیت ویژه یعنی گوش دادن به انواع صورت ها نیز بهره مند شوید و بسیاری از امکانات و قابلیت های سفارش شده دیگر که توانسته در یک دسته جدید قابلیت خود را نشان دهد و هرگونه باگ های نسخه قبلی خود را برطرف کند و این مورد می تواند برای بسیاری از کاربران یک نقطه قوت به حساب آید. البته آیپد با بروزرسانی خود از لحاظ امنیتی نیز آپدیت های قابل قبولی را توانسته به آپدیت های امنیتی ارائه دهد.

در به روزرسانی هایی که برای اپل اشاره شده است از نظر نرم‌افزاری امکانات و قابلیت های متفاوتی را می توانید برای آن در نظر بگیرید، صددرصد بهینه‌سازی پخش ویدئو در نوت بوک می تواند برای مصرف باتری بسیار گزینه مهمی باشد که این تغییرات نرم افزاری و سخت افزار آن نیز سود بسیار زیادی رسانده است.

اهمیت سوئیچ های دیجیتالی

این نکته را به خاطر بسپارید که سوئیچ های دیجیتالی خودر نیز در اپل واچ البته در سری ۵ توانسته یک پشتیبانی و به روز رسانی عالی محسوب شود و البته شما می توانید نمایش ضربان قلب و فعالیت های غیر عادی را برای برخی از کاربران در نظر بگیرید. قابلیت های مختلف با به روزرسانی های جدید به راحتی تمامی خطاهای قبلی خود را رفع کرده است و شما می توانید قابلیت جدیدی را در نظر بگیرید و این نکته را به خاطر بسپارید که تمامی به‌روزرسانی‌ها به راحتی می تواند امکانات قابل توجهی را برای محصولات جدید به وجود بیاورد و در این بین، شما به سادگی می توانید انواع بروزرسانی‌های سالیانه را جزء خدمات قابل قبول اپل برای محصولات خود در نظر بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران

چرا به روز رسانی لازم است؟

اپل هر ساله بروزرسانی های اصلی و نرم افزاری خود را دارد که تمامی دستگاه های مهم اپل بتوانند مکانیزم اصلی خود را حفظ کند و با ساخت اپلیکیشن های معتبر بروزرسانی ها را به بهترین شکل ممکن مورد توجه قرار می دهد اما تنظیماتی که به آن اشاره دارد باعث شده است تا وضعیت تماس بتواند قابلیت اصلی خود را حفظ کند و در هنگام رانندگی کار و یا خواب گوشی کنترل سنتر را به نمایش بگذارد و برای پاسخ اتوماتیک به پیام ها تنظیمات هر کدام می‌تواند از قابلیت خوبی برای پاسخ خودکار استفاده کند.

همچنین در زمان رانندگی افراد بدون دغدغه می توانند به رانندگی خود بپردازند و این پیام ها می‌تواند در قالب کلماتی مانند مزاحم نشوید و یا در حالت خواب به نمایش در بیاید. وضعیت کاربر می‌تواند به درستی تشخیص داده شود و البته برای شبکه های اجتماعی قابلیت های متفاوتی را در به روز رسانی می توانید مشاهده کنید، البته در بروزرسانی های محصولات آیپد بیشتر از هر چیزی به جزئیات پرداخته شده است و شما می توانید اپلیکیشن های کوچک را مانند سهام، اطلاعات، وضعیت هوا و بسیاری از موارد این چنینی را در به روز رسانی مشاهده کنید، البته حریم خصوصی به قابلیت های بیشتری نیاز دارد که شاید در اپلیکیشن های بی صدا به واسطه به روزرسانی های مهم این مورد نیزبه نمایش گذاشته شود.

بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل

بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل:ارتقاء مک بوک اپل

با به روزرسانی های سخت افزاری و نرم افزاری مک بوک اپل صددرصد پردازش و همچنین ویژه برنامه های آن هماهنگ با تکنولوژی های روز توانسته خبر خوبی باشد.برای تعویض شما می توانید رم، هارد، CPU و درایو را برای ارتقاء در بخش سخت افزاری تعویض کنید.در مورد بخش نرم افزار مک بوک شما با بروزرسانی سیستم عامل و بایوس می توانید دنبال یک تغییر جدید باشید.

این مطلب را هم ببینید
ارائه جزئیات بیشتر از تصاویر در گوگل فوتوز

استفاده ازهارد اس اس دی باعث سرعت پردازش بالاتر می شود و می‌تواند به بالاتر رفتن عملکرد و سرعت برای کار با اپلیکیشن ها و بارگذاری صفحات بسیار کلیدی عمل کند.برای به روزرسانی نرم افزار شاید قدیمی بودن بایوس یکی از مشکلات قدیمی باشد که با به روز رسانی هم حل نمی شود.بدون شک برای ارتقای نرم افزاری لپ تاپ اپل در به روز رسانی سیستم عامل باید چاره ای اندیشید. ولی با این حال از جمله ویژگی های ارتقاء مک بوک اپل به واسطه به روز رسانی نرم افزاری باید به برطرف شدن هرنوع مشکل برنامه‌ها شاره کرد.

به روزرسانی های برنامه های پیش فرض مک

سیستم عامل مکینتاش توانسته نرم افزار های مفید خودر را برای انجام فعالیت های روزمره به روزرسانی کند و این به روزرسانی برای فایل با پسوند txt است که با نرم افزار TextEdit می توان زین پس مورد استفاده قرارداد  و شما می توانید فایل را با نرم افزار Microsoft Work باز کنید می توانید با راست کلیک بر روی فایل گزینه Get Info را فشار دهید. سپس Change All را انتخاب کنید و بعد از اتمام کار Continue را بزنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با بررسی تغییرات نرم افزاری محصولات اپل آشنا کردیم که البته همانگونه که در این مقاله به آن اشاره شد، هر ساله به روزرسانی های خاص خود را اپل به نمایش می گذارد و ارائه می دهد اما شما باید بدانید که این به روزرسانی ها در چه سطحی و با چه قابلیت هایی انجام می‌شود که صددرصد این چنین کیفیت کارکرد محصولات افزایش پیدا می‌کند و شما می‌دانید که دقیقا چگونه می توانید از خدمات و محصولات اصلی اپل مانند آیپد و دیگر محصولات با کیفیت آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *