اخبار تکنولوژی

بررسی شیامی 11t پرو

شیامی 11t پرو

امروز می خواهیم بیشتر در رابطه با شیامی 11t پرو صحبت کنیم. این یک دستگاه قابل حمل است که تلفن همراه و عملکردهای محاسباتی را در یک واحد ترکیب می کند. آن‌ها با قابلیت‌های سخت‌افزاری قوی‌تر و سیستم‌عامل‌های تلفن همراه گسترده‌تر، که نرم‌افزار گسترده‌تر، اینترنت (از جمله مرور وب از طریق پهنای باند تلفن همراه) و عملکرد چندرسانه‌ای (شامل موسیقی، ویدیو، دوربین و بازی) را در کنار تلفن اصلی تسهیل می‌کنند، از تلفن‌های ویژه متمایز می‌شوند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی شیامی 11t پرو بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یک گوشی هوشمند عالی

عملکردهایی مانند تماس صوتی و پیامک را نیز دارا است. شیامی 11t پرو معمولاً حاوی تعدادی تراشه‌های مدار مجتمع (IC) فلز اکسید نیمه‌رسانا (MOS) است که شامل حسگرهای مختلفی نیز هست که می‌تواند توسط نرم‌افزارهای از پیش ارائه شده و شخص ثالث (مانند مغناطیس‌سنج، حسگرهای مجاورت، فشارسنج، ژیروسکوپ، شتاب سنج و موارد دیگر)، و از پروتکل های ارتباطی بی سیم (مانند بلوتوث، Wi-Fi یا ناوبری ماهواره ای) پشتیبانی کند.

شیامی 11t پرو

اسمارت‌فون‌های گلکسی در ابتدا عمدتاً به سمت بازار شرکت‌ها عرضه می‌شدند، و تلاش می‌کردند عملکرد دستگاه‌های دستیار دیجیتال شخصی (PDA) را با پشتیبانی از تلفن همراه پل بزنند، اما به دلیل شکل حجیم، عمر باتری کوتاه، شبکه‌های سلولی آنالوگ کند محدود بودند. خدمات داده بی سیم در نهایت با مقیاس نمایی و کوچک‌سازی ترانزیستورهای MOS تا سطوح زیر میکرون (قانون مور)، باتری لیتیوم یونی بهبودیافته، شبکه‌های داده دیجیتال موبایل سریع‌تر (قانون ادهولم) و پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری بالغ‌تر که وارد سری جدید گوشی های گلکسی شدند، مشکلات قبلی را حل کرد.

تلفن های همراه امروزه از روزهایی که مردم فقط از آنها برای برقراری تماس استفاده می کردند فاصله زیادی گرفته است. تلفن های هوشمند امروزی قادر به ارسال پیام متنی، دسترسی به اینترنت، تبادل ایمیل، گرفتن فیلم و عکس، به روز رسانی وضعیت فیس بوک و توییتر و موارد دیگر هستند. در حالی که موارد ذکر شده چند مورد مشترک دارد که همه تلفن های هوشمند آن را به اشتراک می گذارند، ویژگی های خاص دیگری نیز وجود دارد که یک گوشی هوشمند را تعریف می کند.

این مطلب را هم ببینید
نخستین لپ تاپ با نمایشگر حفره دار جهانی رونمایی شد

قابلیت اتصال

گوشی های شیامی 11t پرو می توانند شما را به یکی از دو روش به داده ها متصل نگه دارند. اول، برنامه داده ای وجود دارد که باید از ارائه دهنده تلفن همراه خود خریداری کنید که به شما امکان می دهد از طریق شبکه های 3G و 4G به اینترنت دسترسی داشته باشید. با این حال، تلفن‌های هوشمند همچنین می‌توانند به نقاط اتصال Wi-Fi متصل شوند، که معمولاً داده‌ها را سریع‌تر پردازش می‌کنند و در برنامه داده شما حساب نمی‌شوند. اکثر گوشی های هوشمند دارای قابلیت بلوتوث و میکرو یو اس بی نیز هستند.

هزینه بالا

یکی از معدود معایب گوشی‌های شیامی 11t پرو، قیمت بالای آن‌ها در مقایسه با تلفن همراه استاندارد دیگر است. در حالی که احتمالاً گوشی های دیگر گلکسی را با قیمت کمتر از 100 دلار دریافت خواهید کرد. حتی ممکن است هنگام ورود به یک بازار Motorola Droid Razor Maxx HD دارای MSRP بیش از 700 دلار، HTC One X بیش از 400 دلار و آیفون 5 در حدود 500 دلار است. این حتی شامل برنامه های صدا، داده و پیامک نیز نمی شود. بنابراین از بعض جهات گوشی های گلکسی می توانند مقرون به صرفه تر نیز باشند.

چت تصویری

امروزه اکثر گوشی های هوشمند به شما امکان می دهند با دوستان و خانواده خود با وضوح بالا چت تصویری داشته باشید. چت تصویری می تواند به ویژه برای گپ زدن با اعضای خانواده و دوستان خارج از شهر و برای افراد تجاری که با دفتر و مشتریان در تماس هستند مفید باشد. برای مثال، آیفون دارای قابلیت چت FaceTime است. Windows Phone 8X و Droid DNA نمونه‌های دیگری از تلفن‌های هوشمند هستند که چت ویدیویی و گروهی را ارائه می‌دهند.

عمر باتری

یکی دیگر از ویژگی های یک گوشی شیامی 11t پرو عمر باتری طولانی است. با یک گوشی هوشمند، کاربران بسیار راحت تر می توانند تماس تلفنی براقرار کنند و یا پیامک بدهند، بنابراین باید باتری آنقدر قوی باشد که از پخش ویدئو، مرور اینترنت، گرفتن عکس و فیلم و موارد دیگر پشتیبانی کند. به همین دلیل است که اکثر گوشی های هوشمند ظرفیت باتری کافی برای دوام حداقل یک روز استفاده عمومی را دارند. برای مثال گوشی شیامی 11t پرو می تواند تا 32 ساعت زمان مکالمه دوام بیاورد.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view gram ال جی معرفی شد

معایب این گوشی هوشمند

تلفن های هوشمند در زندگی امروزی ایرانی ها در همه جا وجود دارند و جایگزین رایانه های سنتی برای بسیاری از افراد و وظایف شده اند. با این حال، گوشی های شیامی 11t پرو نسبت به تلفن های همراه معمولی، دارای معایبی نیز هستند. آنها به طور کلی گران هستند، باتری آن ها ممکن است زود فرسوده شود، و با تعداد زیادی برنامه در دسترس، می توانند حواس افراد شاغل را پرت کنند که گوشی های ساده تر اینطور نیستند. یکی دیگر از معایب فناوری تلفن های هوشمند خطر امنیتی است که هنگام بارگیری با داده های شخصی و تجاری ایجاد می کند.

شیامی 11t پرو

یکی از معایب شیامی 11t پرو قیمت آن است، به خصوص برای مدل های برتر که چندین صد دلار تا 1000 دلار یا بیشتر قیمت دارند. این باعث می شود که آنها برای بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که دوست دارند تلفن های خود را به طور منظم تعویض کنند، یک هزینه بزرگ باشد. در حالی که تلفن‌های هوشمند ارزان‌تری وجود دارند، اغلب آخرین آپدیت ها را ندارند و معمولاً دوربین‌های قدرتمندتری دارند که توانایی کاربران خود را برای استفاده از برنامه‌های مبتنی بر عکس محبوب محدود می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا بیشتر در رابطه با شیامی 11t پرو صحبت کنیم، دوستان عزیز ممنونیم که تا انتهای مقاله با ما همراه شدید، افرادی که قصد خرید گوشی جدید را دارند ما این دستگاه را به آن ها پیشنهاد می کنیم، البته اگر حاضر می شوند سه یا چهارسال از آن استفاده کنند، اگر شما فردی هستید که سالانه باید گوشی همراه خود را عوض کنید پس بهتر است این گوشی گران قیمت را خریداری نکنید، زیرا می تواند برای شما ضرر نیز داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *