اخبار تکنولوژی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مشخصات گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ

گلکسی بادز پرو 2

امروز می خواهیم در رابطه با گلکسی بادز پرو 2 صحبت کنیم. هدست‌های بلوتوثی هدست‌هایی هستند که برای اتصال نیازی به سیم ندارند. در عوض، همانطور که از نامش مشخص است، از فناوری بی سیم بلوتوث استفاده می کنند. هدست‌های بلوتوثی جهت استفاده نه تنها برای تلفن‌های همراه، بلکه برای تلفن‌های رومیزی نیز محبوب هستند (از جمله در گوشی‌های بی‌سیم مانند Plantronics Callisto Pro، نوت‌بوک و بسیاری از پخش‌کننده‌های رسانه‌ای قابل حمل و سایر دستگاه‌های دستی). اگر می خواهید بیشتر در رابطه با گلکسی بادز پرو 2 بدانید تا انتها با ما همراه باشید.

نکاتی درباره ی هندزفری های بی سیم

یکی از بزرگترین مزایای هدست های بی سیم این است که انعطاف پذیری فوق العاده ای به شما می دهند. برخلاف هدست های سنتی، لازم نیست نگران سیم های گره دار یا قطع شدن صدا باشید. و در بیشتر موارد، می توانید از آنها در هر دستگاهی استفاده کنید، به شرطی که بلوتوث را قبول کند. اگر ساکن تهران هستید، شرکت های زیادی را خواهید یافت که هدست های بی سیم باکیفیت ارائه می دهند. با این حال، قبل از خرید جفت بعدی خود، باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید. بیایید چند لحظه به بررسی چهار ویژگی کلیدی یک جفت هدست بی سیم با کیفیت بپردازیم.

گلکسی بادز پرو 2

عمر باتری طولانی

مطمئناً، کار با هدست‌های بی‌سیم بسیار راحت است، اما همچنین نیاز دارند که در هنگام استفاده از آن‌ها میزان باتری باقیمانده را نیز کنترل کنید. در حالی که برخی از برندها می توانند پس از یک جلسه شارژ، میزان استفاده بی پایانی را ارائه دهند، برخی دیگر تنها چند ساعت انرژی را تامین می کنند. نیازها از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، اگر شما فردی هستید که قصد دارید از هدست های بی سیم خود برای دویدن کوتاه مدت و انجام کارهای سریع استفاده کنید، به اندازه فردی که دوست دارد سفرهای زیادی را با این مجموعه انجام دهد، به عمر باتری زیادی نیاز ندارید. بنابراین مهم است که بدانید باتری پس از شارژ کامل چقدر دوام می آورد و در نظر داشته باشید که قصد دارید از آنها برای چه کاری استفاده کنید. بنابراین گلکسی بادز پرو 2 می تواند بسیار کارایی داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
پشتیبانی از نسخه ۱۸۰۹ ویندوز۱۰ تا نوامبر 2020 ادامه خواهد داشت

کنترل آسان صدا

هدست های بی سیم به شما این امکان را می دهند که از منبع اصلی برق دور باشید. با این حال، برخی هستند که تجربیات متفاوتی را در مورد کنترل ها ارائه می دهند. به عنوان مثال، برخی از مدل ها کنترل های صدا را در گوشی قرار می دهند. این تنظیمات داخلی به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه سطوح را تغییر دهید. با این حال، برندهای دیگر نیاز دارند که صدا را از منبع تغذیه کنترل کنید. برند گلکسی بادز پرو 2 نیز می تواند بسیار مفید باشد.

برد قابل توجه

اکثر مردم تصور می کنند که هدست های بی سیم همان کیفیت صدای هدست های سنتی را ارائه می دهند. و این درست است تا زمانی که هدفون در محدوده مناسب پایه قرار داشته باشد. ببینید، هر هدست دستورالعمل‌های مخصوص به خود را دارد، و یکی به این موضوع مربوط می‌شود که در حین استفاده از هندزفری بی سیم چقدر می‌توانید از پایه دور باشید. وقتی از این محدوده خاص خارج می‌شوید، صدا با تداخل و استاتیک زیادی مواجه می‌شود. برخی اصلاً صدا تولید نمی‌کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که جفتی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد از پایه فاصله بگیرید. برندهای ارزان‌تر تا 30 فوت صدای شفاف ارائه می‌دهند، در حالی که گران‌تر می‌توانند تا 200 فوت افزایش پیدا کنند.

سبک وزن

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که واقعاً وزن هدست شما چقدر است. شما نمی خواهید هنگام استفاده از آنها احساس سنگینی کنید. این مورد مخصوصاً زمانی کارایی دارد که قصد دارید هدست خود را برای مدت طولانی استفاده کنید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که هرچه یک هدست بی سیم کوچکتر باشد، احتمال عمر باتری کمتری خواهد داشت. بنابراین گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ بسیار می تواند مناسب عمل کند.

هنگام خرید هدست های بی سیم در تورنتو چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با این حال، این چهار ویژگی به شما کمک می کند تا انتخاب ها را به میزان قابل توجهی محدود کنید. اگر برای انجام تحقیقات مناسب وقت بگذارید، باید از خرید نهایی خود راضی باشید.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت تغییر شماره بدون حذف پیام ها و گروه ها در واتس آپ

مواردی که باید جستجو کنید

این دستگاه از یک پورت USB (و کابل) برای شارژ استفاده می کند، هیچ چیز اختصاصی در 2سمت هدست وجود ندارد. پورت شارژ هدست باید یک پورت USB استاندارد (میکرو یا مینی) باشد. (سر دیگر باید یک دوشاخه USB استاندارد باشد که به شما امکان می دهد از یک درگاه USB تغذیه شده روی رایانه رومیزی یا نوت بوک یا یک شارژر USB شارژ کنید.) شما باید گلکسی بادز پرو 2 را نیز دایما شارژ کنید.

گلکسی بادز پرو 2

این کار تعداد کابل‌ها یا آداپتورهایی را که در کیت مسافرتی و پشت میزتان دارید کاهش می‌دهد و به این معنی است که اگر کابل خود را فراموش کردید یا گم کردید، می‌توانید به راحتی یکی را از کسی قرض بگیرید یا با قیمتی مقرون به صرفه یکی را از هر فروشگاه اداری یا فروشگاه الکترونیکی تهیه کنید. امروزه در بیشتر فروشگاه ها گلکسی بادز پرو2 وجود دارد.

توجه داشته باشید که حداقل قطعات و لوازم جانبی کابل شارژ باید مستقیماً به هدست وصل شود، نه به غلاف شارژ واسطه، و به طور کلی، هر چه قطعات کمتر باشد، حمل آن راحت تر است و احتمال گم شدن آن نیز کاهش می یابد. به طور مشابه، خود هدست نباید به راحتی از هم جدا شود، زیرا به وسیله ی آهن رباهایی به هم متصل می شوند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ آشنا کنیم، همان طور که دیدید امروزه این دستگاه ها بسیار محبوب شده اند، زیرا بسیار بهتر از هندزفری های سیم دار می توانند عمل کنند و دیگر در کیف شما پیچ و تاب نمی خورند. اگر شما دوست دارید که یک هدست عالی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که از تیم مشاوره ما کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *