بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Rocket League Sideswipe

بازی Rocket League Sideswipe

امروز می خواهیم در رابطه با بازی rocket league sideswipe صحبت کنیم. Rocket League Sideswipe نسخه موبایل بازی را برای اندروید و iOS منتشر شده است. توسعه دهنده Psyonix این بازی را در سراسر جهان برای کاربران موبایل در دسترس قرار داده است و مخاطبان خود را از طریق پلتفرم های جدید افزایش می دهد. اعلام ورود Rocket League Sideswipe به موبایل در اوایل ماه مارس منتشر شد و این شرکت مشغول ساخت این بازی از ابتدا برای کاربران تلفن همراه بود. تغییرات قابل توجهی بین بازی موبایل و بازی رایانه شخصی مانند مسابقات 1v1 و 2v2 وجود دارد. مسابقات در بازیRocket League Sideswipe موبایل فقط دو دقیقه طول می کشد.

مشخصات بازی

این شرکت در توییتر از عرضه Rocket League Sideswipe برای کاربران اندروید و iOS در سراسر جهان خبر داد. این بازی رایگان است و در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور اپل قابل دانلود است. بازی های فوتبال و ماشین برای دستگاه های تلفن همراه دوباره طراحی شده است. دارای کنترل‌های لمسی بصری و یک دکمه تقویت برای کمک به بازیکنان برای حرکت سریع‌تر یا بلند شدن در هوا برای ضربه زدن به توپ وجود دارد.

بازی Rocket League Sideswipe

در حال حاضر، بازی موبایل Rocket League Sideswipe در مرحله پیش فصل است، اما Psyonix می گوید که به زودی اعلامیه مربوط به فصل 1 منتشر خواهد شد. Rocket League Sideswipe دارای مسابقات 1v1 و 2v2 است که به مدت 2 دقیقه طول می کشد و می توان به صورت آنلاین بازی کرد. این برخلاف نسخه PC و کنسولی است که در هر تیم 4 بازیکن وجود دارد. همچنین یک عرصه سه بعدی در نسخه رایانه شخصی وجود دارد که به بازیکنان آزادی بیشتری برای پرسه زدن می دهد، اما Rocket League Sideswipe برای موبایل با اهداف مشخصی طراحی شده است.

بازی Rocket League Sideswipe همچنین هزاران ترکیب سفارشی سازی را با مواردی مانند اتومبیل، چرخ، عکس برگردان و موارد دیگر ارائه می دهد. بازیکنان حتی می توانند با استیکرهای چت سریع با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بازی دارای حالت های مختلفی از جمله حالت Hoops است. همچنین Rocket Pass در بازی وجود دارد که با انجام مسابقات آنلاین می توان قفل آن را باز کرد. این بازی همچنین دارای یک حالت رقابتی است که به بازیکنان کمک می کند تا بر اساس رتبه خود در هر فصل عناوین خاصی را کسب کنند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های بزن بزن کامپیوتر را ببشناسید

یک بازی مستقل تلفن همراه جدید در حال توسعه است

این بازی در اواخر امسال راه اندازی می شود. ما خوشحالیم که Rocket League Sideswipe را معرفی کنیم، یک تجربه جدید و مستقل Rocket League که از ابتدا برای پلتفرم های تلفن همراه ساخته شده است و اواخر امسال عرضه می شود!

ما سخت در حال کار روی این بازی رایگان موبایل برای iOS و Android هستیم که گیم پلی اصلی و رقابتی Rocket League را در بر می گیرد و آن را دوباره برای یک دستگاه تلفن همراه تصور می کند. در بازی Rocket League Sideswipe، بازیکنان از دیدگاه جدیدی در زمین در مسابقات 1v1 یا 2v2 به رقابت می پردازند. بازی‌ها مسابقات سریع و ۲ دقیقه‌ای خواهند بود که به لطف بازی آنلاین می‌توانید با دوستان دور یا نزدیک بازی کنید.

بازی Rocket League Sideswipe دارای کنترل‌های موبایلی است که به راحتی می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد، خواه استاد Rocket League باشید یا بازیکن جدیدی که هنوز بازی کردن را به خوبی بلد نیست. به علاوه، مکانیک های پیشرفته، درست مانند Rocket League، برای کسانی که می خواهند به رتبه های رقابتی صعود کنند، وجود دارد. در گاراژ، Rocket League Sideswipe دارای ماشین های قوی است، ماشین ها مشابه Rocket League خواهند بود. بازیکنان همچنین می توانند انتظار سیستم رتبه بندی آنلاین را برای بازی رقابتی داشته باشند. با نزدیک‌تر شدن به انتشار، در ماه‌های آینده چیزهای بیشتری درباره این بازی فاش خواهیم کرد.

ما قصد داریم در اواخر سال جاری بازی Rocket League Sideswipe را در سراسر جهان به صورت رایگان در iOS و Android عرضه کنیم. از امروز، بازیکنان استرالیا و نیوزلند می‌توانند از طریق فروشگاه Google Play به یک تست آلفای منطقه‌ای با زمان محدود در اندروید بپیوندند. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره نسخه‌های بتا در مناطق دیگر خواهیم داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Surgeon Simulator 2

ویژگی های بازی

بازی موبایل یک بازی ویدیویی است که معمولاً با تلفن همراه انجام می‌شود. این اصطلاح همچنین به همه بازی‌هایی اطلاق می‌شود که بر روی هر دستگاه قابل حمل، از جمله تلفن همراه (مانند تلفن هوشمند)، تبلت، PDA تا کنسول بازی دستی بازی می‌شوند. اولین بازی شناخته شده در تلفن همراه، یک نوع تتریس در دستگاه Hagenuk MT-2000 در سال 1994 بود.

در سال 1997، نوکیا بازی بسیار موفقی را عرضه کرد.بازی هایی شبیه به بازی Rocket League Sideswipe وجود داشت، که از قبل در اکثر دستگاه‌های تلفن همراه تولید شده توسط نوکیا نصب شده بود، از آن زمان به یکی از بازی‌های پربازدید تبدیل شده است و در بیش از 350 میلیون دستگاه در سراسر جهان یافت می‌شود. گونه ای از بازی Snake هنوز امروزه هم طرفداران خاص خود را دارد.

بازی Rocket League Sideswipe

اما امروزه جوانان بازی هایی را می پسندند که جنبه ی جنگی و یا فوتبالی داشته باشد، به همین دلیل این بازی بسیار طرفدار پیدا کرده است، شما به راحتی می توانید کل روز خود را برای بازی کردن سپری کنید و متوجه گذر زمان نشوید. در گذشته این امکان وجود نداشت که افراد بتوانند این بازی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و فقط می توانستند در رایانه شخصی خود آن را بازی کنند، اما در آینده ای نه چندان دور می توانید به راحتی این بازی را بر روی  تلفن های همراه خود نصب کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شمارا بیشتر با بازی Rocket League Sideswipe آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. افرادی که مبتدی هستند می توانند برای دست گرمی ابتدا با غریبه ها بازی کنند تا دستشان راه بیفتد، سپس طلب یار کنند و پر قدرت به بازی ادامه دهند. اگر در نصب این بازی دچار مشکل شده اید می توانید همین حالا با ما تماس حاصل کنید و از پشتیبانان ما کمک بخواهید، آن ها همیشه آماده ی خدمت به شما هستند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *