اخبار تکنولوژی

بررسی گوشی شیاومی لایت 11 5G NE

گوشی شیاومی لایت 11

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی شیاومی 11 لایت صحبت کنیم. تعداد زیادی گوشی فوق العاده شیائومی وجود دارد که غول فناوری تعداد زیادی گوشی را با قیمت های مختلف برای مخاطبان مختلف عرضه می کند و ما همه آنها را آزمایش کرده ایم تا بدانید کدام یک ارزش پول شما را دارند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی شیاومی 11 لایت بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شیاومی 11 لایت چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که شیائومی پس از سامسونگ و بالاتر از اپل، دومین شرکت بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است، شاید بخواهید یکی از گوشی‌های آن را امتحان کنید. این شرکت بیشتر به خاطر گوشی‌های میان‌رده‌اش با قیمت رقابتی شناخته می‌شود، اما در واقع مجموعه‌ای عظیم از گوشی‌ها، از مدل‌های ارزان‌قیمت گرفته تا پرچم‌داران فوق‌العاده قدرتمند و با برخی از ورودی‌های خاص نیز دارد. بنابراین شیاومی 11 لایت می تواند انتخاب خوبی باشد.

شیائومی گوشی های خود را تحت برندهای فرعی بسیاری از جمله پرچمدار Mi، Redmi ارزان قیمت، Pocophone میان رده و برندهای Black Shark متمرکز بر بازی به بازار عرضه می کند، و اکثر آنها دارای چندین خط دستگاه نیز هستند. نیازی نیست خیلی نگران همه اینها باشید، زیرا ما بهترین ها را انتخاب کرده ایم.

گوشی شیاومی لایت 11

گزینه‌های زیر طیف وسیعی از برچسب‌های قیمتی را از ارزان‌قیمت تا گران قیمت دارند، با گزینه‌هایی برای شما اگر به دوربین‌های با مشخصات بالا، شارژ سریع، باتری‌های بادوام یا موارد دیگر علاقه دارید. با چهار برند مختلف، می توانید مطمئن باشید شیائومی چه چیزی برای شما دارد.

شیاومی 11 لایت چگونه کار می کند؟

جدیدترین گوشی در این لیست، Xiaomi 11T Pro است که در سپتامبر 2021 به عنوان بودجه ای برای Xiaomi Mi 11، پرچمدار سالانه این شرکت که در ابتدای سال عرضه شد. به زودی ما امیدواریم شیائومی 12 و شاید شیائومی می نوت 11 را نیز ببینیم تا فهرست را بیشتر تغییر دهیم. بنابراین شیاومی 11 لایت نیز به تازگی عرضه شده است.

این شرکت ممکن است نسبتاً تازه وارد در این زمینه باشد، اما تلفن های شیائومی اغلب دارای مشخصات و ویژگی های چشمگیر هستند، با قیمت های پایین تر از آنچه شما انتظار دارید. اگر به دنبال ارزش عالی برای پول هستید، شیائومی یک انتخاب عالی برای گوشی‌های اپل، سامسونگ و هوآوی است و به شما امکان می‌دهد تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
10 محصول عجیب سامسونگ که احتمالا از وجودشان بی خبرید

مثل همیشه، ما این لیست را به طور مرتب به روز می کنیم تا از آخرین پیشرفت های شیائومی به روز باشیم. 2021 در حال پایان است، اما 2022 وعده می دهد که مثل همیشه شلوغ باشد. در حال حاضر، رتبه بندی ما از بهترین گوشی های شیائومی را که می توانید در حال حاضر خریداری کنید، بررسی کنید.

می‌توانید فهرست بهترین تلفن‌های ما را به طور کلی، یا فهرست‌های جداگانه برای بهترین تلفن اندرویدی یا بهترین آیفونی که گردآوری کرده‌ایم، بررسی کنید. ما همچنین راهنماهایی در مورد بهترین تلفن مقرون به صرفه، بهترین دوربین و بهترین تلفن 5G دریافت کرده‌ایم، و در حالی که شیائومی در بسیاری از این راهنماها وجود دارد، دستگاه‌های دیگری نیز وجود دارد.

بهترین گوشی ها در سال 2021

در برخی کشورها، شیائومی محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند از نظر حجم است. با این حال، در کشورهای دیگر، اکثریت مردم ممکن است هرگز این نام را نشنیده باشند (خیلی کمتر می دانند چگونه آن را تلفظ کنند). این دوگانگی باعث سردرگمی بالقوه زیادی در مورد برند و محصولات آن می شود.

در مقاله زیر، همه آنچه را که باید در مورد شیائومی بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. امیدواریم این به شما کمک کند هنگام خرید یک گوشی هوشمند جدید تصمیمات درستی بگیرید. برعکس، همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا کمی بیشتر درباره یکی از بزرگترین برندهای گوشی‌های هوشمند جهان که ممکن است حتی در منطقه شما ردپایی نداشته باشد، درک کنید. در حال حاضر بهترین گوشی شیاومی 11 لایت است.

وقتی شیائومی را با سایر برندهای بزرگ گوشی های هوشمند از جمله سامسونگ، اپل، اوپو و غیره مقایسه می کنید به سرعت متوجه یک چیز می شوید: این شرکت چقدر جوان است. شیائومی در سال 2010 کار خود را آغاز کرد، که آن را به جوان ترین در لیست ده تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در سراسر جهان تبدیل کرد.

این مطلب را هم ببینید
موس گیمینگ Trackball ERGO M575 لاجیتک رونمایی شد

شیائومی که “shee-yow-mee” تلفظ می شود. زمانی شروع شد که مدیر عامل و بنیانگذار Lei Jun تیمی از کهنه سربازان فناوری را به عنوان کارکنان برای یک سرمایه گذاری جدید گرد هم آورد. بر اساس اعتبار کارکنان (شامل کارمندان سابق گوگل و موتورولا) و همچنین بیانیه ماموریت شرکت، جون توانست میلیون ها سرمایه اولیه را جمع آوری کند. بنابراین گوشی شیاومی لایت 11 خیلی قدمت ندارد.

شیاومی چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

ظرف چند ماه، شیائومی اولین محصول خود را معرفی کرد: MIUI، پوسته اندرویدی که بیشتر گوشی‌های هوشمندش را تامین می‌کند. تنها یک سال بعد، در آگوست 2011، این شرکت اولین گوشی خود را عرضه کرد: شیائومی Mi 1. و همین طور شیاومی لایت 11.

Mi 1 یک موفقیت فوری بود. بدون شک قیمت پایین این گوشی که فقط 1999 یوان چین است، که امروز حدود 300 دلار است، به فروش کمک کرد. با این حال، این دستگاه تنها در چین بومی شیائومی در دسترس بود، بنابراین هیچ گونه پذیرش غربی را مشاهده نکرد.

پس از چندین عرضه موفق گوشی هوشمند در چین، شیائومی به کشورهای دیگر نیز گسترش یافت. امروزه محصولات گوشی های هوشمند در چین، هند، بیشتر اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر موجود است. با این حال، هیچ گوشی هوشمندی در ایالات متحده موجود نیست. علاوه بر این، این شرکت بسیاری از محصولات غیرهوشمند دیگر را نیز به فروش می رساند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با گوشی شیاومی 11 لایت آشنا کنیم. در بخش بعدی، به طور مفصل به خطوط تلفن هوشمند شیائومی خواهیم پرداخت. با این حال، قبل از انجام این کار، می‌خواهیم مجموعه‌ای از محصولات دیگری را که شیائومی ارائه می‌دهد، بررسی کنیم. این یک لیست کامل نیست، زیرا این شرکت انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی را ایجاد و به فروش می رساند. در عوض، این لیستی است که بر بزرگترین دسته بندی های موجود در سبد شرکت تمرکز دارد. ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *