اخبار تکنولوژی

معرفی آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی

آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی

امروز می خواهیم آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی را معرفی کنیم. ما برای همه مشکلات راه حلی داریم و به آن آبگرمکن هوشمند می گویند. در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد آنها بدانید و اینکه چگونه آبگرمکن معمولی خود را به یک آبگرمکن هوشمند تبدیل کنید، توضیح خواهیم داد. بنابراین اگر می خواهید بیشتر درباره ی آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آبگرمکن هوشمند چیست؟

تمامی آبگرمکن ها قابلیت نظارت بر دمای آب در مخزن را دارند. نکته اصلی که آبگرمکن های هوشمند را از آبگرمکن های معمولی جدا می کند، توانایی استفاده بیشتر از آن داده ها است. آبگرمکن های معمولی مجهز به ترموستات هستند که دمای آب را در یک سطح تنظیم شده نگه می دارد. این دستگاه به سادگی بخاری را در زمانی که آب خیلی سرد است روشن می کند و وقتی آب به دمای از پیش تعریف شده رسید دوباره خاموش می شود.

آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی

از طرف دیگر آبگرمکن های هوشمند می توانند بسیار بیشتر این کار را انجام دهند. آنها از اندازه گیری دمای آب همراه با الگوهای مصرف آب یا دستورالعمل های از پیش تعیین شده استفاده می کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد فقط در مواقعی که به آن نیاز دارید، آب گرم را در اختیار شما قرار دهند و زمانی که نیاز ندارید خاموش بمانند. بنابراین آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی نیز توانایی این را دارد که تمامی این کارها را انجام دهد.

اما صبر کنید، آبگرمکن های هوشمند یک ترفند دیگر در آستین خود دارند. مانند سایر دستگاه های هوشمند، آنها به یک دروازه متصل هستند و از طریق تلفن هوشمند شما به آنها دسترسی پیدا می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید آنها را به میل خود کنترل کنید و آنها را در زمان واقعی نظارت کنید. علاوه بر این، می توانید مصرف انرژی خود را کنترل کنید.

آبگرمکن ها قادرند چه کاری انجام دهند؟

اکنون باید از خود بپرسید: “چگونه می توانم بخاری قدیمی خود را به روز کنم تا هوشمند شود؟” نگران نباشید، این را همراه با سایر نکات مفید در زیر خواهید دید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین موس پدها برای گیمرها و کاربران عادی

در طول بیشتر تاریخ بشر، آب برای مصارف خانگی بیشتر در دیگ ها و کتری ها گرم می شد. در حالی که این کار انجام شد، تامین مداوم آب در دمای مناسب را تضمین نکرد و آن را کمی ناخوشایند کرد. به عنوان راه حلی برای این مشکل، آبگرمکن ها معرفی شدند. این اختراع به تنهایی نیاز به آوردن یک کتری را برای هر بار نیاز به مقداری آب گرم با گرم کردن و گرم نگه داشتن آن از قبل برطرف کرد. آنها واقعاً یک نوآوری مهم بودند و هنوز هم امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی نیز می تواند به طور چشمگیری آب را گرم کند.

اما آنها همچنین با مشکل خود کنار آمدند و متوجه شدند که آن قدیمی ها ناکارآمد هستند. اگرچه آنها به خوبی عایق بندی شده اند، هنوز مقداری گرما از بخاری خارج می شود. بنابراین برای اطمینان از آب گرم در صورت تقاضا، هر چند وقت یکبار روشن می شوند تا گرمای از دست رفته را جایگزین کنند.

در حالی که این نیاز ما به آب گرم را برآورده می کند، انرژی گرانبهای زیادی را هدر می دهد. همین اتلاف انرژی بود که میل به یک سیستم کارآمدتر و در عین حال به همان اندازه راحت را برانگیخت.

آبگرمکن های هوشمند از معمولی ها بهتراند؟

قبل از اینکه مستقیماً وارد قلمرو بخاری های هوشمند شوید، باید یک یا دو چیز در مورد بخاری های معمولی بیاموزید. از این گذشته، سیستم گرمایش هوشمند اغلب فقط یک سیستم گرمایش معمولی است که با یک کنترلر هوشمند جفت می شود. دوستان عزیز می توانند آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی را همین حالا تهیه کنند.

آبگرمکن های ذخیره سازی رایج ترین آنها هستند. آنها از گاز طبیعی، پروپان، نفت کوره، برق یا چوب برای گرم کردن آب و ذخیره آن در مخزن استفاده می کنند. به این ترتیب، هر زمان که نیاز داشته باشید، منبع آب گرم خواهید داشت، اما همانطور که در بالا ذکر شد، چنین سیستم هایی تلفات انرژی زیادی دارند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه گوگل کروم ۹۱ منتشر شد

آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی

آبگرمکن های بدون مخزن در حال حاضر ارتقاء قابل توجهی نسبت به آبگرمکن های ذخیره سازی معمولی هستند. به آنها بخاری های درخواستی نیز می گویند زیرا فقط آبی را که می خواهید استفاده کنید و درست قبل از استفاده گرم می کنند. ممکن است در نگاه اول عالی به نظر برسند، اما معایب خود را دارند. چنین واحدهایی عموماً گران‌تر هستند و چون آب قبل از رسیدن به شیر آب باید گرم شود، ممکن است میزان آب خروجی آنها کمتر از حد معمول باشد. آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی می تواند به سرعت آب را گرم کند.

چرا آبگرمکن های هوشمند بهتر است؟

آبگرمکن های هیبریدی یا پمپ های حرارتی مشابه آبگرمکن های معمولی هستند، اما راه حل های جدیدتر و کارآمدتری هستند. آنها هنوز آب شما را از قبل گرم می کنند و آن را در یک مخزن ذخیره می کنند، اما نحوه گرم کردن آب متفاوت است. آنها به جای سوزاندن مستقیم منابع، گرمای باقیمانده را از محیط اطراف خود جذب می کنند. آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی نیز می تواند محیط اطراف را خیلی گرم نکند.

راه‌های مختلف دیگری برای گرم کردن آب برای مصارف خانگی مانند بخاری‌های خورشیدی وجود دارد، اما این موارد کمتر به این موضوع مربوط می‌شوند. آنها برای ارتقاء مناسب نیستند و آنها را در یک دسته جداگانه قرار می دهند.

سه نوع آبگرمکن ذکر شده بیش از 80 درصد کل آبگرمکن های خانگی را تشکیل می دهند و خبر خوب، همه آنها را می توان به آبگرمکن های هوشمند ارتقا داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ماژول هوشمند مناسب نصب کنید. اما مانند بخاری ها، انواع مختلفی از ماژول های هوشمند آبگرمکن نیز وجود دارد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با آبگرمکن هوشمند s1 شیاومی آشنا کنیم. انتخاب دستگاه مناسب بیشتر به نوع آبگرمکنی که استفاده می کنید بستگی دارد. معیار دیگر ترجیح شما است، یا به عبارت دیگر، چه چیزی را می خواهید نظارت و کنترل کنید. امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *