معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

بررسی one ui4 با گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید

one ui4

امروز می خواهیم در رابطه با one ui4 صحبت کنیم. سامسونگ الکترونیکس امروز معرفی رسمی One UI 4 را اعلام کرد که برای اولین بار در سری گلکسی اس 21 شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا از امروز عرضه خواهد شد. One UI 4 با گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید، ویژگی‌های حریم خصوصی و دسترسی به تنظیمات جدید از گوشی های سامسونگ، تجربه‌ای عالی از تلفن همراه ارائه می‌دهد که شما را تحت کنترل قرار می‌دهد. برای دانستن موارد بیشتر درباره one ui4 تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گوشی گلکسی، فناوری جدید

جانگیون یون، معاون اجرایی و سرپرست تیم پلتفرم نرم افزاری در تجارت ارتباطات موبایلی، سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ما متعهد هستیم که در اسرع وقت به همه امکان دسترسی به بهترین تجربیات تلفن همراه را بدهیم. One UI 4 به این وعده عمل می کند و کاربران گوشی های هوشمند گلکسی را به جدیدترین ویژگی های شخصی سازی و حفظ حریم خصوصی مجهز می کند. اما ما در اینجا متوقف نخواهیم شد. به زودی، سایر کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز می‌توانند از این به‌روزرسانی نرم‌افزاری بهره‌مند شوند و تجربه یکپارچه‌تری را در کل اکوسیستم ما فراهم کنند.»

one ui4

one ui4 شما را قادر می سازد یک تجربه تلفن همراه سفارشی ایجاد کنید تا نیازهای منحصر به فرد خود را برآورده کنید و فردیت خود را بیان کنید. با مجموعه کاملی از پالت های رنگی جدید برای انتخاب، می توانید ظاهر همه چیز را از صفحه اصلی گرفته تا نمادها، منو، دکمه و پس زمینه تغییر دهید. و با ویجت‌های بازسازی‌شده که نمایه های عمیق‌تری را ارائه می‌کنند، می توان نتیجه گرفت که ویژگی های برتری به گوشی های سامسونگ اضافه شده است. حتی می‌توانید بدون دردسر با طیف گسترده‌تری از ویژگی‌های ایموجی، GIF و استیکرهایی که مستقیماً از صفحه‌کلیدتان در دسترس هستند ارتباط برقرار کنید.

بهتر از دستگاهتان محافظت کنید

هیچ حریم خصوصی بدون امنیت قوی وجود ندارد. به همین دلیل است که با one ui4، سامسونگ جدیدترین ویژگی‌های حریم خصوصی و امنیتی را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید دقیقاً آنچه را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید یا آن را خصوصی نگه دارید و یا انتخاب کنید. نظارت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی از طریق One UI 4، شامل هشدار به شما برای زمانی که یک برنامه در حال تلاش برای دسترسی به دوربین یا میکروفون است می شود، ویا همچنین می توانید تمامی تنظیمات گوشی شما را امن کند به طوری که دسترسی برای افراد خارجی سخت باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های سامسونگ 2020

اتصال شما به یک اکوسیستم گسترده

one ui4 به شما کمک می‌کند تا از اکوسیستم توسعه‌یافته و باورنکردنی دستگاه‌ها و برنامه‌های شخص ثالث بیشترین بهره را ببرید و یک تجربه قدرتمندتر از موبایل داشته باشید.

مشارکت سامسونگ با دیگر رهبران صنعت، مانند Google، تجربه یکپارچه را هنگام استفاده از برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث مورد علاقه شما تضمین می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Google Duo لذت ببرید، که تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا با دوستان و خانواده را فراهم می‌کند.

و خواه از سری گلکسی Z، گلکسی واچ یا گلکسی تب استفاده می‌کنید، ظاهر و حس یکنواختی را در دستگاه‌های خود خواهید داشت و می‌توانید به‌طور یکپارچه آنها را همگام‌سازی کنید. one ui4 از 15 نوامبر در سری Galaxy S21 در دسترس خواهد بود و به زودی در سری های قبلی Galaxy S و Note و همچنین سری Galaxy Z، سری A و تبلت ها در دسترس خواهد بود.

انیمیشن های سیستمی جدید

سامسونگ انیمیشن های سیستمی را به عنوان بخشی از به روز رسانی One UI 4/Android 12 اصلاح کرده است. آن‌ها روان‌تر و منسجم‌تر هستند و از نمایشگرهایی در دستگاه‌های Galaxy جدیدتر، بهره بهتری می‌برند تا تجربه کاربری روان‌تری را ارائه دهند. هنگامی که دستگاه خود را با one ui4 4 در حال شارژ قرار می دهید، یک انیمیشن شارژ جدید را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ همچنین تم پویا مبتنی بر Material You را در One UI 4 به کار گرفته است. این بدان معنی است که عناصر رابط کاربری سیستم و برنامه های سامسونگ از یک پالت رنگی بر اساس تصویر زمینه تلفن شما استفاده می کنند. همچنین، می‌توانید از میان چهار طرح رنگ یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های اندرویدی 2020

اندروید 12 پایدار در اکتبر 2021 برای گوگل پیکسل عرضه شد. به دنبال آن، سامسونگ برنامه One UI 4.0 بتا را برای دستگاه های پرچمدار گلکسی آغاز کرد. علاوه بر این، پرچم‌داران گلکسی اس 21 اولین گوشی‌هایی بودند که در اواخر آگوست برای فعالیت بتای One UI 4.0 دعوت شدند. با این حال، این شرکت ممکن است از نوامبر یا دسامبر سال جاری اضافه کردن One UI 4.0 را به این گوشی‌ها آغاز کند.

one ui4

ویژگی های one ui4

One UI 4.0 مبتنی بر Android 12، حریم خصوصی بیشتری را در دستگاه شما ارائه می‌کند. دارای یک رابط کاملاً بازسازی شده است، دارای ویژگی‌های حریم خصوصی جدیدی که برای ایمنی شما طراحی شده‌اند و شما را تحت کنترل قرار می‌دهند هستند و راه‌های بی‌نظیرتری را برای رسیدن به گیم‌پلی طراحی کرده است.

با شروع Android 12 در دستگاه‌های Pixel، می‌توانید تلفن خود را با یک پالت رنگ سفارشی کنید و از ویجت‌های طراحی‌شده بهره مند شوید. با استفاده از چیزی که ما استخراج رنگ می نامیم، والپیپر خود را انتخاب می کنید و سیستم به طور خودکار تعیین می کند که کدام رنگ ها غالب هستند، کدام مکمل هستند و کدام یک عالی به نظر می رسند. سپس آن رنگ ها را در کل سیستم عامل اعمال می کند. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خود با استفاده از one ui4 فضا را شخصی سازی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که بیشتر درباره one ui4 صحبت شود و مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین دوستان عزیزی که گوشی های جدید سامسونگ را تهیه می کنند این برنامه را در تلفن همراه خود خواهند دید. سامسونگ ویجت های خود را مطابق با سبک جدید اندروید 12 طراحی کرده است که ظاهری صیقلی تر با گوشه های گرد دارد. برخی از ویجت‌ها نیز کمی داده‌های بیشتری را نشان می‌دهند. بنابراین شما می توانید فضا و حال و هوای گوشی خود را به راحتی شخصی سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *