مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای گوشی

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی

انیمیشن سازی یکی از حرفه های  جذاب هنری می باشد که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف در سراسر کشور تدریس می شود. در گذشته ساخت انیمیشن برای افرادی که هیچگونه دانشی از آن نداشتند بسیار دشوار و حتی غیرممکن بود. اما امروزه فرقی نمی کند که در زمینه انیمیشن سازی، مبتدی باشید یا حرفه ای، یک نرم افزار انیمیشن سازی بی نظیر، چیزی است که جدا از برنامه ها و ابزارهای دیگر به آن نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای گوشی را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید و ios

Toontastic

این برنامه توسط گوگل برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است. برنامه Toontastic یک برنامه عالی است که به شما امکان می‌دهد تا انیمیشن‌های شخصی خود را در تلفن هوشمند خود طراحی کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که شخصیت‌های انیمیشن خود را بر روی صفحه نمایش حرکت دهید و داستان خود را روایت کنید.

این مطلب را هم ببینید
ادوبی ابزارهای بیشتری برای نسخه‌ آیپد فتوشاپ ارائه می‌کند

PicsArt Animator

برنامه PicsArt Animator به شما این امکان را می‌دهد انیمیشن‌های خود را فریم به فریم طراحی کنید تا بتوانید جدول زمانی انیمیشن را با گزینه Play mode ببینید. برخی از ابزارهای طراحی مبتدی و پیشرفته در این برنامه وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای ساختن انیمیشن‌های زیبا و جذاب به صورت رایگان استفاده کنید.

I Can Animate

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی

این برنامه به صورت رایگان در دسترس است، اما برای استفاده از ویژگی‌های حرفه‌ای آن باید خرید درون برنامه‌ای داشته باشید. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید انیمیشن‌های خود را بسازید و آن‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

Animation Desk

این برنامه رایگان بوده و استفاده از آن نیز بسیار ساده است. با استفاده از اپلیکیشن Animation Desk به راحتی می‌توانید انیمیشن‌های خود را فریم بندی کنید و یا انیمیشن‌هایی را بر روی فیلم‌ها، تصاویر و یا لایه‌های PSD طراحی کنید. بیش از 45 قلم مختلف در این برنامه وجود دارد که به شما در ساخت انیمیشن‌های منحصربه‌فرد در اشکال و اندازه‌های مختلف کمک می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه این است که به شما امکان اضافه کردن فیلم و عکس به انیمیشن‌هایتان را می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعالساز فایروال در ویندوز

FlipaClip

با استفاده از این برنامه می‌توانید دوران کودکی خود را دوباره زنده کنید و خلاقیت و مهارت‌های حرفه‌ای خود را به روشی بسیار ساده‌تر و جذاب‌تر به تصویر بکشید. با FlipaClip به راحتی می‌توانید کارتون‌های خود را به وسیله انیمیشن فریم به فریم بسازید. برنامه FlipaClip، علاوه بر این به شما امکان اضافه و حذف کردن صدا را به انیمیشن می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *