اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ UltraGear 27GN750 ال جی رونمایی شد

مانیتور گیمینگ UltraGear 27GN750

امروزه ، با توجه به افزایش گیمرها در سراسر جهان ، برندهای فعال در عرصه تکنولوژی و تجهیزات سخت افزاری ، همواره در تلاشند تا محصولات مخصوص بازی را با کیفیت مناسب به بازار عرضه کنند. یکی از چیزهایی که بسیار مورد نیاز گیمرها می باشد ، مانیتور مخصوص گیم است. یک خبر خوب برای گیمرها داریم و آن هم این که ال جی از مانیتور گیمینگ UltraGear 27GN750 خود رونمایی کرده است.

مانیتور گیمینگ UltraGear 27GN750

مانیتور نام برده ابعادی ۲۷ اینچی دارد. این مانیتور دارای لبه‌های بسیار باریکی است که به نظر بدون مرز می‌آید. نرخ رفرش این مانیتور رقم شگفت انگیز ۲۴۰ هرتز بوده و از دیگر مزایای آن می‌توان به پشتیبانی از فناوری‌های بهبود تصویر همچون G-Sync و Adaptive-Sync را هم اشاره کرد. مانیتور UltraGear 27GN750 ال‌جی دارای نرخ نوسازی 240 هرتزی، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از فناوری G-SYNC شرکت NVIDIA است. پشتیبانی از استاندارد HDR10 را به ویژگی‌های این مانیتور IPS اضافه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت تصویر نیز راحت شود.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور AOC AG323QCX2 معرفی شد

مانیتور گیمینگ UltraGear 27GN750

ویژگی دیگر مانیتور UltraGear 27GN750 که برای رقابت در دنیای مانیتور‌های گیمینگ حیاتی است و همینطور برای گیمر‌ها بسیار مهم به نظر می‌رسد، زمان پاسخ ۱ میلی‌ثانیه‌ای آن است. این مانیتور همچنین نسبت کنتراست 1,000:1 را ارائه می‌دهد که هم برای گیمینگ بسیار مناسب است و هم برای پخش فیلم عالی خواهد بود.

UltraGear 27GN750 دارای نمایشگر نه چندان بزرگ 27 اینچی و رزولوشن رایج FHD است. تا اینجای کار مشخصات مانیتور معمولی و متوسط هستند؛ اما با نگاهی به دیگر مشخصات این مانیتور می توان دریافت که شاهد محصولی رده‌بالا و حرفه‌ای هستیم.

مانیتور UltraGear 27GN750 با قیمتی 399 دلاری، قطعاً محصولی ارزان قیمت نخواهد بود. با این حال با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی نظیر نرخ نوسازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای می‌توان انتظار استقبال زیادی از این مانیتور را داشت. ال‌جی هنوز زمان عرضه این مانیتور را اعلام نکرده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو gk8130

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *